Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תקופה עם מיצובישי אטראז'


איש שמח
שימו לב! השרשור הזה בן 749 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחה''צ מעולים לכולם לאחר תקופה עם אטראז' בציר 2015 וכמה אלפי ק''מ נסיעה בתנאים שונים אכתוב סיכום קצר ועניני:

 

אבזור:

אני נוהג על הגירסא הנפוצה-  אינסטייל ולהלן רשימת האבזור שלא מביישת רכבים שעולים פי ארבעה:

1.כניסה והתנעה ללא מפתח - הוא פשוט נמצא כל היום בתיק/כיס וזה מקסים.

 

2.בקרת אקלים דיגיטלית קלה ונוחה לתפעול שעובדת פשוט נפלא.

 

3.בקרת שיוט שעובדת נהדר שומרת על סל''ד נמוך במיוחד (105 קמ''ש ב2000 סל''ד לרכב עם 3 בוכנות)

 

4.מרווח עצום בשורה השניה לרגליים והברכיים + משנעת יד + חלונות כהים

 

5.מערכת שמע מעולה עם מצלמת רוורס

 

6.הגה וידית הילוכים מצופים עור ממש נעים

 

נהיגה

נתחיל מהדברים הטובים

מתלים רכים וסופגים טוב (משפיע על הרכינה בסיבובים)

הגה הכי רך שפגשתי (אפי' יותר מהספורטאז' שלש אבא שלי)

אבל פה נגמרים הדברים הטובים ומתחילים הקצת פחות...

רעש מנוע חזק מאוד בהאצות - מה שאין בשיוט שהוא מאוד שקט

הרכב שוקל פחות מטון מה שאומר שכל פעם שיש רוח צד/משאית בנתיב ליד אני צריך להחזיר את הרכב למקום אבל התרגלתי

רכינה מאוד חזקה - צריך לקחת סיבובים מאוד לאט ורגוע 

מה שכן בנסיעה בין עירונית מישורית הוא פשוט כיף ראות טובה ושקט אולי קצת רעשי כביש גבוהים אבל זה גם בהשפעת הצמיגים הסיניים שלי (זה לא אני התקמצנתי - זה המוכר)

המושבים טובים חסר לי מאוד שההגה מתכוונן רק גובה ולא עומק כי אני אוהב לשבת רחוק.

 

צריכת דלק

וכאן מגיע הבשורה

הרכב צורך הממוצע ליטר 16.5 ק''מ

בשיוט בבין עירוני נעלתי את הבקרת שיוט על 105 קמ''ש בכביש 4 וקיבלתי צריכת דלק של ליטר ל19 ק''מ

פשוט הזוי

אז מי שמחפש רכב אמין וזול וחסכוני ומפנק באבזור שיבא אותו אותו ממישור למישור זה הרכב

בהצלחה

  • אהבתי 3

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למרות שיש רכינה, לא צריך לנסוע לאט בסיבובים משאר הנהגים, אפשר אפילו מהר.

זה מרגיש מוזר/לא בטוח אבל הרכב לא יעוף בסיבוב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני הלא ארוך עם הרכב,
אכן חסכוני, אבל

מרווח עצום - לא מצאתי (אולי מכיוון שאני מאוד גבוה),

גם בשיוט הוא לא שקט,

איכות מערכת השמע (המקורית) הייתה בינונית ומטה - לא יודע מהי נקודת הייחוס שלך.

 

ועוד הערה לגבי הערת בקרת השיוט ("שעובדת נהדר שומרת על סל''ד נמוך במיוחד (105 קמ''ש ב2000 סל''ד לרכב עם 3 בוכנות))" גם עם תשייט לבד ללא בקרת שיוט במהירות זו תקבל את אותו הסל"ד.

 

לטעמי רכב בינוני בלבד שיתרונו הוא באמינות טובה וצריכת דלק נמוכה - כל השאר פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, איש שמח כתב:

בהשפעת הצמיגים הסיניים שלי (זה לא אני התקמצנתי - זה המוכר)

לא הבנתי את מה שכתוב בסוגריים. הרכב הוא שלך? תחליף את הצמיגים ויפה שעה אחת קודם.

כמעט בכל רכב שקניתי בחיי החלפתי את הצמיגים בשבוע הראשון. גם אם היו חדשים. זכורה לי רק פעם אחת שלא היה צורך כי הבעלים הקודמים לא התקמצן.

  • אהבתי 4

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב שנועד לספק פתרון תחבורה בסיסי וסה"כ "שידרגו" אותו בחבילת אבזור - בעיני מאוד תורמת ובחלק מהדברים - פשוט נחוצה. 

 

תיבת ההילוכים היא גם כן של JATCO ברכב הנ"ל? 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. אך משום מה לא רואים תקלות לעומת המייקרה למשל..

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על כזו כשהייתי במילואים לפני כמה שנים.

הרכב חסכוני בנהיגה בינעירונית (קיבלתי בסביבות 1:19 ממצפה רמון לבאר שבע, לפי המחשב) והצריכה של הרכב הייתה 1:13 לפי המחשב, שזה לא רע בהתחשב בזה שלא ריחמו ממש על הרכב, השאירו אותו מונע עם מזגן דלוק לא מעט פעמים וכו'.

