Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם 

אתמול התחדשתי בויטרה 2016 דגם GLXV ( המפואר ) ויש לי כמה תקלות או דברים שאני לא מבין ואשמח לעזרה שכלם 

1. איפה נמצא קופסא הפיוזים ברכב ( אני רוצה לחבר מצלמה דרך ולא מוצא  ) 

2. מופיע לי הודעה service start system כשאר אני לוחץ על כפתור P ומשולש , כפתור זה משמש לצורך הפעלה של חיישני חניה מקדימה 

3. חיישני חנייה מאחורה לא עובדים בכלל האם צריך לעשות משהו ממה כדי להתחיל לבדוק לפני ביקור במוסך 

4. כאשר עוברים לרוורס המוזיקה ברכב על mute  האם אפשר לבטל זאת ואם כן איך 

5. האם אפשרי שהדלתות של הרכב ינעלו אוטומטי כאשר אני מתחיל נסיעה ? 

6. יש איזה בעיה כאשר רוצים להגביר את הווליום אחרי שעוברים את ה 20 אחוזר בהמשך ללחיצה על כפתור הגברת הווליום ,  עובר למצב של mute  

כאשר לוחצים על לחצן הווליום למטה זה ממשיך להגביר את הווליום האם אפשר לבטל פונקציה זאת ? 

 

פורסם (נערך)

יש 2 קופסאות פיוזים,אחת בתא הנוסעים בצד הנהג למטה משמאל השניה בתא המנוע לי המצבר תיראה קופסת פלסטיק מלבנית שחורה

למיטב ידיעתי חיישני רוורס מאחורה זה התקנה מקומית והיחידה נימצאת מאחורה

 

האם יש לך את המולטימדיה של שרמן?

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

בדגם הזה זה התקנה של היצרן 

לגבי קופסאות פיוזים אני יחפש מחר תודה בינתיים 

אשמח אם עוד אנשים יודעים להסביר לי על שאר הדברים 

פורסם
לפני 21 שעות, alondon כתב:

היי

מעדכן שלאחר בדיקה לגבי נושא המערכת לא רושם שום דבר בחוברת

יש פה חוברת מאוד קטנה של 20 עמ שאין בה באמת הסבר על משהו שתיארתי 

 

×
×
  • תוכן חדש...