Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

למי שתהה, גם הייבואנים המקבילים מנקנקים אותנו כרגע.

 

טויוטה קורולה בנזין (לא היברידית אפילו) נמכרת ב"מבצע" ב-155 אלף שקלים.

מבט על השמשה הקדמית מצד ימין למטה גם מראה שיש לרכב מערכת התראה בהתקנה מקומית - מה שרומז על ייבוא זול מאיזה סוכן ממזרח אירופה ושאין לרכב מערכות בטיחות.

 

מאז הונדה סיטי לא היה תמחור כזה מגוחך.

מי שעוד כמה שנים יחפש דגמים כמו קורולה, סופרב, טיגואן, אטקה (זה ממה שאני יודע) כדאי לו לשים לב שיש דגמים כאלה בייבוא מקביל ללא מערכות בטיחות כמו של הייבואן הרשמי.

מקווה שלוי יצחק מפחית מחירון בהתאם.

Screenshot_20240517_202119_Facebook.jpg

  • מבאס 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 17.5.2024 בשעה 20:27, itsik170 כתב:

למי שתהה, גם הייבואנים המקבילים מנקנקים אותנו כרגע.

 

טויוטה קורולה בנזין (לא היברידית אפילו) נמכרת ב"מבצע" ב-155 אלף שקלים.

מבט על השמשה הקדמית מצד ימין למטה גם מראה שיש לרכב מערכת התראה בהתקנה מקומית - מה שרומז על ייבוא זול מאיזה סוכן ממזרח אירופה ושאין לרכב מערכות בטיחות.

 

מאז הונדה סיטי לא היה תמחור כזה מגוחך.

מי שעוד כמה שנים יחפש דגמים כמו קורולה, סופרב, טיגואן, אטקה (זה ממה שאני יודע) כדאי לו לשים לב שיש דגמים כאלה בייבוא מקביל ללא מערכות בטיחות כמו של הייבואן הרשמי.

מקווה שלוי יצחק מפחית מחירון בהתאם.

Screenshot_20240517_202119_Facebook.jpg

 

בדיקה מדוקדקת מגלה שחסרה רק בקרת סטיה מנתיב. יש בלימה אוטונומית מקורית ובקרת שיוט אדפטיבית.

דווקא מדובר ברמת גימור גבוהה. LOUNGE ולא Comfort כמו שכתוב במודעה.

image.thumb.jpeg.35ef2edb148447eae5fcc67371f4e031.jpeg

 

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

למה הם צריכים לחיות מן היד אל הפה?

 

מה הבעיה בזה שעסק מרוויח?

 

מאיפה הסמכות להגביל או להתערב בשיעורי רווח של כל עסק שהוא?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוח מוטה בצורה בוטה מאוד.

משווים שכר ממוצע בשנה אחת לשכר חציוני בשנה אחרת, מחשבים מחזור בלי מס קנייה שהוא חלק מהעלויות כדי להראות רווחיות יותר גבוהה, מתעלמים מרווחיות ביחס לשווי ומסתכלים על רווח תפעולי (ואם תכניס את מס הרקנייה תקבל בסביבות 8% על המחזור שזה ממש לא גבוה).

נתון יותר מעניין שאתה מתעלם ממנו כי הוא עלול להרוס לך את צווחות הריכוזיות הוא שיש 12 יבואנים גדולים.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר מהלשון הננקטת בדו"ח ברור שכל המטרה היא להסיט את הציבור מנטל המס (שאמנם מצוין שירד, אבל באחוז בודד, ועדיין נשאר הגורם המשמעותי ביותר בקביעת מחיר הרכב הסופי לצרכן).

 

עצם המונח רווחיות חריגה הוא הסטה - חריגה ביחס למה? מהם הגבולות? מכח מה? למה שיהיו? 

 

כנ"ל הרטוריקה לפיה הרווחים מיטיבים עם בעלי היבואנים והמשתכרים הגבוהים בעובדיהם - עם מי הם אמורים להיטיב? אלו חברות מסחריות, חלקן העיקרי פרטיות, שכל מטרתן היא השאת רווחיהן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמצא כי בשנת 2022 נסק הרווח לפני מס של שנים-עשר ה יבואנים הגדולים לרמתו הגבוהה ביותר לפחות בעשרים השנים האחרונות, כאשר זה הגיע ל5- מיליארד ,₪ גידול ריאלי בשיעור של 35% בהשוואה לשנת .2021 במקביל, שיעור הרווח לפני מס ביחס למחזור המכירות )מנוכה מס קניה( עלה אף הוא בשיעור חד והגיע ל,16.3%- גידול של 5.5 נקודות אחוז בהשוואה לשנת 2021 ורמתו הגבוהה ביותר בעשרים השנים האחרונות לפחות.

