Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, איש שמח כתב:

לדעתי הוא עדיף עשרות מונים על החלופה האפשרית קורולה 2009 עם 180 א' ק''מ

תלוי, אני הייתי לוקח את הקורולה בלי יותר מדי התלבטויות, גם אם זה רמת גימור סאן עם חלונות ידניים מאחורה.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי כ5 שנות ניסיון על אטראז' בצבא, קשה לי להתחבר לרוב הדברים שכתבת.

נהגתי עליהן כחדשות וכגמורות עם 400 אלף קילומטר וזה היה די דומה, מי שיוצאת דופן משום מה זאת הספייסטאר העדכנית שיש לנו פה ושם שהיא ממש נעימה.

אבל על טעם וריח אין מה להתווכח, העיקר שתדע ממנה נחת ואמינות.

 

 

  • אהבתי 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 3 שעות, איש שמח כתב:

הכל עניין של צפייה

אם אתה יודע למה אתה בא

לדעתי הוא עדיף עשרות מונים על החלופה האפשרית קורולה 2009 עם 180 א' ק''מ

עשיתי לו השבוע מבחן צריכת דלק איפסתי מונה יומי תידלקתי פול ויצאתי למבחן הכולל 400 ק''מ בעיר ומחוצה לה וכולל עליה מהמרכז לירושלים בלי לוותר הבאתי אותו ל5,000 סל''ד לכמה שניות כדי לשמור על 100 קמ''ש בעליות הקסטל ועוד נסיעות בתוך ירושלים סה''כ לאחר מכן תדלקתי רק 22 ליטר = 170 ש'ח לפני הנחה של דלקן

פשוט מטורף!!!

 

והאימפרזה 2009 המתחרה שלי עושה 1 ל8.5😢

פורסם
לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

תלוי, אני הייתי לוקח את הקורולה בלי יותר מדי התלבטויות, גם אם זה רמת גימור סאן עם חלונות ידניים מאחורה.

ומקר כל יומיים בתחנת דלק

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 10 שעות, איש שמח כתב:

ומקר כל יומיים בתחנת דלק

צריכת דלק זה לא הכל בחיים.

 

חוץ מזה, עם הנסועה שלי, גם עם מאזדה 3 2.0, אני מבקר בתחנת דלק פעם בשבוע וחצי-שבועיים.

 

האם הייתי מחליף את המאזדה באטראז' כדי לבקר בתחנת דלק פעם בחודש? - לא ולא.

 

בעיניי ה250-500 שקל בחודש האלה לא שווים את הנסיעה ברכב לא נעים לנסיעה, והסטנדרטים שלי ממש לא גבוהים.

  • אהבתי 4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לפני כמה שנים העבודה היו צריכים לשכור לי רכב לחודש.

באתי בבוקר למגרש, הסוכן לקח אותי לאטר'ז שעמדה שם.

הסתכלתי עליה...הסתכלתי לידה, עמדה שם מיציבושי ספורטבק, אמרתי תביא אותה. החברה תספוג את ההבדל

עשיתי החלטה טובה.

וזה מניסיון שהיה לי בתור נוסע במושב האחורי מהמוסך, שאני שם את הכריזמה הקשישה שלי לטיפול

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

על תעלב אבל עושה רושם שאתה משכנע את עצמך בבחירה שלך,
זה בסדר, זה לגיטימי, אכן האטראז' רכב חסכוני ואמין (שוב מרווח מאוד הוא ממש לא),
אבל עם לא מעט חסרונות,
ממוצע ומטה (לטעמי) והאם קורולה שמורה נניח 2011 עדיפה על אטראז' בציר 2016, יש לא מעט אנשים ובתוכם אני שיגיד אכן קורולה שמורה עדיפה,
אבל לך תמצא אחת כזו (-:

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
פורסם

מניסיון עם הספייס-סטאר, מחזק. 

רועש, רוכן, אמין כמו כפכף, לא אוהב דלק, לא ממש מרווח מקדימה. 

העדפתי לקנות C3 בת 4 ולא ספייס סטאר כמעט חדשה באותו מחיר, יש גבול לסבל. 

  • אהבתי 1
פורסם

הן לא מתחרות באותה קטגוריה, ככה שההשוואה קצת מוזרה.

C3 עדיפה על כל מכונית מיני שנמכרת בתור חדשה.

 

דרך אגב, מניסיון, האטראז' פחות יציבה מהספייס סטאר בסיבובים.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתאריך 20.6.2022 בשעה 12:40, yulianx כתב:

בטיחות נמדדת במבחן ריסוק, בזמן ריסוק הרכב אמור להתקפל, ככה פחות אנרגיה עוברת לנוסעים.

