Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, BoazB11 כתב:

IMG_20200316_140730.jpg

IMG_20200316_140633.jpg

הלו?! למישהו יש כבלים? איפה המצבר פה בכלל? ואיפה המנוע אם כבר שואלים...?

של מי ההאמן?

זו היחידה בארץ לא?

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
בתאריך 5.1.2024 בשעה 14:48, ברונקו כתב:

 מספר מעניין

20231231_231632.jpg

20231231_231650 (1).jpg

20231231_231640.jpg

אכן יש משהו מעניין מאחורי המספר הזה-

שייך למישהו ממשפחה ירושלמית שכל הרכבים שלה מכילים 555 במספר הרישוי.

רצוי במרכז המספר אבל אם לא ניתן מסתפקים בצדדים.

 

ממקור ראשון אני יודע שלא פעם עסקת קניית רכב לא יצאה לפועל רק כי לא התחייבו ל555.

 

כפי שאפשר להבין מהדוגמא המצולמת, לא מדובר במשפחה קשת יום.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, ברונקו כתב:

של מי ההאמן?

זו היחידה בארץ לא?

אוונטאדור יש כמה, היה סיפור עם אחת שנגנבה.

כמה מגירסת ההאמן אין לי מושג.

לפי "לוחית הזיהוי" של המרצדס שבאה לסייע, כנראה שייכת לסוכנות סי אנד קאר,

ובאמת מופיעה באתר שלהם: https://sea-car.co.il/

פורסם
בתאריך 11.1.2024 בשעה 14:27, BoazB11 כתב:

IMG_20200316_140730.jpg

IMG_20200316_140633.jpg

הלו?! למישהו יש כבלים? איפה המצבר פה בכלל? ואיפה המנוע אם כבר שואלים...?

המרצדס מאחור עם לוחית התצוגה.
באו לעזור? 

לטעמי, רכב התצוגה היה אמור להיות עם לוחית במבחן בכלל. ברגע שהוא יוצא לכביש. 

לפחות ממה שאני מכיר, מבעלים של סוכנות גדולה שתמיד נסע עם כאלה. 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

צולם פתח תקווה נכון? יש שם באזור המוסכים גם מוסטנג ישנה שעובדים עליה

עריכה : יכול להיות שהתבלבלתי , פשוט האזור היה נראה מוכר לי.

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth
  • אהבתי 1

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם

אני חושב שסובארו כזאת כבר הייתה פה, אבל בכל זאת... הדגם עליו למדתי נהיגה והראשון שקיבלתי ממקום עבודה

המיצובישי אולי פחות מעניינת אבל בגלל תכולת הארגז שלה היא הזכירה לי את הסיסמה שנידונה פה - "מיצובישי - ויש בה הכל"

20240112_101906.jpg

20240106_150943.jpg

  • אהבתי 1
  • מצחיק 6

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני שעה, CarloAbarth כתב:

צולם פתח תקווה נכון? יש שם באזור המוסכים גם מוסטנג ישנה שעובדים עליה

עריכה : יכול להיות שהתבלבלתי , פשוט האזור היה נראה מוכר לי.

כן זיהתה נכון.

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

תשקיע באביזרים נגד גניבה... 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

בעוד אני מצלם את הקפריס קלאסיק הזאת, אני קולט שהנהג מנסה להתניע ולא מצליח.

 

הצעתי לו עזרה. הוא פתח את הבגאז (שיכול להכיל יותר גופות ממה שתא הנוסעים יכול להכיל נוסעים) וחיפש ידית פירוק ברגי גלגלים. התחיל להכות עם זה על קטבי המצבר בתא המנוע שהוא לא פחות ענקי, וטען שהמגעים לא טובים. ניסה להתניע שוב.

ואז ביקש ממני לשבת בפנים וללחוץ על כפתור ההתנעה (הלא מקורי בעליל) בזמן שהוא אומר שהוא נוגע באיזה חוטים במנוע.

נכנסתי פנימה, בזמן שהמתנתי לסימן צילמתי את הדשבורד. כל איזור בתא הנוסעים, כולל המושב האחורי, מואר בLED בצבע שונה. ואז, כשהוא אמר לי ללחוץ על ההתנעה - כל הLED כבו מיד.

 

בשלב זה הוצאתי את הNoco GB50 שלי. שמחתי על ההזדמנות לחבר אותו למנוע V8 ולראות אם יצליח להתמודד איתו.

חיברתי, האיש לחץ על כפתור ההתנעה והרכב הניע מיד.

הבנאדם שנראה כמו איזה חסיד התחיל כמעט לרקוד לצליל המנוע הפועל..

 

אחרי זה הראה לי בגאווה שיש לו אלטרנטור חדש, בדקתי ואכן היה 14V. לא המשכתי עם הדיאגנוסטיקה, להבין למה המצבר שלו מת.

 

קצת מצטער שבגלל שהייתי עסוק בלעזור לא צילמתי את תא המטען ואת תא המנוע.

PXL_20240115_155221980.jpg

PXL_20240115_154833842.jpg

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • אהבתי 9

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...