Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני מחפש לקנות רכב חדש עד 70 אלף ש"ח.

חשוב לי בעיקר שיהיה מרווח ולפחות סביר בצריכת דלק, ואמין מבחינת תקלות ומוסכים.

התנהגות כביש טובה זה פלוס רציני, לא מחפש מנוע מפלצת אבל ביצועים סבירים והתנהגות טובה בפניות.

מבחינת איבזור שיהיה לפחות רמה סבירה ולא מגושם מבפנים.

 

הכיוון כרגע זה כרוסאובר/ג'יפ, אבל גם לא פוסל פרייבט מרווחת.

הניסאן קשקאי נראת אופציה מעניינת, יכול לקנות 2016 או לגרד 2017 במצב טוב. יש ג'יפון שכדאי לי לבחון בנוסף?

פורסם

קיה ספורטאז' מנוע 2.0 יותר מרווח מאשר קשקאי,  אמין יותר,  שומר טוב יותר על הערך אבל עם צריכת דלק יותר גבוהה.

יש גם יונדאי טוסון 2.0 דומה מאוד לקיה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 34 דקות, vladclar כתב:

קיה ספורטאז' מנוע 2.0 יותר מרווח מאשר קשקאי,  אמין יותר,  שומר טוב יותר על הערך אבל עם צריכת דלק יותר גבוהה.

יש גם יונדאי טוסון 2.0 דומה מאוד לקיה.

מה ההבדל בצריכת הדלק?

 

הם נמצאים באותה קטוגריית מחיר ביחס לשנתון?

פורסם

צריכת דלק תלויה בסגנון נהיגה וסוג הנסיעות.

בגדול, ספורטאז' 1:10.5 קשקאי 1:12.5 משולב.

ניסאן קצת יותר זולה לאותו השנתון.

מנוע 1.2 טורבו בנזין של ניסאן / רנו לא חף מתקלות יקרות. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ספורטאז 2000 בשנתונים המדוברים תעלה סביב 100k שקל. 

הקשקאי 1200 לא נחשבת אמינה. 

הייתי בודק סוזוקי קרוסאובר טורבו 2017/8. רצוי נסיעת מבחן כדי לראות אם התנהגות הכביש שלה תספק אותך. 

רכב משפחתי שיתאים הוא מאזדה 3. בדוק אם מספיק מרווח עבורך. במיוחד במושב האחורי הצפוף. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
לפני כשעה, markb205 כתב:

ספורטאז 2000 בשנתונים המדוברים תעלה סביב 100k שקל. 

הקשקאי 1200 לא נחשבת אמינה. 

הייתי בודק סוזוקי קרוסאובר טורבו 2017/8. רצוי נסיעת מבחן כדי לראות אם התנהגות הכביש שלה תספק אותך. 

רכב משפחתי שיתאים הוא מאזדה 3. בדוק אם מספיק מרווח עבורך. במיוחד במושב האחורי הצפוף. 

 

האמת שהסוזוקי קרוסאובר פשוט מכוערת לי, פסלתי אותה מראש נטו כי אני לא מתחבר בצורה קיצונית לאיך שהיא נראית.

 

ראיתי רק ספורטאז אחת 2016 שנכנסת לי לתקציב, אני אברר מה הסיפור כי נראה שהיא נמכרת ממש נמוך: https://www.yad2.co.il/s/c/8xfhbt3b

איך אולי הסוזוקי ויטרה? ראיתי למשל את זאת שנראת מעניינת: https://www.yad2.co.il/s/c/tchq6142

 

מבחינת האפציות לג'יפונים כל השאר לא אמינות? בניתי על הקשקאי כי שמעתי עליה דברים טובים דווקא, יש לי העדפה לקרוסאוברים פשוט כי פריבטים נוטים להיות קטנים\נמוכים לי, אני בחור דיי גדול.

להשוואה, אני נוסע מדי פעם על ביואיק לאקרוס ישנה של אבא שלי, זה מה שהייתי מחפש כפרייבט והייתי קונה אותה ממנו אבל היא מטחנת דלק.

עריכה אחרונה על ידי Es12
פורסם (נערך)

לא קשור, זה ספורטאג' דור קודם לפני מתיחת הפנים.

זה שהשנתון 2016, זה כי כנראה מהאחרונות שנשארו מהדגם הזה ועפו במכירות חיסול לקראת הבאת הדגם החדש.

זו ספציפית עלתה לכביש בפברואר 2016 ועוד חודשיים צריכה טסט. גם לא מוסיף.

 

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

אוקיי... אז קשקאי 1.2 לא כדאי לשקול בכלל, והספורטג' והטוסון 2.0 מחוץ לתקציב שלי.

 

כדאי ללכת על הספורטג' או הטוסון בגרסט של ה1.6? מאמין ששנתון 2016 יכנס לי בתקציב.

פורסם (נערך)

אם הרכב צפוי לנסוע בעיר/ במישור או אצל מי שלא ממהר - מנוע 1.6 יספיק.

לנסיעות הרריות יהיה קצת חסר כוח.

לשני המנועים האמינות טובה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

אם הרכב צפוי לנסוע בעיר/ במישור או אצל מי שלא ממהר - מנוע 1.6 יספיק.

