Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני נהג בן 24 עם רצף ביטוחי לא מלא ב3 שנים האחרונות, עם תביעת ביטוח בשנה האחרונה. 

אני כרגע עומד לפני חידוש ביטוח והמחירים שדורשים ממני הזויים. סביבות ה 9 אלף שקל. 

הרכב הוא מאזדה 3, 2014. 

 

חשבתי לעשות שהפוליסה תהיה על שם אבא שלי. מעל גיל 45 ללא תאונות, עם רצף ביטוחי מלא, ופשוט בפוליסה להגדיר שזה עבור כל נהג מעל גיל 24.

זה יכול משמעותית להפחית מהמחיר?

פורסם

היה דיבור פה לפני כמה ימים בדיוק על זה.

כעקרון שאתה סוגר ביטוח, הכל זה הצהרות.

אתה מצהיר מה בא לך ובהתאם מקבל כיסוי ביטוחי.

אז כן זה יפחית משמעותית את הפרמייה.

 

אבל, חברת הביטוח תבדוק אם מה שהצהרת תואם את המציאות רק במקרה של תביעה.

אז אתה לוקח סיכון כי אתה משקר לחברת הביטוח בנוגע לנהג העיקרי.

 

במקרה תאונה חברת הביטוח יכולה להתנער מהאחריות ותצטרך לקחת אותה לבית המשפט.

שם - בהצלחה להוכיח שהוא מי שנוהג ברכב בדר"כ ואתה רק נהג מזדמן.

אם התאונה קרתה בדרך ל/חזרה מהעבודה שלך - בכלל יהיה לך כיף בבית המשפט.

 

בקיצור, מאזדה 3 רכב גניב, אתה עם תביעה ב3 שנים האחרונות, קבל עוד הצעות מחברות ביטוח אחרות.

אבל מה שלא תעשה, אל תתן לחברת הביטוח סיבה לא לכבד את הפוליסה.

פורסם
לפני 4 דקות, stum כתב:

במקרה תאונה חברת הביטוח יכולה להתנער מהאחריות ותצטרך לקחת אותה לבית המשפט.

שם - בהצלחה להוכיח שהוא מי שנוהג ברכב בדר"כ ואתה רק נהג מזדמן.

זכור לי שיש תקדימים משפטיים בנושא.

הפסיקה המקובלת היא שחברת הביטוח יכולה לחייב למפרע תשלום פרמיה יקרה יותר אבל לא יכולה להתנער מתשלום הנזק.

אם מישהו יודע על פסיקה אחרת אשמח שיתקן אותי.

פורסם

נניח שאכן חברת הביטוח תחוייב בתשלום על ידי בית המשפט. חשוב כמה זמן יעבור עד שתקבל את הפיצוי. כנראה יותר משנה.

 

עם חברות הביטוח לא משחקים. אם משהו ייתפס כהונאת ביטוח תקבל בעיטה בישבן. עדיף סקר שוק מקיף ואז מו"מ קשוח בסגנון שוק פרסי - גם אם זה מאמץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...