Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאיזו מדינה הייתם מהגרים


Coro

פוסטים מומלצים

כמה מיסוי על רכב בהולנד? בדנמרק זה 180%. (לא מדינה לפטרולהדז...)

 

בהחלט יש המון מה ללמוד מההולנדים. חוץ מהקמצנות הקלוויניסטית שלהם, האוכל המזעזע והקטע הזה של להסגיר יהודים לגרמנים.

  • מצחיק 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מהבעיה היא דווקא בתוך הערים - רחובות צרים ומפותלים שמתקשים להכיל את התנועה, כולל הרגלית. בערים אירופיות, אפילו באזורים יחסית ותיקים,  הרחובות ובמיוחד המדרכות הרבה יותר רחבים משלנו, ובין לבין יש נתיבי אופניים. נסה להשחיל  את אלה למרכז תל אביב או חיפה.

 

@קורן בן אשרלגבי ההולנדים - אפשר להוסיף לרשימה עוד כמה מנהגים מגונים. הקמצנות שלהם לא תאומן, ואני לא מדבר על קופסת העוגיות. חוץ.מזה, למרות האמור על האוכל, ריח הספקולאס שעלה ממאפיה הולנדית שבר לי דיאטה מוצלחת.

 

אבל אני חייב לספר משהו שאימי מזכירה לי בממוצע פעם בשבוע: היא עלתה ארצה בתחילת שנות ה-50, ממניעים ציוניים טהורים. כעבור מספר שנים נסעה לבקר בהולנד, ואחיה שאל אותה "את באמת רוצה לחזור לישראל? היהודים לא מסוגלים לנהל מדינה". אז זה דייך לשרשור הפוליטי, אבל גם להתנהלות התכנונית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, sperial כתב:

פקידי האוצר, שהם אלה שצריכים להסתכל מעבר לאופק, מסתכלים לטווחים עוד יותר קצרים.

 

לדעתי זה לא העניין אלא הסתכלות צרה של אנשים שחיים בתוך האקסל ואין להם שום הבנה של דברים סובטיליים שלא ניתן לכמת מיידית בכסף כי הם לא חיים את העולם שמחוץ לאקסל, ובפרט עולם התשתיות. למשל, לך תסביר להם מה המשמעות של לחלק פרוייקט לארבעה חלקים ולתת כל חלק במכרז למישהו אחר. מבחינתם באקסל זה יוצא יותר זול; איך תסביר להם שהתוצאה תהיה מגדל בבל וכתוצאה מכך כל העסק ייתקע? איך תסביר? איך תתמחר את זה? אי אפשר כי אין לזה מודל ואי אפשר להכניס את זה לאקסל. מבחינתם הם חתמו חוזה עם הזוכים על מחיר קבוע, ושהקבלנים ישבור את הראש. אבל למציאות יש חוקים משלה.

 

מי ייתן את הדין על העיכובים והתקלות? מישהו יילך הביתה? זבביר.

  • אהבתי 3

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק העניין. למה בכלל בונים את הרק"ל? כי מי שמחזיק את השיבר החליט לא לתקצב תחתית מלאה. בין אם מדובר במי שהסתכל על האקסל במחשב ולא על הרחוב דרך החלון (ולא ראה את הצורך להשתמש במימד השלישי), ובין אם מי שחשב לטווח של בניית הפרוייקט במקום 20 שנה קדימה, זו הסתכלות קצרת ראייה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, garicho כתב:

מה הבעיה עם רכבת קלה בבאר שבע? 

רכבת קלה לרוב תהיה תשתית עילית ולא תשתית תחתית. 

השיקוץ שיש בתל אביב זה דבר מיוחד.

באר שבע גם מתאימה להקים בה 2-3 קווים ישירים שניתן לבצע בשיטת cut and cover לעומת השיטה שמשתמשים בה בתל אביב עם התולעת הענקית.

באר שבע בנויה עם רחובות מאוד אבל מאוד רחבים שמאפשרים להקים גם נתצי"ם וגם כביש רגיל וגם תחנות רכבת תחתית.

מה גם באר שבע ברוב הימות השנה - יחסית חם בה וחבל לבזבז את המקום בשביל רכבת קלה עם קרונות שיכולים להתחמם בהם.

היה לי פעם שהייתי באמסטרדם ובאותו זמן הייתי בימים די חמים וזה אירופה והם לא מתוכננים להיות עם מזגנים. - עליתי במקרה עם טראם והיה חם פיצוצים וזה די מה שמוביל אותי לרשום על זה כל הזמן. כי זה פשוט לא מתאים ואני די בצד של רכבות תחתיות במדינה הזו..

בשיטות שניתן לבצע על ידי קבלנים ישראליים ובמהירות יחסית...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, sperial כתב:

 היהודים לא מסוגלים לנהל מדינה".