גם עם הצמיגים המקוריים לא הרגשתי בטוח בסיבובים.

מבחינת אבזור היה טוב לזמנו ועדיין לא רע.

מבחינת סחיבה לא להיט, כשהיינו 4-5 אנשים ברכב היה צריך ללחוץ די הרבה על הדוושה כדי להאיץ את הרכב בצורה סבירה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיני הדבר הכי גרוע ברכב "בסיסי" זה לא הסחיבה או הכוח - מספיק להבין שצריך לנהוג בכלי כזה רגוע וכבר כל תחושת ה"עייפות" נעלמת. 

זה שהרכב רך ורוכן - הוא לפחות נוח במידת מה. כל עוד נוחות המושב מספקת - אלו הם בעיני בעיקר יתרונות למה שנקרא דיילי קומיוטר או דיילי דרייבר. 

 

הדבר שבאמת מעייף ברכבים בקטגוריות האלו - זה הרעש! 

זה למשל יכול להוציא אותי מותש וגמור בסיום של נהיגה יחסית קצרה.

 

אבל יש לדברים האלה פתרונות - אמנם המנוע לא יהיה שקט יותר אבל שאר סביבת הרכב כן - ובהשקעה יחסית נמוכה - אפשר לגרום לרכב כזה להיות מאוד מאוד מאוד! נעים לשהיה. 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, איש שמח כתב:

אינסטייל ולהלן רשימת האבזור שלא מביישת רכבים שעולים פי ארבעה:

 

זה לא רכב עם אבזור אלא אבזור עם קצת רכב..

 

אכן עם כל הזלזול (המוצדק🙂) שיש בפורום לפחנוע הזה, יש אנשים שזה פתרון מצויין בשבילם.

 

לעומת זאת אני יעדיף באותו תקציב משפחתית מוצקה גם אם ישנה יותר ופחות מאובזרת. חשוב לי יותר הרכב מהאבזור..

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, llaavvii כתב:

ועוד הערה לגבי הערת בקרת השיוט ("שעובדת נהדר שומרת על סל''ד נמוך במיוחד (105 קמ''ש ב2000 סל''ד לרכב עם 3 בוכנות))" גם עם תשייט לבד ללא בקרת שיוט במהירות זו תקבל את אותו הסל"ד.

לא ממש מניסיון עם בקרת שיוט הסלד נמוך יותר

דרך אגב כמעט בכל רכב

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבקרת השיוט אין השפעה על הסל"ד

 

 

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להיות הורס המסיבות אבל זה אחד הרכבים הכי לא בטוחים שנתקלתי בהם מכה הכי קטנה האוטו מתפרק בסיבובים תמיד הרגשתי כאילו עוד רגע אני צולל לצד השני ,תמיד הייתה לי סלידה ממנו גם בתקופת הצבא הייתי אומר הגומל אחרי כל נסיעה בו ,הוא חסכוני מאוד ומאובזר טוב ביחס למחיר אבל.... רועש מאוד 

ובאופן חריג היה לי צפוף במושב האחורי (ואני 1.62מ)  

אבל ההיתרון הכי גדול שלו זה תא מטען יחסית גדול וחסכוני אבל שם זה נגמר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדוד ששירתתי בו היו כמה כאלה,

לא הכרתי אף אדם שהצליח לסגור את דלת הבגאז'

בתאריך 24.12.2022 בשעה 09:25, vadim6385 כתב:

...

אני כבר רואה איך מתחילים למכור פה קרוסאובר משפחתי בשם שווארמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Shay Shd Dave כתב:

אני חייב להיות הורס המסיבות אבל זה אחד הרכבים הכי לא בטוחים שנתקלתי בהם מכה הכי קטנה האוטו מתפרק בסיבובים תמיד הרגשתי כאילו עוד רגע אני צולל לצד השני ,תמיד הייתה לי סלידה ממנו גם בתקופת הצבא הייתי אומר הגומל אחרי כל נסיעה בו ,הוא חסכוני מאוד ומאובזר טוב ביחס למחיר אבל.... רועש מאוד 

ובאופן חריג היה לי צפוף במושב האחורי (ואני 1.62מ)  

אבל ההיתרון הכי גדול שלו זה תא מטען יחסית גדול וחסכוני אבל שם זה נגמר

בטיחות נמדדת במבחן ריסוק, בזמן ריסוק הרכב אמור להתקפל, ככה פחות אנרגיה עוברת לנוסעים.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל עניין של צפייה

אם אתה יודע למה אתה בא

לדעתי הוא עדיף עשרות מונים על החלופה האפשרית קורולה 2009 עם 180 א' ק''מ

עשיתי לו השבוע מבחן צריכת דלק איפסתי מונה יומי תידלקתי פול ויצאתי למבחן הכולל 400 ק''מ בעיר ומחוצה לה וכולל עליה מהמרכז לירושלים בלי לוותר הבאתי אותו ל5,000 סל''ד לכמה שניות כדי לשמור על 100 קמ''ש בעליות הקסטל ועוד נסיעות בתוך ירושלים סה''כ לאחר מכן תדלקתי רק 22 ליטר = 170 ש'ח לפני הנחה של דלקן

פשוט מטורף!!!

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 749 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...