Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקשקאי 1.2 לא רכב מומלץ, גם המנוע בעייתי וגם הגיר מאוד בעייתי.
תנסה אולי קשקאי 1.6 דיזל, שילוב אמין יותר אבל צריך להחליף שמן גיר.
 

פורסם

אוטו מרווח ביותר = סובארו אאוטבק.

אצלי צריכת דלק 11 קמ"ל בממוצע.

יש כוח, יש 4X4, יש מלא מקום, אמינות טובה מאוד וחלפים זמינים במחירים סבירים.

גיר דורש התרגלות. קצת מעצבן בהתחלה הרציף הזה.

אני אוהב את ההתנהגות בפניות, למרות ההגה הקליל. מתלים מעולים.

2015 יכול להיכנס בתקציב שלך

פורסם
בתאריך 9.12.2022 בשעה 17:01, stum כתב:

ספורטאג'  כמו שאמרו, צריכה בפועל תיהיה סביב 1:9.

להגיע מביואיק לה קרוס לספורטאג' 1.6 אתה תתבאס.

(ואם כבר 1.6, והאינסייט הייתה מספיק מרווחת לך או גבולית -  אולי כבר עדיף יונדאי אלנטרה)

 

אני אגיד לך מה, אתה בתקציב בעייתי. לא כי הוא נמוך, אלא כי הוא בדיוק על התפר.

תוספת של 10-15 ואתה במקום אחר מבחינת היצע.

ב85 נגיד, אתה כבר יכול לגרד ספורטאג' 2.0 החדשות מ2016 ומעלה וזה כנראה היה אידיאלי לך.

מצד שני, זה עוד 15 אלף שקל לתקציב, או לחפש מציאות.

 

וכמובן שאז בעוד 5 או 10, אתה כבר באיוניק או נירו. ואז מקבל גם חסכון בדלק.

ואם כבר אתה מוציא 100 אלף שקל, אולי שווה לשקול חדש, וכו' וכו' וכו' ...

 

טוסון אגב, מתומחר כמעט תמיד גבוהה יותר מהספורטאג'. וזה אותו רכב. חבל לשקול בכלל לדעתי.

 

 

 

אני לא באמת מגיע מביואיק לה קרוס, מגיע מהונדה אינסייט. בהחלט הייתי מאוכזב מהביצועים אבל לא באמת צריך הרבה מעבר לזה כל עוד הנהגות הכביש טובה יותר.

 

לא שללתי את האופציה לפרייבט, יכול אולי להביא איוניק, אבל עדיין יש לי העדפה לג'יפ\ג'יפון אז בודק קודם את האופציות האלה.

 

ממה שראיתי עד עכשיו האופציות העיקריות שלי הן הספורטג'/טוסון מנוע 1.6(זה מה שבתקציב ולפי מה שראיתי שמדווחים הצריכה בסביבות ה1 ל10, אפשר לסמוך על זה?), בעיקר בהתאם לאיזה דיל יותר טוב אני מוצא ביד 2, אין שום הבדל בדגמים עצמם שאני צריך לקחת בחשבון?(אולי חוץ מנראות שיש לי העדפה אישית לטוסון).

עוד אופציה שראיתי שאני יכול להכניס זה אאוטלנדר 2015-2016, נראה שיש לך סה"כ נתונים לא רעים בצריכת הדלק.

אהבתי גם את הix35 שאני יכול לקנות 2016, אבל הבנתי שצריכת הדלק שלה פחות טובה?

פורסם

בדקתי קצת את האופציות שלי וחזרתי לבדוק מה עדיף לי.

מבחינת מה שנכנס לי לתקציב, אני יכול להביא ספורטג' 2015 מנוע 2000, או ספורטג'/טוסון 2016 עם מנוע 1600. עוד אופציה זה אאוטלנדר 2015/2016.