לנסיעות הרריות יהיה קצת חסר כוח.

לשני המנועים האמינות טובה מאוד.

 

ואיזה יתרונות/חסרונות אני צריך לקחת בחשבון בין הטוסון לספורטג'?

בעיקר מדאיגה אותי צריכת הדלק. הרכב הקודם שלי היה הונדה אינסייט, שאם אני זוכר נכון צורכת בסביבות ה1 ל13.5 והיה יוצא לי בסביבות ה500 ש"ח בחודש. לכמה עלייה אני יכול לצפות עם הטוסון או הספורטג'?

פורסם

יש לי קשקאי 1.2 טורבו 2016 , יכול לספר לך שבשלוש שנים שהוא אצלי לא ראה מוסך אפילו פעם אחת למעט טיפולים , האוטו צורך מעט יותר שמן מהממוצע אולי אבל אם מקפידים למלות שמן מתאים ואיכותי הכל טוב , אישית לא מרגיש חוסר כוח רציני ונסעתי איתו לכל חןר בארץ , צריכת הדלק סבירה בהחלט , אני עם דגם טקנה המפואר שכולל את כל התוספות שאפשר בטח ביחס לשנתון , אכן מנוע ה 1.2 טורבו יכול להיות בעייתי אבל אצלי הכל טוב והאוטו אמין מאוד די מרווח והעיצוב הרבה יותר מרשים לדעתי מהאורבן של קיה למשל ומרגיש שהמנוע 1.2 טורבו יותר חזק מה 1.6 רגיל של הספורטאג למשל למרות שבנתונים יבשים יש לו פחות סוסים , אישית אני מאוד נהנה מהאוטו הזה .

פורסם
לפני 27 דקות, asafmz כתב:

יש לי קשקאי 1.2 טורבו 2016 , יכול לספר לך שבשלוש שנים שהוא אצלי לא ראה מוסך אפילו פעם אחת למעט טיפולים , האוטו צורך מעט יותר שמן מהממוצע אולי אבל אם מקפידים למלות שמן מתאים ואיכותי הכל טוב , אישית לא מרגיש חוסר כוח רציני ונסעתי איתו לכל חןר בארץ , צריכת הדלק סבירה בהחלט , אני עם דגם טקנה המפואר שכולל את כל התוספות שאפשר בטח ביחס לשנתון , אכן מנוע ה 1.2 טורבו יכול להיות בעייתי אבל אצלי הכל טוב והאוטו אמין מאוד די מרווח והעיצוב הרבה יותר מרשים לדעתי מהאורבן של קיה למשל ומרגיש שהמנוע 1.2 טורבו יותר חזק מה 1.6 רגיל של הספורטאג למשל למרות שבנתונים יבשים יש לו פחות סוסים , אישית אני מאוד נהנה מהאוטו הזה .

 

תודה על התגובה אח, ממש חשבתי לקנות את הרכב אבל ראיתי שיש הרבה שהמנוע כן עשה להם בעיות. זה סיכון שאני לא רוצה לקחת.

בטוח יש גם כאלה שיחזיקו מעולה ואם זה ככה זכית :)

 

לפני 3 שעות, zvigolden כתב:

מנסיון עם ספורטאז' 2000 של קרובת משפחה - 

1 ל8 עד 9 .

טוסון יהיה אותו דבר +- .

אלו לא רכבים למי שמחפש חסכון בדלק

אני מכוון למנוע 1.6, ה2.0 בכל מקרה לא בתקציב שלי.

לא מחפש רכב ממש חסכוני רק שלא יהיה מטחנה. נסעתי עד עכשיו על הונדה אינסייט שלקחה לי 1 ל13 בערך. תוספת של 30%-40% בצריכת דלק אני יכול לספוג.

פורסם (נערך)

ספורטאג'  כמו שאמרו, צריכה בפועל תיהיה סביב 1:9.

להגיע מביואיק לה קרוס לספורטאג' 1.6 אתה תתבאס.

(ואם כבר 1.6, והאינסייט הייתה מספיק מרווחת לך או גבולית -  אולי כבר עדיף יונדאי אלנטרה)

 

אני אגיד לך מה, אתה בתקציב בעייתי. לא כי הוא נמוך, אלא כי הוא בדיוק על התפר.

תוספת של 10-15 ואתה במקום אחר מבחינת היצע.

ב85 נגיד, אתה כבר יכול לגרד ספורטאג' 2.0 החדשות מ2016 ומעלה וזה כנראה היה אידיאלי לך.

מצד שני, זה עוד 15 אלף שקל לתקציב, או לחפש מציאות.

 

וכמובן שאז בעוד 5 או 10, אתה כבר באיוניק או נירו. ואז מקבל גם חסכון בדלק.

ואם כבר אתה מוציא 100 אלף שקל, אולי שווה לשקול חדש, וכו' וכו' וכו' ...

 

טוסון אגב, מתומחר כמעט תמיד גבוהה יותר מהספורטאג'. וזה אותו רכב. חבל לשקול בכלל לדעתי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי stum
×
×
  • תוכן חדש...