Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג בחירות שמח לכולם :)

הפורד קוגה 4x4 titanium X האהוב הלך טוטלוס וכעת זקוקים בבית לרכב חדש.

מתלבטים קשות בין הCRV המרווח לבין הפורסטר בעל יכולת השטח הטובה בפער בקטגוריה.

ממה שקראתי ברשת עד כה:

--בהונדה יש מיזוג ליושבים מאחור, מרווח יותר ותא מטען גדול. יכולת שטח דומה לקוגה ז"ל עם 1ס"מ יותר מרווח גחון.

--הפורסטר עדיף בהרבה בשטח, ביצועים מעט טובים יותר, צפוף יותר מאחור, ללא מיזוג אחורי ופחות תא מטען והתנהגות כביש נחותה.

חייב לציין שהקוגה על אף צמיגי כביש מובהקים, לקח אותנו יפה מאוד בשטח(הרבה מעבר לספורטז' ודומיו)וחוויית הנהיגה בו היא הטובה ביותר שנתקלתי בה!

לכן אשמח לשמוע ממי שיודע לגבי יכולת שטח של הCRV בהשוואה לקוגה, או בכלל.

כל השוואה בין המכוניות הנ"ל ושאר פיסות מידע ממקור ראשון.

תודה מראש :)

 

פורסם

מה בעצם הצרכים בשטח? אם נוסעים הרבה בשטח אז לדעתי חד משמעית כדאי ללכת על הפורסטר. מיזוג במושב האחורי יש בפורסטר ספורט ו-XS.

ההונדה פחות נעים על הכביש, כבד ורכרוכי יותר אבל לזכותו תא נוסעים מרווח יותר. לדעתי הוא לא יפה במיוחד (ואני מעדן את דעתי) אבל זה כבר עניין של טעם.

לדעתי שווה לשקול גם מאזדה CX5. גרסאות ה-4x4 נדירות ויקרות יחסית אבל קיימות. הוא יהיה פחות מוצלח בשטח מהפורסטר אבל הוא נעים ונוח על הכביש, יש לא את תא הנוסעים הכי טוב מבין שלושת אלה, האבזור טוב והתנהגות הכביש מעולה.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Mike808 כתב:

מה בעצם הצרכים בשטח? אם נוסעים הרבה בשטח אז לדעתי חד משמעית כדאי ללכת על הפורסטר. מיזוג במושב האחורי יש בפורסטר ספורט ו-XS.

ההונדה פחות נעים על הכביש, כבד ורכרוכי יותר אבל לזכותו תא נוסעים מרווח יותר. לדעתי הוא לא יפה במיוחד (ואני מעדן את דעתי) אבל זה כבר עניין של טעם.

לדעתי שווה לשקול גם מאזדה CX5. גרסאות ה-4x4 נדירות ויקרות יחסית אבל קיימות. הוא יהיה פחות מוצלח בשטח מהפורסטר אבל הוא נעים ונוח על הכביש, יש לא את תא הנוסעים הכי טוב מבין שלושת אלה, האבזור טוב והתנהגות הכביש מעולה.

גרסת Signature של הcx5 עם 4×4 אבל מרווח גחון של19.3 ס"מ לא קצת בעייתי לשטח? 20.8 בהונדה ו22 בסובארו וגם יש להם בקרות אחיזה מתקדמות וכו'. קיים גם במאזדה?

סה"כ הצרכים בשטח עדיין לא ברורים. הקוגה אצלנו 3 שנים ורק לאחרונה התחלנו לנסות לאתגר אותה...גילינו את עולמות השטח🤑

עריכה אחרונה על ידי 50smet
פורסם

לדעתי ל-CRV דור 3 (2008 ואילך) אין מה לחפש בשטח, מעבר לשבילי קק"ל שכל מזדה לוקחת. מצד שני היא רכב הרבה יותר מרווח ונעים מהפורסטר שהוא קצת ספרטני וקצת צפוף. אבל אם אתם רוצים להנות מהתחביב החדש אז בין הדגמים האלה אין לכם באמת התלבטות. בכל מקרה שים צמיגי AT, אני מניח שעם הקוגה לא נסעת בשטח בחורף. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

ה-CRV שרלוונטי כאן הוא דור 5, אין באמת קשר לדור 3 מלבד זה שהוא לא ממש מיועד לשטח.

