Jump to content

carbugger

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של carbugger

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. רכב נחות מאוד שכנראה עבר חיים קשים בתקופתו בצה"ל. מה שכן, הוא גם מאוד אמין, ונתקלתי ברכבים שעברו הרבה עם טיפולים שוטפים בלבד. לא יודע לגבי ההיצע והביקוש, אבל אני יכול להגיד לך שרוב מי שהרכב הזה היה בבעלותו בצבא, לא יחזור לנהוג עליו גם בתשלום.
  2. גם לי לא עובד האתר של הדו"ח סליקה על רכב אחר. נראה שיש להם תקלה כללית במערכת. לפחות כרגע, לא נראה שזו סיבה להיות מודאג בקשר לרכב.
  3. רק לטובת תיאום הציפיות - מאזדה 2 שמורה מהצורה החדשה (2015+) ברמת גימור דינאמיק ומעלה, תעלה לך יותר מ-50,000 ש"ח. הביקוש לרכב הזה מאוד גבוה, וההיצע יחסית נמוך. מכוניות טובות מתחילות מ-55 ויכולות להגיע גם למעל 60 (שנתונים 15-16). שזה איזה 20-30% מעל המחירון. בהצלחה. תוספת ידיים בדרך כלל לא מורידה את מחיר המחירון באופן מהותי, והוא מושפע בעיקר מהקילומטראז', שיש לו מתאם גבוה יותר לבלאי של הרכב. אני לאקזמפלרים שנראו מעניינים, הייתי מתקשר ישר, בלי לחשוב פעמיים, שואל איזו יד ברישיון (בעלים קודמים, הרבה כותבים יד שניה כשבפועל הם שלישית). שואל אם הרכב עבר תאונות / תיקוני פחחות / צבע / החלפת חלקים ומבקש צילום של הרישיון כדי להוציא דוח סליקה של הביטוח. כמו כן, שואל היכן הרכב מטופל והאם ניתן להצויא היסטוריה. אם התשובות לשאלות האלו מספקות אותך - לך לראות את הרכב. כמובן שאם הרכב במרחק הגיוני עבורך - לך לראות אותו ותעשה את הדברים האלו תו"כ הפגישה עם המוכר. הרכבים האלו נמכרים בטלפון תוך דקות. אנשים אפילו מעבירים מקדמות בביט כדי לשריין עבורם את הרכב, ורק אז מגיעים לראות. בהצלחה בג'ונגל.
  4. שלום לכולם, אני מחפש רכב כבר דיי הרבה זמן, ובתור רווק תל-אביבי כיוונתי לסגמנט הסופר מיני החזקות / מאובזרות - מאזדה 2 צורה חדשה ואיביזה. הבעיה היא שמאוד קשה למצוא רכבים כאלה במחיר סביר עם נתונים טובים. בפרט, השוק של האיביזות רווי במכוניות עם ידיים גבוהות ודוחות סליקה עם נזקים מצטברים בשווי עשרות אלפי שקלים. השוק של מאזדה 2 הוא טירוף מוחלט - מחירים מאוד גבוהים, ואלו שלא נמכרים על הנייר לראשון שמתקשר, תוך דקות בודדות. לאור זאת, הגדלתי קצת את פרמטרי החיפוש, ונתקלתי בהזדמנות לרכוש מאזדה 3 האצ'בק Active, 01/2015, גרסת 1500 סמ"ק, עם 53,000 ק"מ, יד 00 ברישיון. המחיר הנקוב הוא 54,000 שקלים, מחירון לוי יצחק סביבות ה-59,000. הלכתי לראות את הרכב ואלו הממצאים: המוכר סיפר שהרכב עבר תאונה בשנתו הראשונה על הכביש - הוחלפה דלת ימין אחורית (מצורף). המוכר לא זוכר אם נפסקה ירידת ערך (ואתר הסליקה לא עובד כבר יומיים). מסקירה של היסטוריית הטיפולים - נראה שנצבעה גם כנף ימין קדמית ותוקן הפגוש הקדמי (מצורף). צמיגים - דורשים החלפה בהולה. אלו הצמיגים המקוריים שהגיעו עם הרכב (3514). מושבים מאחורה - מורמים בצדדים ורואים את הספוג. נראה שהשתחררו איזה שני קליפסים. זו תופעה מוכרת? מישיבה עליהם נראה שהכל מרגיש בסדר. קוסמטיקה - מצב סביר לרכב בן 7, הפגוש הקדמי נראה קצת מסכן (קווים לא סימטריים בחיבור עם הכנפיים), יש שפשופים באזור שני הצמיגים האחוריים. על פניו, נראה שמדובר בעסקה טובה יחסית, אבל הייתי שמח לשמוע דעות אחרות ולהבין אם יש משהו שפיספסתי. הדבר שאני הכי מתלבט לגביו הוא הגודל של הרכב והצורך למצוא חניה בתל אביב. כמו כן, איך הסחירות של הדגם? רמת גימור Active נמכרה בליסינג? אני מאמין שרוב האנשים יעדיפו את ה-Comfort, בעיקר לאור הג'אנטים, שהופכים את הרכב למרשים הרבה יותר. תודה!
