Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלי עבודה


o_prime
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעולים גם בבלוקים/בטון.

נכון שהם קצרים אבל ל 90% מהברגים שנכנסים לדיבלים הם מספיקים. אם לא אז מעמיק עם מקדח רגיל.

 

עץ לא ניסיתי איתם.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

בגלל מבנה החוד הם לא בורחים. שמת את החוד בנקודה מסויימת בקרמיקה אז בדיוק שם יהיה החור.

 

מה המונח לחיפוש באנגלית? 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

בגדול, tile bit. 

בקטן, תצטרך לסנן את התוצאות. 

אני לא מכיר מונח חד-חד ערכי למקדחים האלו.

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זה סוג של, כן.

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מוזר, בחברות הגדולות (בוש, מקיטה, דה-וולט וכו') אני לא מוצא מקדחים כאלו. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 6 שעות, Be roo כתב:

לא יצא לי לקדוח קרמיקה. @Night Driver הזכיר את היתרון שלהם בקידוח כזה, אבל אני הבנתי שמדובר על המלצה כללית לכל שימוש.

לכל חומר קיים מקדח מתאים, ובדרך כלל מהירות מומלצת.

מקדחים במבנה שהוזכר יתאימו לקרמיקה ובטון.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

"מקדח חץ"? אני מכיר את זה בתור "מקדח חנית"!

סמנטיקה... 😆

לפני 17 שעות, SurfHigh כתב:

מוזר, בחברות הגדולות (בוש, מקיטה, דה-וולט וכו') אני לא מוצא מקדחים כאלו. 

[ציניות] מעניין, אלו שמייצרים מקדחים היי-אנד יקרים לקרמיקה ולבטון לא מציעים מקדחים זולים ויעילים? מעניין למה. [\ציניות]

anyway, לינק למקדח כזה של בוש, לינק למקדח  (סט) כזה של מילווקי, לינק למקדח כזה של בלק אנד דקר (שהם בבעלות סטנלי), ראיתי כאלו גם של ריובי ושל אירווין, ויש (אני משוכנע) עוד.

ובכל מקרה ומצב, את רוב הכלים הידניים והאביזרים מייצרים עבור החברות האלו באיזה מפעל בסין ולא במפעל הרשמי של החברה (נכון לגבי דהוולט, מילווקי ולא זוכר כבר מי עוד). 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 9.7.2023 בשעה 14:58, SurfHigh כתב:

מוזר, בחברות הגדולות (בוש, מקיטה, דה-וולט וכו') אני לא מוצא מקדחים כאלו. 

 

בוש פשוט לא מסוגלים לייצר מקדחים טובים.

אין לי מושג למה, אבל זאת ההתרשמות שלי כבר כמה שנים טובות.

מקיטה - במקדחים רגילים, לא משהו, במקדחים לפטישון - סבבה.

אין לי ניסיון עם דה וולט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, hans כתב:

 

בוש פשוט לא מסוגלים לייצר מקדחים טובים.

אין לי מושג למה, אבל זאת ההתרשמות שלי כבר כמה שנים טובות.

מקיטה - במקדחים רגילים, לא משהו, במקדחים לפטישון - סבבה.

אין לי ניסיון עם דה וולט.

 

אני אגלה לך סוד בתור אחד שעבד במחלקת התכנון של חברת ETM לפני כ-25 שנים.

בוש בהחלט יכולה לרכוש מספק סיני מקדחים איכותיים יותר ולמכור אותם בתור מקדחים תוצרת בוש וזו רק שאלה של מחיר.

בימינו כבר אין סודות בייצור מקדחים קרי התהליך ידוע ומתועד בספרות מקצועית וגם בתקני DIN/ISO יש מפרטים ברורים לדרישות

מקדח HSS או קובלט.

 

הפרמטר החשוב ביותר הוא חומר הגלם ומהיכן הוא נרכש. בזמנו חברת ETM רכשה פלדות רק תוצרת שוודיה אשר נחשבו בזמנו 

לפלדות איכותיות. מי שזוכר את מקדחי H.S.S תוצרת ETM אשר נחשבו לטובים מאוד לעומת זבל סיני שנמכר בטמבוריות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • מעניין 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 22 שעות, hans כתב:

בוש פשוט לא מסוגלים לייצר מקדחים טובים.

אני לא משוכנע שהם אכן מייצרים מקדחים בעצמם.

ברוב האביזרים לכלים, החברות הגדולות משתמשים ב"מותג מדבקה"- אני מנחש שהכל מיוצר באותו מפעל, גם בוש, גם דהוולט, גם מקיטה, וגם המדבקות לוגו.

אין לי ניסיון רע עם מקדחי בוש, הם משום מה מרגישים "לא הכי נכון" אבל הם בסדר גמור. אני מכיר אנשים שפוסלים אותם רק על המראה...

משתמש לא מעט במקדחי בוש לעץ ו-HSS. הפסקתי להשתמש בהם לקירות כי רכשתי בזמנו אלפיין ואז עברתי כבר לפטישון.

לפני 17 שעות, מרק10 כתב:

בוש בהחלט יכולה לרכוש מספק סיני מקדחים איכותיים יותר ולמכור אותם בתור מקדחים תוצרת בוש וזו רק שאלה של מחיר.

וזה מה שבאמת קורה ברוב השוק. 

לפני 17 שעות, מרק10 כתב:

בימינו כבר אין סודות בייצור מקדחים קרי התהליך ידוע ומתועד בספרות מקצועית וגם בתקני DIN/ISO יש מפרטים ברורים לדרישות

מקדח HSS או קובלט.

ההבדל היחיד הוא בקרת איכות.

אני כבר לא משוכנע שאפילו טיטקס (פרוטוטיפ? איך שלא קוראים להם בימינו) מייצרים מחוץ לסין. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני אחדד - לא יכולים או לא רוצים...

 

אלפיין זאת דוגמה מעולה למותג שרוצה ויכול, מקדחי העץ שלהם פשוט מעולים נקודה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...