Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Derish כתב:

אני מפנה אותך לאחת התגובות הקודמות שלי:

כן, יש כאלה. לומדים לא להגיע לתחנה הזו ואותו אחד לא יישאר שם יותר מדי זמן בכל מקרה. 

קורה שנתקלים בחמורים. תתפלא, יש כאלה. תתפלא (2), לא כולם כאלה. 

לפני שעה, Derish כתב:

לצערי כבר למדתי בדרך הקשה שאין עבודה פשוטה מכדי לדפוק באופן קטסטרופלי, במיוחד כשאתה לא שותף לפילוסופיה המזרח-תיכונית ואשכרה אכפת לך שפעולות אחזקה על הרכב שלך תבוצענה באופן תקין. 

 אני מה-זה מסכים אתך...

אבל שוב. לא כולם ידפקו אותך, כמו שלא כולם יעשו 110%. 

לרוב זה פשוט תלוי על מי אתה נופל. כולם בני אדם. 

כן, לך (ולי) יש את הטולרנסים שלנו למה מקובל עלינו. לאחרים, יש טולרנסים אחרים. 

שיקולים אחרים (חוסך לי התעסקות\זמן\לא יודע איך להחזיק ביד משהו שלא נולדתי איתו). 

אם אתה רוצה להיות בטוח שמשהו ייעשה כמו שצריך, תעשה את זה בעצמך, וגם אז ההצלחה לא 100% מובטחת 100% מהזמן :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 39 דקות, ברווז כתב:

אם אתה רוצה להיות בטוח שמשהו ייעשה כמו שצריך, תעשה את זה בעצמך, וגם אז ההצלחה לא 100% מובטחת 100% מהזמן :lol:

בשביל זה אתה צריך להיות בעל ידע, יכולת וכלים לבצע כל דבר. זה לא פועל כך. תעשה מה שאתה יודע, תן לאחרים לעסוק בתחום התמחותם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דווקא מגבים ''לימדתי'' את עצמי, זה לא נורא מחפשים ויזואלית את המתאם שיושב על הזרוע [10 דק' ממוצע] לוחצים וקליק בפנים

בפעם הראשונה שברתי מתאם כי לחצתי חזק אז השתמשתי בקודם שהיה

לא נורא ככה למדתי.

ואני לא איזה גאון טכני.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 8 שעות, amosbmw כתב:

בוש שהם לא aerotwin די גרועים למען האמת.

בcars245 אפשר להזמין יותר בזול מבאמזון גרמניה.

טיפ - לא לשלב הזמנה של מגבים עם מוצרים אחרים. זה יוצא לא משתלם מבחינת אריזה.

 

קניתי את המגבים האלה על סמך מידע באינטרנט פלוס הסרטון של הבחור הזה שאני די סומך עליו.

רוב הסיכויים שאחרי החוויה עם ההתקנה של הבוש האלה הייתי הולך כמו שאמרת על מקורי או בוש איירומשהו שהם בעצם זהים למקוריים.  

 

 

 

אני רואה שהרבה פה קונים מגבים סיניים או רק את הגומי ומחליפים הכל בסדר. 

אני משתדל לא לקנות דברים סיניים או שמיוצרים בסין, איפה שאפשר כמובן.

הבוש שאני קניתי מיוצר באירופה. 

לפני 8 שעות, Derish כתב:

 

אני מפנה אותך לאחת התגובות הקודמות שלי:

 

 

אצלי במקצוע נהוג לומר שחמור עם שלושים שנות נסיון הוא עדיין חמור. זה שהמתדלק כבר שנתיים עובד בתחנת דלק ושובר לכולם את המגבים הישנים כדי לשים חדשים לא הופך אותו למיומן יותר. כנראה שבשבעה מתוך עשרה מקרים זה יספיק, אבל אני לא הייתי רוצה לקחת את הסיכון הזה עם המכונית שלי, כמו גם את הסיכון שבעוד שנתיים כשיגיע הזמן להחליף שוב את המגבים נגלה שהוא עשה שם איזשהי קומבינה ועכשיו צריך להוציא את הישנים עם מבער אצטילן. 