אופציה ספציפית שחורגת מהתקציב שלי זה הרכב הזה: https://www.yad2.co.il/s/c/twihoese טוסון(שאני מעדיף מהספורטג', בגלל הנראות גם בפנים וגם בחוץ), 2017, נפח מנוע 2000. נשמע שזאת האופציה העדיפה בפער אבל עם חריגה של 10K מהתקציב. מהניסיון שלכם אפשר להוריד את הסוכנויות האלה? אם אצליח להוריד אותו בכמה אלפים זה ירגיש לי מוצדק לחרוג מהתקציב.

פורסם

כאילו שאתה לא מבולבל מספיק, תן לי לערבב עוד קצת.

ספורטאג' מ2016 בכל רמות הגימור מגיע ללא מובילאיי ומערכת בלימה אוטונומית סטייה מנתיב וכו'.

 

טוסון רק ברמות הבכירות ורק מ2018..

בנוסף בספורטאג' יש מזגן מאחורה - טוסון אין, אבל בגדול לא שמעתי תלונות על המזגן בשני הדגמים.

 

לא רואה טעם ללכת למגרש כזה - או מהיבואנים או מהגדולות או מפרטי. כבדהו וחשדהו בכולם.

פורסם
לפני 20 דקות, stum כתב:

כאילו שאתה לא מבולבל מספיק, תן לי לערבב עוד קצת.

ספורטאג' מ2016 בכל רמות הגימור מגיע ללא מובילאיי ומערכת בלימה אוטונומית סטייה מנתיב וכו'.

 

טוסון רק ברמות הבכירות ורק מ2018..

בנוסף בספורטאג' יש מזגן מאחורה - טוסון אין, אבל בגדול לא שמעתי תלונות על המזגן בשני הדגמים.

 

לא רואה טעם ללכת למגרש כזה - או מהיבואנים או מהגדולות או מפרטי. כבדהו וחשדהו בכולם.

אז יש בכלל סיבה רצינית להעדיף את ה2016 ולא 2015 עם מנוע 2000?

 

איך המיצובישי אאוטלנדר ביחס לטוסון/ספורטג'?

אני יודע שזאת לא בדיוק אותה קטגוריה, אבל נראת לי כמו אופציה מעניינת.

פורסם

זה בדיוק אותה קטגוריה.

יש אאוטלנדר 5 מקומות, הוא זול יותר.

הסיבה להעדיף ספורטאג' 2016 מנוע 1.6 צורה חדשה על 2015 מנוע 2000 צורה ישנה - רכב יותר חדש, מאובזר בטיחותית ואיכותי יותר.

מצטרף להמלצה לא לקנות ממגרש סוחרים שהוא לא טרייד אין רשמי של היבואן.

 לגבי טוסון תברר מה יש ב"כל מוביל טרייד אין".

טוסון עדיף על IX35, הוא למעשה החליף אותו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, vladclar כתב:

זה בדיוק אותה קטגוריה.

יש אאוטלנדר 5 מקומות, הוא זול יותר.

הסיבה להעדיף ספורטאג' 2016 מנוע 1.6 צורה חדשה על 2015 מנוע 2000 צורה ישנה - רכב יותר חדש, מאובזר בטיחותית ואיכותי יותר.

מצטרף להמלצה לא לקנות ממגרש סוחרים שהוא לא טרייד אין רשמי של היבואן.

 לגבי טוסון תברר מה יש ב"כל מוביל טרייד אין".

טוסון עדיף על IX35, הוא למעשה החליף אותו.

 

ומבחינת השוואה בין אאוטלנדר לטוסון/ספורטג? אומנם אין הרבה בתקציב שלי אבל ראיתי כמה 2015 שנראות במצב טוב מסתובבות בשוק.

פורסם

אם אתה מסתכל על אוטלנדר, אז ASX היא אופציה
1. היא הגיעה רק ב 2017 (נמכרו בודדות) והיא קצת מעל התקציב
2. אין בה חדוות נהיגה

היא תספק אמינות מצויינת וצריכת דלק סבירה (אני עושה 1:12-13 בנהיגה בינעירונית זוחלת בממוצע, על כביש מהיר 1:15 זה לא חריג ובעיר 1:7 כנ"ל)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...