Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אף אחד לא לועג, סה"כ כמוך, כמוני מרימים גבה!
זה שהרכב "ישר", מעיד על כך שכנראה הגיע לארץ, רכב שמור
לפי התמונות הנוכחיות... לא ככה אני הייתי נוהג במחמד מוטורי, אבל איש כישר בעיניו יעשה.
לגבי בית העסק הנ"ל, הרכב לא מופיע באתר שלהם ואני בספק אם יהיה מישהו שירצה להתחתן בסיאט מרבלה (לא לועג מרים גבה!)
ואם כבר להתחתן במשהו דומה, לכל הפחות שיהיה מיוחד עם גג ברזנט (האחרונה יוצרה בסדנה בשם Maggiora  ונמכרה רק עם המנוע הצנום של ה 750CC)

lista_1015253.d1717531121.jpg

 

FIAT_Panda_Rock_1-1024x750.jpg

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 2.10.2024 בשעה 11:48, BoazB11 כתב:

לפי המרפסות המאולתרות זה בבני ברק, לא?

אכן כן

אבל הלוואי שאלו היו האלתורים בבני ברק זה ממש מרפסת נורמאלית לצערנו

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש גם לפחות 2 וייפר מהדור האחרון שהגיעו לארץ.

אחת מהן אצל בדיר אל אסד אצל מישהו ממשפחה שמוכרת מתחום הקמעונאיות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ארד, כסף, זהב.

ובאמת מגיעה מדליית זהב על טוב טעם, נחשו למי...?

 

Untitl222ed.jpg

והאוסקר על טוב טעם הולך ל...

 

Unti111tled.jpg

אגב, הזהובה (או שמא זהובעעע...) עם לוחית בת 7 ספרות וסיומת 79.

הגיוני אם יוצרה החל מסוף 2016?

  • אהבתי 2
פורסם

לא ידעתי שעדין יש אקונוליין פעילים במד"א.

האמבולנס בן 20, אבל נראה שעדין נותן עבודה.

 

לאחרונה גם שמתי לב שמד"א הפסיק לרכוש סוואנה בתור אמבולנס, והאמבולנסים החדשים הם מרצדס ספרינטר.

20241008_095106.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 32 דקות, itsik170 כתב:

לא ידעתי שעדין יש אקונוליין פעילים במד"א.

האמבולנס בן 20, אבל נראה שעדין נותן עבודה.

 

לאחרונה גם שמתי לב שמד"א הפסיק לרכוש סוואנה בתור אמבולנס, והאמבולנסים החדשים הם מרצדס ספרינטר.

20241008_095106.jpg

היה לבחור בישיבה שלי אקונוליין הסעה שלו 16 מקומות הוא אמר לי שווה לעבור למרצדס 20 מקומות אותה צריכת דלק אבל זה כזה נוח שקשה לי להחליף אחרי כמה שנים פגשתי אותו היה לו מרצדס-פחות נוח ופחות שמחת חיים-לשגרירות ארצות הברית יש אקונוליין חדיש שכבר לא מגיע לארץ אם זה בגלל זיהום או תקן גובה של הסעה או מעוד סיבה 

  • מעניין 1
פורסם

זה תרומות יש להם גם טרנזיט ודוקאטו יונדאי וכו... גם יש יונימנוג
עכשיו גם הגיע להם משאית חפק חדשה
[סליחה על ההצפת תמונות אני פשוט חובש במדא]

5fa60250-01dd-11ef-8590-ed85b6ab3b94__h1246_w1024.webp

5f1e82d0-01dd-11ef-8590-ed85b6ab3b94__h799_w1024.webp

20230918_125242.thumb.jpg.14dcc1b658f6c554581929fc8f8acd4d.jpg

455642908_805085688454500_725138445331687732_n.jpg

IMG-20240903-WA0134.jpg

מגן-דוד-אדום-מסכם-תרגיל-אירוע-רב-נפגעים-באצטדיון-המושבה-בפתח-תקווה-צילום-דוברות-מדא-10924-4.jpg

ניידת-טיפול-נמרץ-ו-5-אמבולנסים-נתרמו-לזכרם-של-שישה-נופלי-מגן-דוד-אדום-שנפלו-במהלך-מלחמת-חרבות-ברזל-צילום-אלירן-אביטל.jpg

מרצדס יש גם אחריות ל3 שנים לכן איחוד הצלה יש להם מרצדס כי הם לא לוקחים כסף על פינוי מדא שכל פינוי עולה כסף יש להם סוואנות והם מתפנקים מנסיון: סוואנה הכי נוח בעיקר הבנזין

 

  • אהבתי 6
פורסם
לפני 29 דקות, דובצע כתב:

היה לבחור בישיבה שלי אקונוליין הסעה שלו 16 מקומות הוא אמר לי שווה לעבור למרצדס 20 מקומות אותה צריכת דלק אבל זה כזה נוח שקשה לי להחליף אחרי כמה שנים פגשתי אותו היה לו מרצדס-פחות נוח ופחות שמחת חיים-לשגרירות ארצות הברית יש אקונוליין חדיש שכבר לא מגיע לארץ אם זה בגלל זיהום או תקן גובה של הסעה או מעוד סיבה 

 

זה לא אקונוליין, אלא גרסה נמוכת גג של הטרנזיט במפרט אמריקאי.

באירופה היא לא נמכרת, כי במקומה יש את הקאסטום, אבל ידוע לי על כמה יחידות במפרט אמריקאי שהגיעו דרך דלק מוטורס.

 

שאלה שמסקנת אותי - מה הקטע עם הדלתות צד בואנים האמריקאים שזה 2 דלתות מפוצלות במקום דלת הזזה גדולה. 

12714_397_1.jpg

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...