Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, עוד משהו - כל הקליפסים האלה מייצרים תוספת לזרוע, וזה מייצר זוית בזמן הניגוב וגם משנה את הכוחות שמופעלים. לדעתי גורם לניגוב פחות טוב, במיוחד לאחר כמה זמן.

אז זה עוד פלוס למה לקנות מקורי ללא מתאמים, שוב, בתלות באיזה רכב יש לכם, או להחליף גומי. אגב, יש גם "מחדד" גומי באליאקספרס...

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 18 דקות, KipodYam כתב:

יש גם "מחדד" גומי באליאקספרס

אני מודע לקיומו של הלז. 

יש גבול לדעתי כמה אפשר להתקמצן בתחזוקה של הרכב :rofl:

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 8.4.2026 בשעה 02:34, Derish כתב:

אני גם לא יודע איך זה היום בישראל, אבל בתקופתי מגבים של בוש עלו פי שניים ומעלה מכל מיני הדר-רוזן וגנריים אחרים. באירופה וארה"ב ההפרש הוא 20-30% אז זה no brainer, אבל בתנאי כלכלת האי של המזרח התיכון ההחלטה לא כזו פשוטה.

יש לנו עדיין במשך 11 חודשים בשנה (חוץ מעונת המלחמה) משלוחים מחו"ל.

אני תמיד מחזיק מלאי של מגבים, מסננים, ופלאגים שהוזמנו מחו"ל לכל הרכבים שלי.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

יש תחנות דלק שנותנות שירות מגבים כולל החלפה

קניתי סיליקון בסונול בית חורון בעליה של 443 ממודיעין לירושלים, 80 ש''ח סיליקון איכות סבירה עם עבודה.

2 דקות ואתה בחוץ..

משתדל לעזור

פורסם
לפני שעתיים, PASHUT כתב:

יש תחנות דלק שנותנות שירות מגבים כולל החלפה

 

יש הרבה עסקים שמוכרים הרבה מוצרים. השאלה היא איזו בקרה יש לך על איכותם, או על כישורי העובדים שמרכיבים לך אותם על הרכב. 

 

רמת ההכשרה והידע של המתדלק המצוי מסתכמת בד"כ בהסבר המדעי ש'מים אדום' שונה מ'מים ירוק' ובהבחנה שמגב סיליקון זה 'הסוג הטוב' מבלי לדעת מאיזו מדינה או יצרן או הגיע. אישית, לא הייתי סומך על אדם כזה ברכישת אמצעי בטיחות למכונית בה אני מסיע את משפחתי, למרות שבעיני רוב הציבור הישראלי זו בהחלט אפשרות לגיטימית. 

 

פורסם
לפני 19 דקות, Derish כתב:

רמת ההכשרה והידע של המתדלק המצוי מסתכמת בד"כ בהסבר המדעי ש'מים אדום' שונה מ'מים ירוק' ובהבחנה שמגב סיליקון זה 'הסוג הטוב' מבלי לדעת מאיזו מדינה או יצרן או הגיע. 

מצד שני, הם עושים את זה כל כך הרבה באופן יחסי, שהם יותר מיומנים בזה ממני. אז...

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 47 דקות, Derish כתב:

יש הרבה עסקים שמוכרים הרבה מוצרים. השאלה היא איזו בקרה יש לך על איכותם, או על כישורי העובדים שמרכיבים לך אותם על הרכב. 

 

לי הספיק שראיתי על האריזה בעברית ''מגב סיליקון ''26, ואכן נהיה שקט שם מקדימה ועשה עבודה מדהימה.

חלאס מקסימום שנה הבאה עוד כמה עשרות שקלים זה לא סיפור.

כשניסיתי לבד לקח המון זמן עד שמצאתי מתאם נכון במארז וכו'.

משתדל לעזור

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, hans כתב:

יש לך המלצה לפריט? יש לי ניסיון רע מאוד עם מגבים "מקומיים".

בינתיים ניסיתי כמה. אף אחד מהם לא החזיק ברמה של בוש, אבל הסוג הזה מנגב מעולה כשהוא חדש. מחזיק אצלי כחצי שנה, אבל אני מנגב איתם המון. ומבחינתי אני סבבה עם להחליף פעמיים בשנה, העבודה גם הרבה יותר קלה ככה מאשר עם הקליפסים. 

 

עריכה: כמובן שצריך לבדוק מה החיבור בפועל שיש על המגבים ברכב, ולהזמין את אותה המידה. 