אני חושב שיהודים ניהלו יפה מאוד את המדינה (שבדרך וזו שבאה) בשנות ה-40 עד ה-60, בהתחשב בנסיבות ובתנאי הפתיחה. מה לעשות שהם התחלפו.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים איתך  אבל זה נגמר אחרי 20 שנה. צריך להוסיף שאלה היו במידה רבה שנות האלתורים  שזה במה שהישראלים טובים. כשהיה צורך לפתור בעיות בטווחים יותר גדולים זה התחיל להדרדר. וגם הפוליטיקה תרמ  את חלקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, DareDevil כתב:

רכבת קלה לרוב תהיה תשתית עילית ולא תשתית תחתית. 

השיקוץ שיש בתל אביב זה דבר מיוחד.

באר שבע גם מתאימה להקים בה 2-3 קווים ישירים שניתן לבצע בשיטת cut and cover לעומת השיטה שמשתמשים בה בתל אביב עם התולעת הענקית.

באר שבע בנויה עם רחובות מאוד אבל מאוד רחבים שמאפשרים להקים גם נתצי"ם וגם כביש רגיל וגם תחנות רכבת תחתית.

מה גם באר שבע ברוב הימות השנה - יחסית חם בה וחבל לבזבז את המקום בשביל רכבת קלה עם קרונות שיכולים להתחמם בהם.

היה לי פעם שהייתי באמסטרדם ובאותו זמן הייתי בימים די חמים וזה אירופה והם לא מתוכננים להיות עם מזגנים. - עליתי במקרה עם טראם והיה חם פיצוצים וזה די מה שמוביל אותי לרשום על זה כל הזמן. כי זה פשוט לא מתאים ואני די בצד של רכבות תחתיות במדינה הזו..

בשיטות שניתן לבצע על ידי קבלנים ישראליים ובמהירות יחסית...


לרכבת תחתית יש את הבעיות שלה, הראשיות שבהם היא מחיר + מרווח בין תחנות. בנוסף רכבת תחתית הרבה יותר איטית לשימוש מהיר מרכבת קלה. באר שבע היא עיר קטנה. בנוסף, זה שאתה מתחת לאדמה לא אומר שיהיה קר - ע״ע התחתית של לונדון שעומדת על 35 מעלות (בקו האדום) בכל ימות השנה. אפשר לפתוח על זה עוד אבל זה לא הטופיק.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבות תחתיות בלי מיזוג באירופה בקיץ בימים של 30+ מעלות זה סיוט. לא חושב שזה נימוק וולידי. חוץ מזה מה כבר ההבדל בין ירושלים וב"ש מבחינת אקלים. בירושלים יש מזגן ברכבת הקלה, לא זכורה לי בעיה או תלונה כלשהי.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, garicho כתב:

אפשר לפתוח על זה עוד אבל זה לא הטופיק.

לא, כי 20 הדפים האחרונים היו נטו על הגירה לחו"ל.

וכנראה שזה מה שיקרה..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, David32 כתב:

7 שעות עבודה ביום כולל הפסקת אוכל?

זה על הצד הנמוך יותר ומייצג בצורה חלקית, אולי יותר מדוייק להגיד שהמשרד מתרוקן בין 6-7. אני חושב שכמו ברוב מקום הממוצע יעמוד איפשהו על אזור ה9 שעות (כולל ארוחת צהריים). מן הסתם יש תקופות של לחץ ועובדים יותר. כשאתה on call נדרשת זמינות גדולה יותר.

 

איך זה עובד במקומות אחרים? איך זה בסטארטאפים בהולנד/ארה"ב וכו'?

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, sperial כתב:

ואדים, אתה יודע איפה הכביש המהיר עם התנועה הכבדה ביותר בעולם?

ניחוש פרוע - איפשהו בסין

לפני 7 שעות, DareDevil כתב:

מה גם באר שבע ברוב הימות השנה - יחסית חם בה וחבל לבזבז את המקום בשביל רכבת קלה עם קרונות שיכולים להתחמם בהם.

אפשר להתקין בהם מזגנים?

 

נראה לי שזה עובד סבבה עם שאר כלי רכב בארץ, אפילו בב"ש, ורחמנא ליצלן גם בית שאן/ים המלח/אילת

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, קורן בן אשר כתב:

כמה מיסוי על רכב בהולנד? בדנמרק זה 180%. (לא מדינה לפטרולהדז...)

 

בהחלט יש המון מה ללמוד מההולנדים. חוץ מהקמצנות הקלוויניסטית שלהם, האוכל המזעזע והקטע הזה של להסגיר יהודים לגרמנים.


במונחי מדינת ישראל לעשות דבר כזה זה עוול אמיתי, שוב בהעדר תחבורה ציבורית סבירה (שוב לא נורמאלית אלא סבירה בלבד) מהפריפריה למרכז אי אפשר להעלות עוד ועוד את מיסי המכוניות,
מה עוד שריבוי המכירות מכניס המון למדינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...