Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני האמת כבר מיואש מהקטע הזה

כל מגב שלא ניסיתי אכזבה

יש לי מאזדה 3 מידות 24/19 ואני שובר את הראש מה לקנות??

ניסיתי לקנות בוש ארואקו וארוטווין והם מרחו אחרי כמה חודשים.

עכשיו יש לי vision שנקנו לפי חודשיים והם מורחים.

הדר רוזן פשוט לא!

יש למישהו המלצה מה לקנות שיחזיק לפחות שנה שנתיים?

פורסם

תכף כל אחד יספר לך כאן איך הדגם שהוא קנה הכי מעולה ושאתה לא מבין בכלל. ושאצלו זה מחזיק 15 שנה.

ושהוא מורח אותם בשמן תינוקות ומפרק אותם ומעלה אותם הביתה בסוף היום. ומפעיל אותם רק על חלון נקי כיאחרת זה הורס את הגומי.

 

אתה צודק, כולם פחות או יותר אותו חרא.

 

לך על הזולים. ככה לפחות לא ייכאב הלב להחליף.

זוג זול עולה 30 ש"ח. 

תקנה 2 זוגות שיהיה אחד בתא מטען וזהו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

יש סיליקון . לאחרונה קניתי אצל אורי גל בפתח תקווה לשתי המכוניות שלי.

 

אבל לדעתי באמת אין טעם להתעצבן על החלפת מגבים פעם בשנה . העלות לא גבוהה והשמש הישראלית בקיץ מחסלת אותם.

 

כנ"ל לגבי מחזיק לטלפון הנייד . כמה עשרות שקלים כל שנה וזהו

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בהחלט קיים הבדל באורך חיי מגב שעולה 10 שקלים לעומת מגב תוצרת בוש שעולה 50 שקלים ויותר.

 

מגבים תוצרת בוש מחזיקים  3 שנים ויותר ללא שום בעיה ועושים יופי של עבודה.

 

* קיימים המון זיופים של מגבים תוצרת בוש לכן חשוב לרכוש מספק אמין שעובד עם הייבואן לדיקו.

איזה כייף לי :)

פורסם

אולי פשוט הקפיץ לא מצמיד את המגבים חזק יותר לחלון, היה לי את זה בקליאו וב107 של אבא שלי.

עיקמתי מעט את הזרועות והבעיה נפתרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פשוט תעבור למגבי סיליקון DIY, תזמין את הפס סיליקון, עולה גרושים באיביי ועלי, תשחיל אותם על הקיים, גם תרוויח את ההנאה של ה diy וגם יעשו את העבודה היטב. 

בנימה אישית אני חושב שהמגבים הממוצעים שנמכרים בארץ היו טובים בתחילת דרכם, אך רק השד יודע כמה זמן שכבו במחסני החנויות או היבואן. 

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

מעבר לעובדה שיש מגבים שניתן לשלוף מהם את הגומייה בקלות ,

אני מחזיק סט קיץ וסט חורף. בקיץ אני מרכיב מגבים דיי ישנים וגרועים ששמרתי במחסן .אבל איך שמגיע היורה ...

 

 

 

 

 

 

פורסם

קונה חדש מקורי ממוסך היבואן.
אחרי הנחת "ביקורת חורף " העלות היא 200 שקל.
אני יודע שזה יקר מאוד אבל הם מנגבים מעולה ללא שום מריחה, לאורך זמן ובשקט מוחלט.
בוולוו הקודמת החזיקו שנתיים.39e258b04113967fa2db59d75d6fb3f5.jpg

S60 Rdesign

פורסם

 

אין לי תשובה מקצועית לרשום אבל מנסיוני עם מגבים מקורים שבעבר שנרכשו בצ'מפיון במחיר זול יותר ממגבים תוצרת בוש המגבים החזיקו לפחות 4 שנים אצלי מבלי שנקרעו.

מעת לעת במיוחד בתקופת החורף ניתן לרכוש מגבים מקורים במחיר זול יותר מאשר מגבים תוצרת בוש.

 

מגבים מקורים=מגבים שהגיעו במקור עם הרכב.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...