Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

לפני 43 דקות, Arik TG כתב:

שלי הגיעה כבר ביום שלישי, אבל נסעתי עליה מעט ובעיר.

אני יכול לתת שירות הרצה לרכב חינם אין כסף אם מעוניין. דלק עליי.

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

יהיה נחמד עם תצרף מספר תמונות כך שהחברים פה יראו איך כל הצבעים נראים במציאות.

לגבי ההשוואה עם המיאטה - אלו שני הצעצועים היחידים בטווח מחיר דומה. אני כיוונתי למיאטה לפני הגעת הברז לארץ. 

לפני 46 דקות, Arik TG כתב:

הדבר הכי מעצבן הוא המובילאיי. איך מנטרלים את המציק הזה? - אתה יכול לאפיין את הטווח מהרכב שלפני שתישמע התראה. אז יהיה פחות מציק.

- הקלאץ' כבד. קשה לעמוד הרבה זמן עם קלאץ' ברמזור. - למה ללחוץ על המצמד ברמזור? שמים בסרק ומחכים לירוק.

בכחול

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.4.2023 בשעה 21:41, Dor7 כתב:

אמרו לך משהו על כמויות ותאריכי הגעה?

כי אמרו לי היום שיש חלק מהרכבים של משלוח מאי שזזו ליוני-יולי וגם שם כבר אין להשיג צבעים מוסיימים כי הוזמנו כבר.

דיברתי עם מישהו שהזמין ליוני והזמין אפור כי נגמר הלבן.

לפני כשעה, menir1 כתב:

תצרף מספר תמונות כך שהחברים פה יראו איך כל הצבעים נראים במציאות.

עם הטלפון שלי סיכוי קלוש שהצבע יראה כמו במציאות. אבל הנה

IMG-20230420-WA0009.jpg

  • אהבתי 1

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.4.2023 בשעה 00:12, itaimoto כתב:

אז קיבלתי את הרכב היום.

המעט שאפשר להגיד אחרי זמן קצר (כי כיאה לשלב ההתאהבות הראשונית, הכל ורוד) - הוא פשוט חתיך מבחוץ והפנים שודרג משמעותית.

אה, ואין בור מומנט 😊

 

 

PXL_20230420_144052164C.jpg

תתחדש!
שאלה, מי יותר מהיר מ0 ל100?
דור ראשון עם בור מומנט או דור שני בהרצה מוגבל סל"ד (4000? 4500?) ?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Arik TG כתב:

הקלאץ' כבד. קשה לעמוד הרבה זמן עם קלאץ' ברמזור. בפקקים עצור-סע  זה עונש.

תמיד אפשר לשנות את זה, החל מכיוון הדוושה ועד להחלפת הקפיץ המסייע, אבל סע עוד קצת ואז תחליט. 

עריכה אחרונה על ידי ch28566
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

תתחדש!
שאלה, מי יותר מהיר מ0 ל100?
דור ראשון עם בור מומנט או דור שני בהרצה מוגבל סל"ד (4000? 4500?) ?

 

סביר להניח שדור ראשון בלי מגבלות הרצה יאיץ מהר יותר ל 100.

הספק של מנוע בעירה פנימית לינארי יחסית בסל"ד. סל"ד מירבי בהרצה של 4000 (מתוך 7500) מניבים 53% מההספק המירבי.

בנוסף היצרן מבקש לא להשתמש במצערת מלאה בהרצה, אז נניח מגבלה ל 80%. תלות ההספק במצערת יותר מורכבת לרוב וגם תלויה במיפוי במחשב אבל נקרב כאן ללינארי בהעדר מידע אחר.

סה"כ הספק מירבי בברז חדשה בהרצה: 228*0.80*0.53 נותנים 97 כ"ס לעומת 200 בדור הקודם ללא מגבלות.

לפני 8 שעות, Arik TG כתב:

הקלאץ' כבד. קשה לעמוד הרבה זמן עם קלאץ' ברמזור. בפקקים עצור-סע  זה עונש.

- רעש צמיגים די כבד כבר ב 80-90 קמ''ש. לא זוכר שהפיילוט ספורט רועשים ככה. אולי בגלל שהם חדשים?

- כבר אמרו- הסאונד של מערכת השמע עלוב.

 

הקלאץ' במשקל זהה לדור הקודם ונחשב קל יחסית לרכבי ספורט, בוודאי יחסית לרכיבי אפטרמרק. בדור הזה הפעולה שלו אחידה יותר ולדעתי נעימה יותר.

בידוד רעשים מרגיש לי זהה לדור הקודם.

הרמקולים טובים יותר מהדור הקודם ויש הרבה הגדרות סאונד שמאפשרות לחלץ מהם עוד קצת ביצועים (נסה Beat Detection). תכננתי להתקין מערכת אפטרמרקט זמן קצר אחרי הרכישה בהתבסס על השמע בדור הקודם אבל אחרי כוונון הם מסתמנים כמספיק טובים עבורי, לפחות כרגע.

עריכה אחרונה על ידי itaimoto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי מחזיקים קלאץ׳ ברמזור? זה נורא. 