הפורסטר הרלוונטי גם הוא דור חמישי כבר מזמן לא ספרטני וצפוף. יש לו תא נוסעים מרווח ונעים ולדעתי הוא עדיף על זה של ההונדה. החלונות הגדולים יוצרים תחושה אוורירית וראות טובה החוצה, במיוחד לילדים.

פורסם
לפני שעה, Jack457 כתב:

לדעתי ל-CRV דור 3 (2008 ואילך) אין מה לחפש בשטח, מעבר לשבילי קק"ל שכל מזדה לוקחת. מצד שני היא רכב הרבה יותר מרווח ונעים מהפורסטר שהוא קצת ספרטני וקצת צפוף. אבל אם אתם רוצים להנות מהתחביב החדש אז בין הדגמים האלה אין לכם באמת התלבטות. בכל מקרה שים צמיגי AT, אני מניח שעם הקוגה לא נסעת בשטח בחורף. 

לחלוטין לא בחורף ולא בשטח טכני, אבל בסובב ירושלים ומצפה רמון היא נתנה עבודה יפה מעבר לג'יפוני 4X2 למיניהם

לפני כשעה, Mike808 כתב:

ה-CRV שרלוונטי כאן הוא דור 5, אין באמת קשר לדור 3 מלבד זה שהוא לא ממש מיועד לשטח.

הפורסטר הרלוונטי גם הוא דור חמישי כבר מזמן לא ספרטני וצפוף. יש לו תא נוסעים מרווח ונעים ולדעתי הוא עדיף על זה של ההונדה. החלונות הגדולים יוצרים תחושה אוורירית וראות טובה החוצה, במיוחד לילדים.

כנראה נלך על הפורסטר. לצערי לא ניתן למצוא במחיר סביר גרסא מעבר לX או Z חסרות מזגן אחורי. ועם חלונות גדולים נכנסת הרבה שמש(משפחה של אשכנתוזים לבנים ושונאי שמש קייצית😜)אבל נקווה שנסתדר עם זה ושלפחות המיזוג מקדימה מקפיא❄️תודה לכולם!!

ואם יש רכב מתחרה שפספסתי, אשמח לשמוע

פורסם
לפני שעתיים, Mike808 כתב:

ה-CRV שרלוונטי כאן הוא דור 5,

אכן לא הבנתי שכשהוא כותב רכב "חדש" הוא מתכוון לרכב... חדש. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 19 דקות, Jack457 כתב:

אכן לא הבנתי שכשהוא כותב רכב "חדש" הוא מתכוון לרכב... חדש. 

גם אם לא מהניילון, הכוונה ל2019 שאז הושק דגם חדש לגמרי לפורסטר וגם לCRV שלהבנתי לא עברו מתיחת פנים משמעותית

פורסם

מתחרים נוספים שיהיו עם אוריינטציית שטח כלשהי הם האחרים סובארו XV הקטן יותר או אאוטבק הגדול יותר. לשניהם מרכב שפחות מתאים לשטח, XV יהיה מעט צפוף מאחור ועם תא מטען קטן ואאוטבק הגדול קצת יותר מסורבל לתמרון עירוני אבל נוח  ומאובזר מהפורסטר.

לסקודה קארוק ופולקסווגן טיגואן יש גרסאות הנעה כפולה, 2.0 טורבו בנזין במקרה של הטיגואן או 2.0 טורבו דיזל במקרה של הקארוק. הם נעימים על הכביש, תאי הנוסעים נאים ומאובזרים אבל שוב בשטח הם יהיו פחות טובים מהפורסטר.

