Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כסא תינוק תופס המון מקום. לא נראה לי שסופר מיני זה בשביל מה שאתה מתאר.

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם (נערך)

עזוב סופר מיני.

לא יכנסו לך 3 כסאות מאחורה.

 

מה גם שילדים זה לא רק כסאות. אלא תיק/עגלה וכו'.

 

אני הייתי מכוון למשפחתית. ברוב המשפחתיות יכנסו לך 3 כסאות צרים מאחורה.

.רוצה כסאות רחבים? תצטרך לקחת כבר מיניוואן או משהו דומה

 

 

 

 

(גילוי נאות. לפני שבועיים קניתי i30 בדיוק בגלל שהייתי צריך מקום ל3 כסאות)

 

 

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם

נגיד שתרכוש 3 כסאות צרים, הבעיה שוב תפגוש אותך עוד שנתיים כשהילד יגדל ולא יהיה לו מקום לרגליים.

אתה ואשתך תצטרכו להיצמד לדשבורד והילדים עדיין יבעטו לכם בכסא.

 

תכוון למשפחתית.

פורסם

כנראה לא הסברתי את עצמי טוב.

מדובר ברכב משני יש לנו כבר רכב עיקרי  

I30

הרכב ישמש לנסיעות יומיות לרכבת ופיזור ילדים פעמיים שלוש בגנים לכן אני מעדיף לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים ולהכניס שלושה ילדים בדוחק מאחורה כל עוד זה אפשרי לכן החלטתי ללכת על קטגוריית סופר מיני.

אני מחפש רכב שלוש עד ארבע שנים על הכביש

( אני בדרך כלל סוחב את הרכבים אצלי עד שהם בני 12.)

 

 

פורסם

אם כך,

חפש רכב שניתן לבטל בו כרית אוויר מקדימה.

2 כסאות יכנסו לך בכל מושב אחורי.

ועוד אחד ליד הנהג.

 

 

 

 

.

פורסם
לפני 14 שעות, om2 כתב:

אם כך,

חפש רכב שניתן לבטל בו כרית אוויר מקדימה.

2 כסאות יכנסו לך בכל מושב אחורי.

ועוד אחד ליד הנהג.

 

 

 

 

לטווח הקצר זה פתרון טוב.

אבל בסופו של דבר הקטנה בת חצי שנה ועוד חצי שנה היא תשב מאחור.

לכן מחפש פתרון לשנים הקרובות וחושב שסופר מיני יהיה טוב אלא אם לדעתך בנסיעות של רבע שעה אי אפשר שלושה ילדים מאחורה.

פורסם

אולי יהיה אפשרי לדחוף בסופר מיני מרווחת

אבל לדעתי יהיה לחוץ.

 

אין הבדל משמעותי במחיר הקניה במשומשות בין משפחתית לסופר מיני. (לרכב בן 3-4 שנים) זה יהיה בדרך כלל אלפים בודדים. סביב 5-7%

 

וסופר מיני לאו דווקא חסכונית יותר בדלק 

(ואם כן. זה בסופר מיני המרווחות שכבר צורכות כמעט כמו משפחתית קטנה)

 

 

 

 

.

×
×
  • תוכן חדש...