Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

קיבלתי הצעה מאלדן לרכוש את הרכב הבא:

דגם: מיצובישי אטראז'

שנה: 2016

שימוש עבר: ליסינג 5 שנים בצה"ל (רכבי רבי סרנים), ללא תאונות.

קילומטראז': 100,000

אחריות: שנה על 10 מכלולים מרכזיים ועוד שנתיים על מנוע+גיר (סה"כ 3 שנים).

מחיר: 37,000 ש"ח.

מחירון לוי יצחק: כ27,000 ש"ח.

 

היתרון ברור, זו סוכנות רכב מוכרת ויש אחריות. הם גם טוענים להשבחה שבוצעה כמובן (האמת שלא בדקתי מאיזה סוג).

 

מצד שני, מדובר ב10,000 ש"ח מעל המחירון. זה הזוי בעיני.

 

כשאמרתי להם על זה הם דיברו על ההשבחה כמובן וכו' וכמו כן - על היצע וביקוש ושמדובר ברכב מעולה.

 

אז בדקתי ביד 2 והרכב אכן נמכר באזור הסכומים האלו ממגרשים קטנים יותר ומידיים פרטיות (ללא אחריות שניהם כמובן, חשוב לציין שמאלדן קיבלתי מחיר מיוחד).

 

העניין הוא שלא דחופה לי האטראז'. ראיתי שבאותם פרמטרים ידיים פרטיות מפרסמות ספייסטאר (זה בערך אותו רכב), בכ30,000 ש"ח, עם אותם פרמטרים בערך, רק בלי אחריות.

 

 

מה אתם הייתם עושים?

עריכה אחרונה על ידי Alex23
  • מצחיק 2
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב נחות מאוד שכנראה עבר חיים קשים בתקופתו בצה"ל. מה שכן, הוא גם מאוד אמין, ונתקלתי ברכבים שעברו הרבה עם טיפולים שוטפים בלבד. לא יודע לגבי ההיצע והביקוש, אבל אני יכול להגיד לך שרוב מי שהרכב הזה היה בבעלותו בצבא, לא יחזור לנהוג עליו גם בתשלום.

פורסם

עסקה מאוד לא שווה לטעמי. 

אטראז זה לא מיאטה, לא רכב שנמכר מעל מחירון. בטח לא מליסינג, בטח לא של צה"ל. 

 

רכב די אמין, פשוט למדי וסוס עבודה. אבל מפה, ועד 10 מעל המחירון לרכב עם עבר כמו שלו... תוותר. 

פורסם

לא עיסקה שנראית טוב, בנוסף רכב צבאי.. לא עובר חיים קלים בחלק מהמקרים.

הייתי מעדיך דווקא מיד פרטית, היתרון שניתן לבדוק דוח סליקה, וכמובן לבקש היסטורית טיפולים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתה לנו בעברנו במשפחה רכב בדיוק כזה.

ממליץ בחום להתרחק. אמנם "אמין" וראה רק טיפולים שוטפים,

אך לא סחב בכלל, הרעיש ורעד כמו משאית, והיה מאד צפוף מאחורה.

בנוסף מעבר לדעה שלי בשל חוויה גרועה, לא רואה סיבה לשלם מעל מחירון על רכב ליסינג.

מילא רכב פרטי שמור.

מצטרף לשאר ההמלצות, לגשת לשוק הפרטי, דוח סליקה והיסטוריית טיפולים אלו חבריך הטובים.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

37 אלף על אטראג?באמת? 

קנה משפחתית יפנית כמו קורולה או מאזדה 3.

 

אטראג זה רכב נוראי ביותר,בתור חייל שנהג על אטראג צבאית שבלם עם בלם יד כי למה לא...

פורסם
לפני 4 שעות, Alex23 כתב:

דגם: מיצובישי אטראז'

שנה: 2016

שימוש עבר: ליסינג 5 שנים בצה"ל (רכבי רבי סרנים), ללא תאונות.

קילומטראז': 100,000

אחריות: שנה על 10 מכלולים מרכזיים ועוד שנתיים על מנוע+גיר (סה"כ 3 שנים).

מחיר: 37,000 ש"ח.

מחירון לוי יצחק: כ27,000 ש"ח.

שאני אבין.

 

אטראז׳ צבאית לשעבר 10 אלף מעל המחירון?

 

 

ואחרי שסיימתי לצחוק:

 

לפני 4 שעות, Alex23 כתב:

היתרון ברור, זו סוכנות רכב מוכרת ויש אחריות.