עריכה אחרונה על ידי שחר 1
  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

אני אישית קונה מגבים של בוש דרך אמזון גרמניה פעם ב3-4 שנים. נכון המחיר נראה יקר אבל לפי הפריסה שלי זה 40-50 ש"ח שנתיים וכן הכל התחיל מקנייה בארץ מלדיקו עם מחירים אף יותר גבוהים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם הייתי כמוך, קונה מגבים של בוש כי זה הכי טוב. עם הזמן הבנתי שאין לזה משמעות כי בסוף הסיליקון מתייבש, גם של בוש. קונה בארץ מגבי סיליקון גנריים שמגיעים עם שקית של מליון מתאמים, יש טבלה שאומרת איזה מתאם צריך לאיזה רכב, פשוט מאד להחליף. מחזיקים שנה שנתיים וגורפים את המים בדיוק כמו מגבי בוש. לא צריך להמתין למשלוח מחו"ל, עולה גרושים ועושה את העבודה בצורה נהדרת. יש דברים שלא מומלץ לחסוך בהם, כמו צמיגים פילטרים ונוזלים, מגבים לא נורא.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לצערי לא יצא לי לפגוש מגבים בזול שעושים את העבודה ונשארים תקינים מעל שנה וגם זה בלחץ, ולכן אני מעדיף להישאר עם הפרוצדורה שלי, "סוס מנצח לא מחליפים".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אני מזמין מאתר ישראלי שנקרא סולו, למותג של המגב קוראים wolter או משהו כזה. מגיע תוך יום יומיים, מחזיק שנתיים בכיף, מצד שני האוטו שלי חונה רוב הזמן בצל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה זה מגבים רטובים? יש טכניקה חדשה לנגב נוזלים ?

לפני מלא שנים החלפתי באיזה רכב שלי מגבים,אחרי כמה דקות של מאמץ פשוט שברתי אותם בידיים,כנראה מייאוש

מאז אני קונה לבד (רק בוש) בארץ או בחו"ל ונותן למישהו תורן להחליף (גיסי\שכן\מישהו בשטיפה או בעבודה שמבינים עניין והחליפו לבד לעצמם)

לא מתבייש להודות,מי שצוחק שיבושם לו :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בוש שהם לא aerotwin די גרועים למען האמת.

בcars245 אפשר להזמין יותר בזול מבאמזון גרמניה.

טיפ - לא לשלב הזמנה של מגבים עם מוצרים אחרים. זה יוצא לא משתלם מבחינת אריזה.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 3 שעות, ברווז כתב:

מצד שני, הם עושים את זה כל כך הרבה באופן יחסי, שהם יותר מיומנים בזה ממני. אז...

 

אני מפנה אותך לאחת התגובות הקודמות שלי:

 

בתאריך 7.4.2026 בשעה 15:44, Derish כתב:

חנות חלפים ישראלית שבה קודם כל שוברים את הקליפס הישן החוצה עם מברג ואז מנסים לקמבן את החדש במקומו. אולי הוא יכנס עד הסוף, אולי יעוף החוצה בגשם הראשון, מי יודע... העיקר לא לקרוא הוראות, בהנחה ולמוצר הסיני שדחפו לך בכלל יש כאלה. 

 

אצלי במקצוע נהוג לומר שחמור עם שלושים שנות נסיון הוא עדיין חמור. זה שהמתדלק כבר שנתיים עובד בתחנת דלק ושובר לכולם את המגבים הישנים כדי לשים חדשים לא הופך אותו למיומן יותר. כנראה שבשבעה מתוך עשרה מקרים זה יספיק, אבל אני לא הייתי רוצה לקחת את הסיכון הזה עם המכונית שלי, כמו גם את הסיכון שבעוד שנתיים כשיגיע הזמן להחליף שוב את המגבים נגלה שהוא עשה שם איזשהי קומבינה ועכשיו צריך להוציא את הישנים עם מבער אצטילן. 

 

התגובה של Pashut שאומרת 'מה כבר יקרה... מקסימום נחליף עוד פעם' גורמת לי להתגעגע לימים בהם הייתי כ"כ תמים ושאנן. לצערי כבר למדתי בדרך הקשה שאין עבודה פשוטה מכדי לדפוק באופן קטסטרופלי, במיוחד כשאתה לא שותף לפילוסופיה המזרח-תיכונית ואשכרה אכפת לך שפעולות אחזקה על הרכב שלך תבוצענה באופן תקין. סה"כ סעיף נוסף ברשימה הארוכה של סיבות שבגינן אני כבר עשרים שנה בחו"ל. 

 

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...