 

בניתוח התפתחות רווחיות יבואני הרכב הגדולים הרשמיים בשנים האחרונות בולטת העובדה לפיה גם בשנת הקורונה, ,2020 חרף ירידה חדה של 16% במסירות כלי רכב וירידה במחזור המכירות, נרשם גידול משמעותי בשיעור הרווח לפני המס )משיעור של 8.0% ל10.8%-( אשר פיצה על הירידה החדה במכירות, כך שסך הרווח לפני מס ירד ריאלית ב2%- בלבד בהשוואה לשנת .2019 זאת כאמור בשנה שעמדה בצל פרוץ המגפה, כאשר במקביל למשבר ההיצע העולמי, חוו היבואנים גידול חד בעלויות ההובלה, עובדה שלא מנעה כאמור גידול בשיעור הרווחיות. יש בממצאים אלו כדי לרמז כי תחת סיבות 6 אובייקטיביות לעליית מחירים, העלאת המחירים בפועל היתה מעבר לזו

 

מצחיקה אותי ההגנה האוטומטית על יבואני הרכב אשר לא מפסיקים לעלות את מחירי הרכבים , אותו כנ"ל בכל התחומים האחרים שבהם פועלים מונופולים בישראל , מזון , קוסמטיקה בעצם מה לא ..

פראיירים לא מתים רק מתחלפים.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בכלל מבין את הציטוטים שנתת?

קודם כל תוסיף את מס הקנייה למחזור כי הוא חלק מהמחזור (בדיוק כמו שמכס שאני משלם על חלק מהיבוא שלי הוא חלק מהעלויות שלי שמגולגלות ללקוח) ואז אתה כבר עומד על רווח תפעולי של כ 9%. אני בטוח שהרווח התפעולי שלך כשכיר יותר גבוה ועם הרבה פחות סיכון (עולה לך החלק היחסי של ההוצאות החודשיות שלך שזה אם נגזים 30% מסך ההוצאות שלך ואתה מקבל משכורת מלאה).

המכירות ירדו ב 16% אבל אין מלאים אז עלויות האחסון וההון יורדות משמעותית, פחות מסירות ופחות פעילות אז יותר אנשים בחל"ת וקיבלת את הסיבה.

גם אני במשברים מרויח יותר בגלל היכולת שלי להתאים את עצמי יותר מהר מהמתחרים שלי לשינויים והון עצמי שמאפשר לי לקנות בזול. זה פשע להרויח ממצב נתון שאני יודע יותר טוב ממך להתמודד איתו?

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Night Driver כתב:

אתה בכלל מבין את הציטוטים שנתת?

קודם כל תוסיף את מס הקנייה למחזור כי הוא חלק מהמחזור (בדיוק כמו שמכס שאני משלם על חלק מהיבוא שלי הוא חלק מהעלויות שלי שמגולגלות ללקוח) ואז אתה כבר עומד על רווח תפעולי של כ 9%. אני בטוח שהרווח התפעולי שלך כשכיר יותר גבוה ועם הרבה פחות סיכון (עולה לך החלק היחסי של ההוצאות החודשיות שלך שזה אם נגזים 30% מסך ההוצאות שלך ואתה מקבל משכורת מלאה).

המכירות ירדו ב 16% אבל אין מלאים אז עלויות האחסון וההון יורדות משמעותית, פחות מסירות ופחות פעילות אז יותר אנשים בחל"ת וקיבלת את הסיבה.

גם אני במשברים מרויח יותר בגלל היכולת שלי להתאים את עצמי יותר מהר מהמתחרים שלי לשינויים והון עצמי שמאפשר לי לקנות בזול. זה פשע להרויח ממצב נתון שאני יודע יותר טוב ממך להתמודד איתו?

 

מסתבר שכולם פה מקצוענים, יודעים להרוויח מצויין איכשהו

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, yuvalganim כתב:

 

מסתבר שכולם פה מקצוענים, יודעים להרוויח מצויין איכשהו

אני יודע גם להפסיד, זה חלק בלתי נפרד מלנהל עסק.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, yuvalganim כתב:

 

מסתבר שכולם פה מקצוענים, יודעים להרוויח מצויין איכשהו

לא הבנתי.

מה אתה מצפה מעסקים שקיימים שנים רבות? שיהיו הפסדיים?

בעיניין הזה יש פה את הטיית ההישרדות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

תחרות אומרים לכם ...

התחרות היא לא על הלקוח אלא על עוד מותג שיאפשר שליטה גדולה יותר על השוק..

יבואני הרכב בבולמוס זיכיונות לסיניות, והרגולטור נרדם | כלכליסט (calcalist.co.il)

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...