  5. מאזדה 2 - לא בתקציב. אין סיכוי שתמצא אחת שמורה בפחות מ-50K. אם אתה מחפש ביצועים טובים - האיביזה יכולה להיות אפשרות טובה. יש בעיות עם הגיר DSG שעלולות לצוץ בתקופת האחזקה שלך ועלות התיקון שלהן הוא כמה אלפי שקלים. אם אתה בקטע של ידני - זאת יכולה להיות אפשרות מעניינת ויחסית אמינה. שים לב שבגרסאות הידניות האבוז דל מאוד. אפשרות נוספת ואפילו מתחת לתקציב היא רנו קליאו 0.9 Collection ידנית. רכב שאמור להיות יחסית זריז, ומנוע ה-0.9 הוא יחסית אמין (ל-1.2 לא להתקרב על פי הפרסומים). מומלץ דגם לאחר מתיחת הפנים נראה לי שזה היה ב-2017 (פנסי ערפל מרובעים ולא עגולים בחזית, פס כרום על הבגאז').
  6. ד"א לגבי ה 3008 מבחינת הכל (כולל ירידת ערך וכו'), האם עדיף את ה ACTIVE PACK או את ה PREMIUM ב 1600 ?
  7. אני מבין שה C5 AIRCROSS לא מומלץ לעומת ה 3008 ?
  8. יש עוד שאלה מעניינת והיא כמה כסף שווה הזמן שלך, בהניתן שהכתב שירות שלהם אומר שזה 5 שעות המתנה, וכנראה שהם מעסיקים מספר גוררים כדי שזה אכן יהיה כך, אז כמה עולה להזמין גרר שיגיע תוך שעה ?
  9. עוד כמה שאלות, האם לליאון FR יש תמיכה ב APPLE CARPLAY ? לא מצאתי לזה אף אזכור במפרט... כמו כן, איך ה CITROEN C5 Aircross לעומת ה 3008 ? (יתרון אחד, שיש זמינות מיידית לחלק מהדגמים במקום עוד כמה חודשים ו/או להיות ברשימת ביטולים) הספורטאז גם נשמע מעניין וגם יש את ה 1.6 במלאי. ומה יש ב 3008 ?
