Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש "חיים" אחרי 200K קמ?


alex321
שימו לב! השרשור הזה בן 469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק בשביל השרשור - אתמול נתקלתי בפאסאט (2012) של השכן ממול 441K על השעון,
הרכב עם מערכת גז, אבל איך הוא מגדיר את מצב הרכב "הוא שותה שמן כמעט כמו דלק"
ועדיין נוסע (הוחלף מנוע פעם אחת וגיר כבר פעמיים).

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.3.2023 בשעה 20:32, SlowRide כתב:

לפחות בישראל, אם לא נסעת בתוך מי מלח ואתה דואג לנקות את תעלות הניקוז של הרכב, ואתה לא נוסע בכל מיני שבילים בשטח אין סיבה שהשלדה תיסדק ותירקב.

 

איך מנקים את תעלות הניקוז ואיפה הן נמצאות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בשני הצדדים של השמשה הקדמית במקום בו נגמרת השמשה ומתחיל מכסה המנוע, יש בתחתית הדלתות חורים שצריך לוודא שלא נסתמו, יש גם באזור התחתון של השמשה האחורית ברכבי סדאן. ברכבים עם סאנרוף יש תעלות משני הצדדים של המסגרת. 

אם זה נסתם מעלים ומחול, הלחות שמצטברת יכולה לגרום לקורוזיה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, llaavvii כתב:

רק בשביל השרשור - אתמול נתקלתי בפאסאט (2012) של השכן ממול 441K על השעון,
הרכב עם מערכת גז, אבל איך הוא מגדיר את מצב הרכב "הוא שותה שמן כמעט כמו דלק"
ועדיין נוסע (הוחלף מנוע פעם אחת וגיר כבר פעמיים).

פאסאט 1.8 tsi עם גז😩😩 אף פעם לא הבנתי מה השיקול שגורם לבן אדם לשים גז על רכב מוגדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, tza כתב:

לכן כתבתי "כמעט אין דבר כזה" (ואתה השמטת.. ).

כנראה הוא שם פסיק אחרי ה'כמעט' 😀

לפני 11 שעות, tza כתב:

אבל כמו שנכתב כאן כמעט, אין דבר כזה... 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על הבורות, אבל מה הקשר שבין הטורבו להנעה בבנזין או גז?

הרי הטורבו עובד על גזי הפליטה, משנה לו מה נשרף?

(אם כבר, הטורבו עובד על גזים והוא שם מערכת גז. אז זה עדיף, לא? 🤪)

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אין קשר,
אבל יש כמה דברים שצריך לתת את הדעת עליהם בהתאמה של מנוע למערכת גז,
בכל מקרה נניח בפאסאט גם כשהרכב היה במצב מצויין הוא צרך בנזין של בערך מיכל על כל 4-5 תדלוקים מלאים בגז (שוב הוא משתדל לנסוע נטו על גז),
המאזדה 3 שלהם שגם מוסבת לגז צורכת מיכל בנזין על כל בערך 8 תדלוקי גז.
המזדה אם אני לא טועה עברה יותר מ400K ק"מ על מנוע וגיר מקורים (הגיר עבר איזה שיפוץ קל לפני תקופה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, llaavvii כתב:

רק בשביל השרשור - אתמול נתקלתי בפאסאט (2012) של השכן ממול 441K על השעון,
הרכב עם מערכת גז, אבל איך הוא מגדיר את מצב הרכב "הוא שותה שמן כמעט כמו דלק"
ועדיין נוסע (הוחלף מנוע פעם אחת וגיר כבר פעמיים).

זו בדיוק דוגמא למה אנשים לא רוצים לקנות מכוניות עם 200 אלף ק"מ.

 

אם נעשה ממוצע הוא באיזור 200 אלף ק"מ החליף גיר, אחרי זה ב 400 החליף עוד פעם גיר ואותו דבר מנוע, הוא בדרך להחלפת מנוע פעם שניה.

 

שני אלו יחד זו הוצאה של איזור 20-30 אלף שקל כמובן למכלולים משומשים או משופצים. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לציין שלא מזמן מכרתי קיה ריו 2015 ידנית עם כמעט 200,000 ק"מ. רוב הנסיעות שלי היו בינעירוניות וצברתי את הק"מ הזה ב-7 שנים. כל הטיפול היו במוסך מורשה ורק שני הטיפולים האחרונים במוסך "רגיל" אבל עם חלקים מקוריים שאני קניתי.

 

מלבד קליפר ברקס שנתפס מתישהו באזור ה-30,000 ק"מ, לא הייתה לרכב שום תקלה או נורה שנדלקה, השמן לא ירד במ"מ במדיד בין טיפול לטיפול, המנוע נשמע טוב, לא היו שום קרקושים או רעשים מוזרים בנסיעה ולא היה משהו שרמז שהרכב מתקרב לסופו. וכן, גם הקלאץ' היה מקורי ולא הוחלף.

עריכה אחרונה על ידי TheExplorer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו נסיון גם אצלי עם רכב זהה, בגדול העיקרון של "אטמוספרי-ידני-מבנה פשוט-ללא באגים מובנים-הקפדה על טיפולים-נהיגה נורמלית- עדיין עובד. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, TheExplorer כתב:

מלבד קליפר ברקס שנתפס מתישהו באזור ה-30,000 ק"מ

מחלה בריו ופיקנטו מהשנים האלו, שלא ברור לי איך אין עליה ריקול. זה פשוט דפוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, EliC25 כתב:

מחלה בריו ופיקנטו מהשנים האלו, שלא ברור לי איך אין עליה ריקול. זה פשוט דפוק.

 

אם להיות מדויק, זה קרה פעמיים. פשוט בפעם השניה זה קרה ממש בסמוך לטיפול והרפידה לא נשחקה. 

בפעם הראשונה זה שחק את הרפידה לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, TheExplorer כתב:

אני יכול לציין שלא מזמן מכרתי קיה ריו 2015 ידנית עם כמעט 200,000 ק"מ. רוב הנסיעות שלי היו בינעירוניות וצברתי את הק"מ הזה ב-7 שנים. כל הטיפול היו במוסך מורשה ורק שני הטיפולים האחרונים במוסך "רגיל" אבל עם חלקים מקוריים שאני קניתי.

 

מלבד קליפר ברקס שנתפס מתישהו באזור ה-30,000 ק"מ, לא הייתה לרכב שום תקלה או נורה שנדלקה, השמן לא ירד במ"מ במדיד בין טיפול לטיפול, המנוע נשמע טוב, לא היו שום קרקושים או רעשים מוזרים בנסיעה ולא היה משהו שרמז שהרכב מתקרב לסופו. וכן, גם הקלאץ' היה מקורי ולא הוחלף.

ריו דיזל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...