Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 דקות, Or05230 כתב:

שימו לב שיש עכשיו 5 קילו מתחת לרף המכס, זה מחיר של מה שהיה פעם וקשה לי להאמין שיחזור. פלוס 5-6 חטיפי חלבון שאפשר להוסיף.

 

5 קילו יוצא לי 275 ש"ח באפליקציה, זה דולר אחד מעל רף המכס

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, Michaelr כתב:

 

5 קילו יוצא לי 275 ש"ח באפליקציה, זה דולר אחד מעל רף המכס

תרשם ממשתמש חדש

שים את הקוד שצויין למעלה

שים עוד קוד :

OREJ-RI

גילוי נאות: זה קוד ריפראל, אבל זו האופציה היחידה להוריד.

יצא לך 230.

עכשיו תוסיף עוד שטויות ב 20 שקלים כדי להגיע ל 250 למשלוח חינם

 

עריכה אחרונה על ידי Or05230
  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם

אלוף! תודה רבה. 

 

משהו אחר, משום מה לא אני ולא בת הזוג הצלחנו לסגור את האריזה, למרות שיש סגירה חוזרת.  זה כשל אצלנו או שאחרים גם נתקלו בזה? 

בצער רב העברתי הכל לצנצנות/קופסאות מה שגוזל מקום רב. 

 

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הנחה של 45% על רוב המוצרים,
30% הנחה נוספים בהזמנה דרך האפליקציה שלהם
10% הנחה נוספים עם קופון DREAM10

OREJ-RI יוריד לכם עוד 15 אחוז. שימו לב זה קוד ריפראל. מוזמנים לשים קוד אחר.

משלוח חינם עד הבית בהזמנה בגובה 250ש"ח
לשים לב לא לחרוג מ75$ על מנת להימנע מתשלומים נוספים (מכס/מע"מ/שקרכלשהו)

 

@yairba שים לב, בגלל שפספסת פעם קודמת...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Miata ND2

 

פורסם

הזמנתי עכשיו 5 ק"ג אבקת חלבון, יצא 252 וכמה אגורות, וגם הוסיפו לי שייקר בחינם. 

מחיר מעולה.

 

אור, ניסיתי להוסיף את הקוד שלך, אבל זה העלה לי את המחיר הסופי אז נאלצתי להזין שוב את הקופון DREAM10 שהחזיר את המחיר מטה.

יתכן שבכל זאת נקלט משהו מבחינת הצבירה שלך. תודה על ההסבר על אופן ההזמנה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ.

יש עכשיו מבצע של 40% + 40% דרך האפליקציה + 10% רנדומליים.

יוצא 235 שקל ל5 ק"ג.

תוסיפו כמה חטיפים כדי להגיע ל250 בשביל משלוח חינם.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 37 דקות, Michaelr כתב:

מקפיץ.

יש עכשיו מבצע של 40% + 40% דרך האפליקציה + 10% רנדומליים.

יוצא 235 שקל ל5 ק"ג.

תוסיפו כמה חטיפים כדי להגיע ל250 בשביל משלוח חינם.

 

מבדיקה נוספת ה10% הנוספים הם עם קוד קופון DREAM10 שהכנסתי בעבר...

פורסם

אם אני זוכר נכון אליי זה הגיע עד פתח הבית למרות שסימנתי נקודת איסוף, קח בחשבון.

  • רעיון טוב! 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני שעתיים, Adani כתב:

אם אני זוכר נכון אליי זה הגיע עד פתח הבית למרות שסימנתי נקודת איסוף, קח בחשבון.

@lm007 כנ"ל ☝️

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
בתאריך 25.7.2023 בשעה 00:07, yairba כתב:

אלוף! תודה רבה. 

 

משהו אחר, משום מה לא אני ולא בת הזוג הצלחנו לסגור את האריזה, למרות שיש סגירה חוזרת.  זה כשל אצלנו או שאחרים גם נתקלו בזה? 

בצער רב העברתי הכל לצנצנות/קופסאות מה שגוזל מקום רב. 

 

לא נתקלתי באף שקית של אבקת חלבון שנסגרת בקלות.

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, lm007 כתב:

ניסיתי להזמין, יוצא 92 דולר. מה עשיתי לא נכון?

MyProtein.jpg

 

תשנה בהגדרות את המדינה לישראל ותוסיף גם את קוד הקופון DREAM10

עריכה אחרונה על ידי Michaelr
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 24.7.2023 בשעה 22:07, yairba כתב:

אלוף! תודה רבה. 

 

משהו אחר, משום מה לא אני ולא בת הזוג הצלחנו לסגור את האריזה, למרות שיש סגירה חוזרת.  זה כשל אצלנו או שאחרים גם נתקלו בזה? 

בצער רב העברתי הכל לצנצנות/קופסאות מה שגוזל מקום רב. 

 

אם האבקה מאוד דקה היא נתקעת בחריצים של הסגירה שלא מהודקים כשכל הגשעפט עוד סגור בהלחמה מהמפעל. זה חמור במיוחד באבקות דקות יותר (בקר איזולט לדוג'). כמה מכות נמרצות עם האצבע מהצד השני מעיפות את האבקה החוצה ואז זה עובד יופי. 

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

תודה על כך שמקפיצים ומעדכנים על המבצעים.
הזמנתי שתי חבילות נפרדות של 5 קילו כל אחת לאותה הכתובת אבל הנמען שונה (באמת עבור 2 אנשים שונים), מקווה שלא יהיו בעיות. אין לי כוח לשטויות שלהם.:agrue:.
 

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

×
×
  • תוכן חדש...