Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

פשוט נוסע בלי טסט כמה חודשים

אם נוסעים בלי טסט, הביטוח שלך גם לא תקף (תקנו אותי אם אני טועה), ככה שאתה יוצא טמבל פעמיים

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

וראינו כמה זמן הדרעק הזה שורד בקרייזלר. אחרי שנים בודדות המנגנון תקול.

לא נכון.

במסגרת עבודתי, אני נתקל במכוניות הללו מדי פעם והמנגנון עובד היטב.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני שעתיים, yairw כתב:

אם נוסעים בלי טסט, הביטוח שלך גם לא תקף (תקנו אותי אם אני טועה), ככה שאתה יוצא טמבל פעמיים

יש אנשים שנוסעים בלי ביטוח. שמעתי על כמה גם שלא עושים ביטוח צד ג משיקולי עלות תועלת

לפני שעה, kompy כתב:

לא נכון.

במסגרת עבודתי, אני נתקל במכוניות הללו מדי פעם והמנגנון עובד היטב.

אתה עובד במכון טסטים, לא?

  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 שעות, yairw כתב:

אם נוסעים בלי טסט, הביטוח שלך גם לא תקף (תקנו אותי אם אני טועה), ככה שאתה יוצא טמבל פעמיים

אתה טועה

  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

סוכן ביטוח ששאלתי, לימד אותי כי מניסיונו -

 

אם הרכב ללא טסט זמן קצר, אין בעיה.

 

אם התאונה היא בגלל גורם אחר, שאינו קשור למצב הרכב, (נהג נרדם, שמן על הכביש)

אין בעיה.

 

אם הרכב ללא טסט זמן רב, וקרתה תאונה בגלל אחד ממכלולי הרכב שכשל, חברת הביטוח תנסה להתנער.

 

* אין לי סימוכין.

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
בתאריך 8.10.2024 בשעה 14:26, לנד קרוזר 2023 כתב:

זה תרומות יש להם גם טרנזיט ודוקאטו יונדאי וכו... גם יש יונימנוג
עכשיו גם הגיע להם משאית חפק חדשה
[סליחה על ההצפת תמונות אני פשוט חובש במדא]

בתחילת המלחמה ראיתי דיווחים על זה שמד"א הולכת להתחדש באמבולנסים ממוגנים, ובכל הכתבות שאזכרו את זה צרפו תמונה של ספרינטר. 

מצרף תמונה של הזירה בה נהרגו היום גבר ואשה בקריית שמונה מפגיעת רקטה, רואים שם ספרינטר ונראה לי שהדלתות האחוריות עבות יותר מהסנדרט, האם אכן מדובר באמבולנס ממוגן? והאם יש ספרינטרים לא ממוגנים?

אגב, מאחורה נראה שמתחבא טרנזיט, חדש לי. 

 

189883_tumb_800X480.jpg

  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני כשעה, tinoki כתב:

תקף.

ראית בפוליסה שמצוין כי ללא טסט הביטוח לא תקף?

 

לפני 44 דקות, M H כתב:

סוכן ביטוח ששאלתי, לימד אותי כי מניסיונו -

 

אם הרכב ללא טסט זמן קצר, אין בעיה.

 

אם התאונה היא בגלל גורם אחר, שאינו קשור למצב הרכב, (נהג נרדם, שמן על הכביש)

אין בעיה.

 

אם הרכב ללא טסט זמן רב, וקרתה תאונה בגלל אחד ממכלולי הרכב שכשל, חברת הביטוח תנסה להתנער.

 

* אין לי סימוכין.

החכמתי, תודה!

פורסם
לפני שעתיים, לב טוב כתב:

בתחילת המלחמה ראיתי דיווחים על זה שמד"א הולכת להתחדש באמבולנסים ממוגנים, ובכל הכתבות שאזכרו את זה צרפו תמונה של ספרינטר. 

מצרף תמונה של הזירה בה נהרגו היום גבר ואשה בקריית שמונה מפגיעת רקטה, רואים שם ספרינטר ונראה לי שהדלתות האחוריות עבות יותר מהסנדרט, האם אכן מדובר באמבולנס ממוגן? והאם יש ספרינטרים לא ממוגנים?

אגב, מאחורה נראה שמתחבא טרנזיט, חדש לי. 

 

189883_tumb_800X480.jpg

 

אפשר גם לראות לפי החלון האחורי שמדובר ברכב ממוגן ירי.

 

ויש גם כמה וכמה ספרינטר לא ממוגן.

לפני 23 שעות, BoazB11 כתב:

לדעתי זה אותו מיפתח.

ב-90' היו ואנים אמריקאיים עם דלת הזזה, ואח"כ עברו לדלת וחצי על צירים.

יותר נוח כשאין צורך בכל המיפתח, ומרגיש קצת יותר 'פרייבט' מהזזה.

גם המנגנון של הצירים פשוט, זול ועמיד יותר ממנגנון של דלת הזזה, וגם יותר נוח ואינטואיטיבי לשימוש.

 

את הואנים האמריקאים הגדולים אפשר לקבל גם עם דלת הזזה ודם עם שתי דלתות צר - שתיהן בסוף באותו גודל.

הנה 2 פורד טרנזיט אמריקאיות - אחת עם דלתות צד (ורואים שיש הכנה לדלת הזזה) ואחת עם דלת הזזה רגילה.

 

28678129681_972e06087f_b.jpg

hq720.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

אתה עובד במכון טסטים, לא?

אמת. מכון רישוי.

במגרת הבדיקה, נו מחוייבים לבדוק את תקינות המנגנון החשמלי.

בעקרון, יש לבדוק גם שקיים נטרול המנגנון והדלת נפתחת גם ידני (על זה, בדר״כ מדלגים).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אז אני חושב שמדובר במדגם מוטה

אני לא אגיע לטסט עם תקלה מהותית רק כדי להיכשל

אבל אולי אני טועה.

פורסם
לפני 6 שעות, itsik170 כתב:

הואנים האמריקאים הגדולים אפשר לקבל גם עם דלת הזזה ודם עם שתי דלתות צר - שתיהן בסוף באותו גודל

ומה סידור הכיסאות?

לפני שעתיים, kompy כתב:

אמת. מכון רישוי

אלה עם המנגנון החשמלי ניפתחים וניסגרים בצורה מבוקרת אבל דלתות ההזזה שניטרקות יש לו יותר בלאי 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...