גם טויוטה ראב 4 מגיע עם הנעה כפולה בגרסאות הבנזין, אך הם נמכרים בכמויות קטנות מאוד בדגם הנוכחי, נפוצות יותר בקודם שסובל מתא נוסעים פשוט ומאיכות נסיעה פחות מוצלחת משל הפורסטר.

יונדאי טוסון היוצא שווק בישראל לזמן קצר עם מנוע 2.0 בנזין אטמוספרי והנעה כפולה, בדגמים שלפני מתיחת הפנים. הוא נטול אבזור בטיחות ושוב יהיה פחות מוצלח בשטח מהפורסטר.

שורה תחתונה - אני באמת חושב שאין כל כך מתחרים לפורסטר עבור מי שרוצה לרדת מהכביש. מציע לא להתפשר כל כך מהר ולהתאמץ קצת עבור הדגמים המאובזרים.

פורסם
בתאריך 2.11.2022 בשעה 20:12, Mike808 כתב:

מתחרים נוספים שיהיו עם אוריינטציית שטח כלשהי הם האחרים סובארו XV הקטן יותר או אאוטבק הגדול יותר. לשניהם מרכב שפחות מתאים לשטח, XV יהיה מעט צפוף מאחור ועם תא מטען קטן ואאוטבק הגדול קצת יותר מסורבל לתמרון עירוני אבל נוח  ומאובזר מהפורסטר.

לסקודה קארוק ופולקסווגן טיגואן יש גרסאות הנעה כפולה, 2.0 טורבו בנזין במקרה של הטיגואן או 2.0 טורבו דיזל במקרה של הקארוק. הם נעימים על הכביש, תאי הנוסעים נאים ומאובזרים אבל שוב בשטח הם יהיו פחות טובים מהפורסטר.

גם טויוטה ראב 4 מגיע עם הנעה כפולה בגרסאות הבנזין, אך הם נמכרים בכמויות קטנות מאוד בדגם הנוכחי, נפוצות יותר בקודם שסובל מתא נוסעים פשוט ומאיכות נסיעה פחות מוצלחת משל הפורסטר.

יונדאי טוסון היוצא שווק בישראל לזמן קצר עם מנוע 2.0 בנזין אטמוספרי והנעה כפולה, בדגמים שלפני מתיחת הפנים. הוא נטול אבזור בטיחות ושוב יהיה פחות מוצלח בשטח מהפורסטר.

שורה תחתונה - אני באמת חושב שאין כל כך מתחרים לפורסטר עבור מי שרוצה לרדת מהכביש. מציע לא להתפשר כל כך מהר ולהתאמץ קצת עבור הדגמים המאובזרים.

לבסוף התברר שהפורסטר צפוף למדי ל3 נוסעים גדולים מאחור, בדקנו את העניין בפורסטר במגרש שמכר אותו. ירד מהפרק לצערי :(מניח שגם סקודה קארוק והטיגואן לא מרווחות במיוחד והXV בכלל פצפון, מה שמשאיר אותנו עם הRAV4 והטוסון הישן שבגלל היעדר בטיחות הוא פחות רצוי. הRAV4 מול ההונדה CRV ברי השוואה? חשוב המרחב מאחור וגודל תא מטען ובזה הCRV מצטיין. גם הRAV4? וכמובן בשטח להונדה 21ס"מ גחון ולRAV רק 19.5 אבל מה לגבי כל השאר?

פורסם

למיטב זכרוני הטוסון הישן לא יותר מרווח מהפורסטר וגם ראב 4 למרות שהוא נראה גדול.

לטיגואן יש מושב האחורי מאוד מרווח אז שווה לכם לבדוק אותו, לדעתי הוא יותר מוצלח מה-CRV.

×
×
  • תוכן חדש...