נכון... אבל לא מפוו על הטמבון 

כן, צהל זו לא דוגמא כי הרכבים עוברים התעללות אבל מקרה שאני ראיתי שמישהו עשה רוורס עלה לשניה על המדרכה הטמבון נשאר על המדרכה 

פורסם

אישתי נכנסה בגוש בטון נמוך (ספייס סטאר)חלק תחתון מהפגוש  התקמט, אך הפגוש נשאר במקומו.

זה לא אומר כלום. אולי הרכב עבר תאונה והתיקון היה רשלני?

אולי היה חלק שתפס את הפגוש ותלש?

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למה רכב נמדד באיך הוא לוקח סיבובים? או עד כמה הוא נוח? 

 

בשרשור שמדבר על רכב שלא שייך בכלל לאף קטגוריה של יוקרה או ביצועים? 

 

הרכב הזה לא נועד לתקוף פניות.

הוא לא תוכנן להיות שקט או נוח או זריז. 

 

הוא תוכנן להיות אמצעי תחבורה בסיסי - 

 

אמין

זול לרכישה

זול לאחזקה

חסכוני עד כמה שאפשר 

פרקטי

 

הוא עושה את כל הדברים האלה בצורה טובה מאוד ואפילו, אבזרו אותו לא רע בכלל. 

 

הוא לא - 

 

נוח

שקט

זריז

שובר שיאי נורבורגרינג או דייטונה או כל מסלול אחר. 

 

צריך להשוות את הרכב הזה לרכבים שהם פחות או יותר באותה קטגוריה ואין הרבה כאלו בארץ - אולי הניסן סנטרה והניסן מיקרה 

אולי בקרוב להונדה CITY 

אולי הייתי משווה אותה לסוזוקי באלנו או ספלאש וגם אז לא בטוח שזו השוואה של תפוחים לתפוחים. 

 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 6 דקות, lanosforce כתב:

צריך להשוות את הרכב הזה לרכבים שהם פחות או יותר באותה קטגוריה ואין הרבה כאלו בארץ - אולי הניסן סנטרה והניסן מיקרה 

אולי בקרוב להונדה CITY 

אולי הייתי משווה אותה לסוזוקי באלנו או ספלאש וגם אז לא בטוח שזו השוואה של תפוחים לתפוחים. 

האטראז' נמצאת בקטגוריה משל עצמה בארץ - רכב מיני עם בגאז'.

יונדאי אקסנט או ניסן versa נמצאים בקטגוריה מעל, B+, שזה סופר מיני סדאן, ולא בטוח שהן ברי השוואה לאטראז', כי אם כן, האטראז' מפסידה בכל פרמטר.

 

ניסן מיקרה החדשה היא סופר מיני אירופאית לכל דבר, בעצם קליאו עם סמל שונה.

 

מתחרה שניתן לחשוב עליו זה דאצ'יה לוגאן סדאן, ואם לא הגיר הרובוטי המזעזע (והעובדה שהפסיקו לשווק אותה), אז גם היא עדיפה על האטראז'. אבל הגיר הרובוטי די שם אותה בתחרות. פה רכב גרוע עם גיר CVT סביר, פה רכב סביר עם גיר רובוטי גרוע.

 

אבל אטראז' כן יחסית אטרקטיבית כיד2 בגלל מחיר רצפה, למי שמחפש 4 גלגלים, מנוע וכמה שיותר חדש, אז אם מוצאים אחת לא שחוטה (ורוב הרכבים האלה עברו חיים מאוד לא קלים, אז זה בעיה), יכול להיות רכב יחסית סבבה לרכבת ובחזרה, כזה שסביר להניח יסבול תחזוקת שבר (כי מיצובישי), אין בעיה להחנות במקומות מוזרים לאורך זמן, ועל הדרך יהיה יחסית חסכוני ועם בגאז' גדול.

 

ואם חדש - אז צריך לעלות גג 70-80 אש"ח לגירסה מאובזרת, אחרת אין לו זכות קיום, וגם אז זה רק כי הוא חדש עם אחריות, אחרת אין פואנטה בלהעדיף אותו על קורולה מליסינג.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני כשעה, lanosforce כתב:

למה רכב נמדד באיך הוא לוקח סיבובים? או עד כמה הוא נוח? 

 

בשרשור שמדבר על רכב שלא שייך בכלל לאף קטגוריה של יוקרה או ביצועים? 

למה לא?

למה במשפחתיות או בסופר מיני שאינן מכוניות ביצועים או יוקרה זה כן רלוונטי?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...