 

גם בפקקים אל תצמד לתחת של הרכבים מקדימה. תן להם לפתוח עליך מרחק, שלב לראשון שחרר את הקלאץ׳ לגמרי ותן לרכב לזוז עם נגיעות עדינות בגז, לא חצי קלאץ׳ ולא רבע. המהירות עולה? עלה לשני ושוב שמור על המרחק. התנועה נעצרה והמרחק מהם נגמר? שלב לראשון והתחל שוב. 

 

אתה תראה שלרוב אם תנהג ככה הנהיגה תהיה הרבה יותר קלה ונינוחה בתנאים כאלה והרגל תעבוד הרבה פחות קשה וגם הבלאי יהיה מופחת . לפעמים זה מרגיש כאילו אני על אוטומט מרוב שבקושי מתעסק בהילוכים ובקלאץ׳ בנסיעות כאלה. 

 

אה כן ומקנא רצח בכל הרוכשים החדשים. תהנו. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, itaimoto כתב:

סביר להניח שדור ראשון בלי מגבלות הרצה יאיץ מהר יותר ל 100.

בטוח

לפני כשעה, itaimoto כתב:

בדור הזה הפעולה שלו אחידה יותר ולדעתי נעימה יותר.

חוץ מ נסיעת stop start בפקק.

זה איזה שילוב של זה עם האלקטרוניקה שהופך לממש מציק.

לא היה קיים בדור הקודם.

לפני כשעה, itaimoto כתב:

הרמקולים טובים יותר מהדור הקודם ויש הרבה הגדרות סאונד שמאפשרות לחלץ מהם עוד קצת ביצועים (נסה Beat Detection). תכננתי להתקין מערכת אפטרמרקט זמן קצר אחרי הרכישה בהתבסס על השמע בדור הקודם אבל אחרי כוונון הם מסתמנים כמספיק טובים עבורי, לפחות כרגע.

ואוו

נצטרך לא להסכים.

המערכת דיי מביכה. היא בערך ברמה של המיאטה 2004 שלי (יש לי שם גג קשיח וקומפוננטים יותר טובים מהמקור אבל עדיין) ולא מתקרב למאזדה 3 או לwrx שהיו לי עם המערכות בגירסאות המאובזרות.

מבחינתי מספיק לפודקאסטים אבל לא מעבר.

לפני כשעה, itaimoto כתב:

בידוד רעשים מרגיש לי זהה לדור הקודם.

הוא עדיף פי כמה וכמה.

נתק את הרמקול שעושה קולות של אגזוז.

(צד נוסע - פאנל שנפתח מהצד - חפש וידאו זה 30 שניות לנתק) לעומת sound tubes בדור הקודם

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.4.2023 בשעה 13:56, Arik TG כתב:

דיברתי עם מישהו שהזמין ליוני והזמין אפור כי נגמר הלבן.

יודע להגיד מאיפה בארץ הוא הזמין?

אני מנסה להבין אם יכול להיות שבסוכנות אחת לעומת אחרת משריינים רכבים שונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, itaimoto כתב:

בידוד רעשים מרגיש לי זהה לדור הקודם.

 

הרמקולים טובים יותר מהדור הקודם.

 

מעל 120 קמ"ש הרכב דורש קשר פנים, אין סיכוי שזה המצב בחדשה.

הרמקולים בדור הראשון הם ברמה של טרנזיסטור ומהסוג הזול, זה לא קשה במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול לשפוך קצת אור לגבי המחיר הסופי אחרי הנחה שהוא קיבל?

הציעו לי 242500 וזה נשמע לי קצת יקר בהתחשב בזה שמחיר הבסיס של הרכב הוא 230000.

איך הרמקולים?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, rotem1322 כתב:

מישהו יכול לשפוך קצת אור לגבי המחיר הסופי אחרי הנחה שהוא קיבל?

הציעו לי 242500 וזה נשמע לי קצת יקר בהתחשב בזה שמחיר הבסיס של הרכב הוא 230000.

איך הרמקולים?

 

 

גם לי הציעו את אותו מחיר.

כמובן שההפרש בגלל החבילת השבחה ועם המצב של הדרישות של חברות הביטוח נראה שיהיה צריך את המיגונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, rotem1322 כתב:

איך הרמקולים?

גרועים יחסית.

וזה לא משנה אם זה ה6 או ה8 רמקולים (לא בטוח מה מגיע בישראל , שמעתי את 2 הגירסאות).

ה״מזל״ לעומת הדור הקודם הוא שהרדיו באיכות יותר נורמאלית אז יש מצב שמספיק להחליף רמקולים כדי שהשמע יהיה סביר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, Liviur כתב:

גרועים יחסית.

וזה לא משנה אם זה ה6 או ה8 רמקולים (לא בטוח מה מגיע בישראל , שמעתי את 2 הגירסאות).

ה״מזל״ לעומת הדור הקודם הוא שהרדיו באיכות יותר נורמאלית אז יש מצב שמספיק להחליף רמקולים כדי שהשמע יהיה סביר.

 

הייתה לי סיאט לאון FR והמערכת המקורית הייתה מעולה, זה בערך ברמה הזאת לדעתך? אני לא מחפש משהו מטורף אבל רוצה להנות ממוזיקה ברמה סבירה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...