Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. 

חבר מעבודה לא יודע איפה אפשר למצוא מגבים בגודל 32 אינץ שמתאימים לסיטרואן C4 גראנד פיקאסו. 

אם לא בארץ אז מאיפה בחו"ל? 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באמזון אירופה השונים ניתן למצוא את הבוש איירוטווין ( A501S, שזה זוג הקדמיים).  לא מצאתי אותם בארץ.

פורסם

אני קניתי מגבים באתר cars245 והיה מעולה. גם נשלח מהר, גם הקנייה מתבצע בקלות עם חתך ספציפי לרכב.

המגבים הכי טובים שקניתי. זו פעם ראשונה  מזה שנים שאני לא מתאכזב מהמגבים דקה אחרי ההתקנה.

ניסיתי מגבים מכל טווח המחירים

פורסם

המגבים ב פיקאסו לא זהים זה 32+30

 

יש לך אצל אורן שירותי רכב בחולון מגבים של בוש לפיקאסו ב-100

 

או שאפשר להזמין מאמזון בוש ישירות זה יוצא יותר יקר

https://www.amazon.es/Bosch-397-007-944-Limpiaparabrisas-Aerotwin-a944s-750/dp/B00L7YHI3K/ref=mp_s_a_1_1?crid=2BSAGSDBL7AGS&keywords=A944s&qid=1641740393&sprefix=a944s%2Caps%2C253&sr=8-1

 

פורסם

לפני כמה שבועות גם חיפשתי, האוטו בדיוק נכנס לטיפול ו...ליבואן יש במלאי. פשוט תפנה ללובינסקי. עזוב להזמין מחול.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, TomerLL כתב:

הדגם הזה מיועד לפיקאסו 2013-2016.

 

לפיקאסו (2016 ומעלה) נדרש

Prod no. 3397007944
Short Code: A 944 S

 

הכי טוב למצוא כאן את הדגם הספציפי (לכל רכב) של בוש.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ מהאוב: לא הבנתי: מה קרה לפיקאסו 2016 בחיבור מגבים. משהו השתנה מ 2014 ?

חיבור חדש ?  למה נדרש מק"ט אחר ?

דרך אגב , לא מוצא סיבה אמיתית להזמין בוש במחיר כזה כשזוג מגבים סיניים (28"+32") עולה כ 14$ כולל משלוח. להשתמש ולזרוק בסוף הקיץ הבא וחוזר חלילה. למי אכפת אם זה מתייבש במחיר הזה.

ומניסיון אין בעיה להרכיב בפיקאסו גם עם מגב 28" שיותר נפוץ בארץ מ 32". זה עדיין מנגב טוב. ניתן לסוע. אולי לנגב במהירות אחת מעל.

אם כבר להשקיע זה באוטם על בסיס סיליקון שפשוט מייתר את המגבים במרבית המקרים.

 

(עדכון: לא נדרש מק"ט אחר, זו פשוט הגרסה עם 8 מתאמים נשלפים, מול גרסה צרפתית בלבד ללא מתאם נשלף. זה כל ההבדל.)

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 7 שעות, save כתב:

מקפיץ מהאוב: לא הבנתי: מה קרה לפיקאסו 2016 בחיבור מגבים. משהו השתנה מ 2014 ?

חיבור חדש ?  למה נדרש מק"ט אחר ?

דרך אגב , לא מוצא סיבה אמיתית להזמין בוש במחיר כזה כשזוג מגבים סיניים (28"+32") עולה כ 14$ כולל משלוח. להשתמש ולזרוק בסוף הקיץ הבא וחוזר חלילה. למי אכפת אם זה מתייבש במחיר הזה.

ומניסיון אין בעיה להרכיב בפיקאסו גם עם מגב 28" שיותר נפוץ בארץ מ 32". זה עדיין מנגב טוב. ניתן לסוע. אולי לנגב במהירות אחת מעל.

אם כבר להשקיע זה באוטם על בסיס סיליקון שפשוט מייתר את המגבים במרבית המקרים.

 

(עדכון: לא נדרש מק"ט אחר, זו פשוט הגרסה עם 8 מתאמים נשלפים, מול גרסה צרפתית בלבד ללא מתאם נשלף. זה כל ההבדל.)

ניסינו לא פעם להזמין "מגבים סיניים 32 אינץ' ", אבל מה שהם שולחים זה בקושי 30 אינץ' (כנראה כמו מידות הבגדים שלהם, יותר קטן מהמידה המקורית). הבעיה שזה לא מנקה את כל השמשה כמו שצריך, לכן מחפשים תואם יצרן. בסוף לקחנו בוש מאמזון, אבל שנה הבאה ננסה לקנות בחנות שהמליצו בחולון. 

פורסם

אתה יודע שמגב 32" זה לא חולצה XL .  קצר מדי : צילום ופתיחת ערעור. הכסף חוזר אליך . פשוט. 

וכן, יש מגבים גרועים . צריך לחפש אחד עם ביקורות טובות.

×
×
  • תוכן חדש...