 

התגובה של Pashut שאומרת 'מה כבר יקרה... מקסימום נחליף עוד פעם' גורמת לי להתגעגע לימים בהם הייתי כ"כ תמים ושאנן. לצערי כבר למדתי בדרך הקשה שאין עבודה פשוטה מכדי לדפוק באופן קטסטרופלי, במיוחד כשאתה לא שותף לפילוסופיה המזרח-תיכונית ואשכרה אכפת לך שפעולות אחזקה על הרכב שלך תבוצענה באופן תקין. סה"כ סעיף נוסף ברשימה הארוכה של סיבות שבגינן אני כבר עשרים שנה בחו"ל. 

 

 

איפה בחול אם אפשר לשאול?

פורסם

שתי קדנציות בספרד (אזור ברצלונה) עם שנתיים באנגליה (ווסט יורקשייר) ביניהן, וגיחות של מספר חודשים לחוף המזרחי של ארה"ב, קוריאה וטייוואן.

 

משעשע, רק עכשיו כששאלת שמתי לב שהורידו את המיקום וכמה פרטים נוספים משם המשתמש בצד ימין. 🙂

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, sperial כתב:

בשביל זה אתה צריך להיות בעל ידע, יכולת וכלים לבצע כל דבר. זה לא פועל כך. תעשה מה שאתה יודע, תן לאחרים לעסוק בתחום התמחותם.

איזה כלים צריך כדי להחליף וישר?

 

אני חולק עליך פה. 

אף אחד לא נולד עם ידע.

 

כל מה שאתה צריך זה רצון.

ולא יזיק קצת חוש טכני, לפחות אם אתה מתכנן לעשות את זה שוב...                                                                                                                                                                                                                                                                                               

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 5 שעות, Stangg כתב:

ני משתדל לא לקנות דברים סיניים או שמיוצרים בסין, איפה שאפשר כמובן.

כמעט לא שייך. גם הטישו אחרי האפצ'י מיובא מסין..

למרות שהמותגים ''ישראלים''

כנ''ל חולצות, מכנסיים, כוסות, נעליים, מכונות ומה לא..

 

 

משתדל לעזור

פורסם

אל תשכח ש-Stangg גר מעבר לאוקיינוס, השוק שם קצת שונה משלנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, Derish כתב:

משעשע, רק עכשיו כששאלת שמתי לב שהורידו את המיקום וכמה פרטים נוספים משם המשתמש בצד ימין.

עדיין קיים

Screenshot_20260410_092042_Brave.thumb.jpg.8d0c9366bc63c86b3f311dbb524ad878.jpg

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 16 שעות, amosbmw כתב:

בוש שהם לא aerotwin די גרועים למען האמת.

בcars245 אפשר להזמין יותר בזול מבאמזון גרמניה.

טיפ - לא לשלב הזמנה של מגבים עם מוצרים אחרים. זה יוצא לא משתלם מבחינת אריזה.

וואלה דווקא לא

חשבתי להזמין מאמזון גרמניה ואמרתי ננסה נראה מי מוכר בארץ (רוב החנויות דוחפות הדר רוזן HR,תבקש משהו אחר מתחילים לגמגם)

מצאתי חנות נחמדה בשם אלכסנדר בתא,ראיתי את הבוש האמורים (בדיעבד ראיתי רק אחר כך שזה לא AEROTWIN,אלא ECO) ב120שקל כולל משלוח - אמרתי יאללה

רק כשהרכבנו אני וחבר ראיתי שזה לא מה שבזמנו הזמנתי לציזיקי של האישה,וואלה - כבר 3 חודשים ב"חורף" שלנו ועובדים תענוג (מנגבים,לא שורטים,לא מרעישים)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...