Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בס"ד

שלום,

לפני כחצי שנה נהגתי ברכב בכביש בין מושבים ההגה השתבש קרה מה שקרה התהפכות פעמיים על הגג הרכב נחבט מכל הכיוונים (טוטאלוס).

פונתי ע"י מד"א לשיב"א שם נבדקתי עשו בדיקת CT ראש וב"ה הכל תקין (למעט צוואר שהיה תפוס חזק מאוד כשבוע וחצי),היה נס גדול.

אחרי כחודשיים תבעתי את הביטוח חובה על אגרת תשלום של מד"א (טיפול נמרץ) ע"ס 365 ש"ח (החצי השני הקופה שילמה).

הביטוח הציע בתחילה 1,800 ש"ח כתב ויתור, לא הסכמתי לכמה הצעות עד שהם העלו למחיר 3,365 ש"ח.

לתבוע על נזקי גוף לא אשקר לתבוע מכיון שב"ה יצאתי בריא ושלם, השאלה היא אם כדאי לחתום על הכתב ויתור ?

מצורף תמונות של הרכב במקום התאונה.

תודה

1666730380677.jpg

1666730380746.jpg

1666730380638.jpg

1666730380712.jpg

1666730380779.jpg

1666730380817.jpg

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

לא ממליץ לתבוע עבור סכום כזה של פחות מ400 שח.

 

קח בחשבון שתתבטל לך הנחת העדר תביעות

+

אתה לא באמת יודע אם עוד כמה זמן יתפתח משהו בעקבות התאונה (נראת תאונה לא פשוטה)

 

 

.

פורסם
לפני 24 דקות, chezik כתב:

תעשה קצת סדר בסכומים שציינת,

משהו שם לא מסתדר - כנראה טעות הקלדה

 

לא טעות הקלדה,

לפני 8 דקות, om2 כתב:

לא ממליץ לתבוע עבור סכום כזה של פחות מ400 שח.

 

קח בחשבון שתתבטל לך הנחת העדר תביעות

+

אתה לא באמת יודע אם עוד כמה זמן יתפתח משהו בעקבות התאונה (נראת תאונה לא פשוטה)

 

 

 

חתימה על כתב ויתור זה לא מבטל את העדר תביעות.

השאלה שלי אם אפשר להוציא יותר..

פורסם

ערבבו כאן שני ביטוחים.  הנחת היעדר תביעות קשורה יותר למקיף. 

אתה יכול לתבוע ביטוח חובה על נזקי גוף, בוודאי סכומים יותר גבוהים ממה שמציעים לך מחברת הביטוח ( לא סתם הם מציעים כסף תמורת כתב ויתור-  אנשים תובעים עשרות או אפילו מאות אלפי שקלים על נזקי גוף ).

עם כל המסמכים הרפואיים שיש ברשותך אתה יכול לגשת לעו"ד המתמחה בנזקי גוף ודרכו להגיש תביעה. אתה לא רוצה "לעשות את עצמך" פצוע רציני ( בגוף או נפשית מהתהפכות), לכן לא תקבל פיצוי גדול. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 2 דקות, vladclar כתב:

ערבבו כאן שני ביטוחים.  הנחת היעדר תביעות קשורה יותר למקיף. 

אתה יכול לתבוע ביטוח חובה על נזקי גוף, בוודאי סכומים יותר גבוהים ממה שמציעים לך מחברת הביטוח ( לא סתם הם מציעים כסף תמורת כתב ויתור-  אנשים תובעים עשרות או אפילו מאות אלפי שקלים על נזקי גוף ).

עם כל המסמכים הרפואיים שיש ברשותך אתה יכול לגשת לעו"ד המתמחה בנזקי גוף ודרכו להגיש תביעה. אתה לא רוצה "לעשות את עצמך" פצוע רציני ( בגוף או נפשית מהתהפכות), לכן לא תקבל פיצוי גדול. 

ומה זה לא פצוע רציני ?

פורסם

מי ששוחרר אחרי כמה שעות ממיון,  לא שבר שום דבר, לא אסף מסמכים רפואיים מאורטופד על כאבים ממושכים, מפסיאטר על חרדות ועוד... 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 5 דקות, vladclar כתב:

מי ששוחרר אחרי כמה שעות ממיון,  לא שבר שום דבר, לא אסף מסמכים רפואיים מאורטופד על כאבים ממושכים, מפסיאטר על חרדות ועוד... 

וכמה אפשר להוציא ?

פורסם

תאונה דומה - שבה לא קרה לי דבר, העו"ד טען שאפשר להוציא כ7 אלף שקל מכיוון שאושפזתי למספר שעות.

האמת לא קרה לי דבר לכן לא המשכתי עם זה וזה לא שווה את הזמן שלי להתעסק בזה.

 

 

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני ממליץ לך לקחת עורך דין.

הייתה לי תאונה שלפחות חיצונית נראית קלה יותר, גם אותי פינו באמבולנס.

גם לי הביטוח הציע בהתחלה 1,500 שקלים, בהמשך ההצעה עלתה ל- 3,200.

בסופו של דבר קיבלתי הרבה יותר. 

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לפני 3 שעות, Pavlik כתב:

אני ממליץ לך לקחת עורך דין.

הייתה לי תאונה שלפחות חיצונית נראית קלה יותר, גם אותי פינו באמבולנס.

גם לי הביטוח הציע בהתחלה 1,500 שקלים, בהמשך ההצעה עלתה ל- 3,200.

בסופו של דבר קיבלתי הרבה יותר. 

תוכל אולי לומר לי איך ? (אפשרי גם בפרטי)

×
×
  • תוכן חדש...