מתנצל על הכנות הברוטלית, אבל אתה יכול להתנגב עם האחריות שלהם. מדבר מניסיון עם מגרשים וחברות ליסינג.

לפני 4 שעות, Alex23 כתב:

הם גם טוענים להשבחה שבוצעה כמובן (האמת שלא בדקתי מאיזה סוג).

מסוג פח אשפה עם העבודה והחלקים הכי זולים שקיימים, תהיה בטוח.

לפני 4 שעות, Alex23 כתב:

חשוב לציין שמאלדן קיבלתי מחיר מיוחד

ושוב,

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא מאמין שאתה שוקל לקנות רכב שיצא מהצבא, אני חשבתי שהרכבים האלה הולכים לגריסה בסוף. ועוד 10 מעל המחירון. חשבתי שמוכרים אותן ב 10 אלף שח... איזה בדיחה עצובה. 

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

בתור בעלים של אטראז׳ אני משתתף בתהייה. 10,000₪ מעל המחירון לרכב ליסינג צבאי זה הזיה ואני משער שאחריות של סוכנות טרייד היא בדיחה.

 

לגבי הרכב עצמו - אני מאמין שיש נוספים כמוני שהרכב מאוד יתאים להם. סה״כ רכב אמין, מרווח מאוד (ביחס לקטגוריית מחיר) - אפשר להכניס עגלת תינוק + מזוודה ותיקים (מה שלא יקרה בפיקנטו או ספייס סטאר) ואפילו קצת מאובזר (חיישני גשם, תאורה, לחץ אוויר בצמיגים, הנעה ללא מפתח, מולטימדיה תומכת CarPlay).

 

נכון, הביצועים לא מרשימים אבל הוא מפצה בכך שהוא יחסית חסכוני (אצלי 15 ק״מ לליטר משולב) וכשנוסעים לבד והרכב לא עמוס - הוא גם די כיפי.

 

ממליץ כרכב ראשון / משפחה צעירה בתחילת הדרך.

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

הת׳רד הזה גרם לי להבין עד כמה יש קהל לכל עסקת פח לרכב פח שקיים בשוק, קצת באזוורד של ״אמינות״, ״אחריות״ ו״השבחה״ ואנשים נופלים כמו זבובים לעסקה שעל הנייר לא היה ברור לך מי יקח אותה אפילו בחצי מחירון, בטח שבפאקינג 10 אלף מעל. 

 

וזה עוד עבד על בחור שעוד טיפלה מודע (זה שהוא מכיר קצת את הפורום כבר עושה אותו מודע יותר מ 90 אחוז משאר הקונים), כמה אנשים לא מודעים בטח נופלים לעסקאות נוראיות כאלה על בסיס יומיומי ועוד באקלים השוק הנוכחי? המון אם הנושא הזה אינדיקציה. בטח נציגי המכירות עוברים הדרכה אינטנסיבית על איך לא להתפקע מצחוק מול הלקוח כשמציעים לו עסקה כזו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שכן קנה אטראג' לפני כשנה 2018 מיד פרטית "מפוארת" ושמורה עם 37K ק"מ ב39K ש"ח,

המחיר לא הגיוני בעליל, נראה שהם מחפשים פראייר (וכנראה הם ימצאו אותו בסוף עם הבטחה למימון כלשהוא)...

ב20K הייתי שוקל (אחרי בדיקה).

  • אהבתי 1
פורסם

10 אלף ש"ח מעל המחירון לרכב יוצא ליסינג ועוד שהיה בצבא? מוגזם לחלוטין לדעתי.

נעזוב את זה שמדובר באחד הרכבים הפחות טובים שיצא לי לנהוג ולנסוע בהם, לא רואה שום הצדקה לשלם קרוב ל-40 אלף ש"ח על רכב כזה כשיש אופציות הרבה יותר טובות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתאריך 17.10.2021 בשעה 08:00, dorsht כתב:

10 אלף ש"ח מעל המחירון לרכב יוצא ליסינג ועוד שהיה בצבא? 

יש סיכוי שהתבלבלו, והתכוונו ל-10000 מתחת למחירון?

אני לא רוצה לחשוב אפילו כמה היו מבקשים על אותו רכב מיד 1 פרטית עם ק"ם נמוך. אולי 20000 מעל?

 

אין גבול לחוצפה.

 

×
×
  • תוכן חדש...