  10. אני גר בינתיים בבניין רב קומות, לא נראה לי שתהיה הסדרה בקרוב של נושא הטעינה החשמלית. כמו כן, טסלה זה נשמע כמו הרפתקאה נחמדה, אבל מעבר למחיר הסביל, הכל סיכון (אם לא קנית ערכת החלפת גלגלים באלי אקספרס אכלת אותה, אם אתה צריך שירות מהייצרן, אכלת אתה, אם עשית תאונה כמו נתקלת בחיית בר, אכלת אותה, אם אין לך חניה מוצלת, לא להיט, אם אתה צריך תיקון / גרר, אכלת אותה). מקווה שעוד שנה הם יסדרו הרבה מהבעיות ויהיה תעשייה מקומית לטיפול בטסלה כמו שיש בארה"ב. מה לגבי ה CX-30 הוא לא יותר מרווח מה 3 או רק יותר גבוהה ? ללחוץ יותר על הגז = סל"ד גבוהה יותר = רעשי מנוע וגם לוקח לזה עדיין יותר זמן מרכבי האוקטביה. ומה הכוונה לגבי הגיר של הלאון ? מבחינת רטוב / יבש ? גם ראיתי שבדגמי ה FR של הלאון המתלים מכיולים יותר ספרטיבית, זה לא יפריע לי ביומיום ? טוב, אזמין נסיעת מבחן בדגם 1600 (ואוו דרגת זיהום 14) ונראה, הבעיה שהוא יהיה זמין רק באזור דצמבר ואני צריך לחודש הבא.... ד"א סקודה קארק 1.5 (מנוע שמספיק לי) עולה 166 אלף ש"ח, האם ה 3008 שעולה 11 אלף ש"ח יותר שווה את זה ?
  11. בהנחה שרכבים של סקודה עם המנוע 1.5 TSI היו בסדר, הלאון 2.0 לא מוגזם וסתם יצרוך לי יותר דלק (בטח שהוא שוקל פחוות מקראוק למשל נראה לי) ? ואיך אפשר להציע מאזדה ? המנוע 2.0 הרגיל שלהם לא יתן לי חוויה הרבה יותר גרועה ממנוע טורבו אם חשוב לי דברים כמו האצה ? (ואם כבר מאזדה, אז מה עם ה CX-30/CX-5/6 הם לא צפופים פחות ? כולם עולים באזור הלאון 2.0) כן, זה מה שעולה כמעט 180000 ש"ח מבחינת צריכת דלק והפרשי ביצועים לא יותר משתלם ללכת על ה 1.5 דיזל (שמגיע גם אופציונלית ברמת אבזור עם קצת פחות "בטיחות") ולחסוך 11,000 ש"ח ?
  12. שלום, מחפש רכב (אם אפשר המלצה לרמת אבזור + מנוע, עדיף): - עדיפות לחדש (למרות שיש בעיות זמינות לדגמים פופלארים ואני צריך את זה לחודש הבא, אז מתלבט בין חדש וכנראה לשכור רכב לכמה חודשים או יד 2) - בן אדם גבוה יוכל לשבת בנוחות על כסא הנהג לנסיעות ארוכות - ישמש בעיקר לנסיעה לעבודה אך גם מדי פעם ל 2 מבוגרים + 2 קטנים - נוהג עצבני, מעדיף שיגיב (גם מבחינת תאוצה וגם מבחינת שקט / מעבר הילוכים) לפחות כמו רכבי סקודה עם מנוע 1.5 טורבו - מחיר עד 180,000 ש"ח (הרכב הכי יקר שאני יכול לחשוב מבלי לרדת ל"מותגים" או גדלים ויכולות שאני לא צריך) - תמיכה ב APPLE CARPLAY - ציון טוב במבחני ריסוק ושיהיה לו יכולת בטיחות סבירות - מצלמת רוורס - תא מטען שוכל להחזיק בלי בעיה עגלה ועוד קצת שטויות - אמין (עד כמה שאפשר לדעת, לפחות לפי ההיסטוריה של המותג אם דגם חדש) בהתחלה חשבתי ישר על SUV ביניים, אבל אז אמרתי שעיקר השימוש הוא נסיעות לעבודה, אז אולי שאר הדברים פחות קריטים, אז אני פתוח להמלצות מכל הסוגים (כמובן שאם הרכב קטן יותר, אפשר להסתפק במנוע טורבו קטן יותר כנראה).
  13. https://www.autodepot.co.il/catalogsearch/result/?q=w5w אני רואה 2 אופציות. איזה מהן?(עם בסיס/בלי בסיס) (למה אי אפשר לקנות אחת ב4 שח) יש לך סירטון טוב ביוטוב שמסביר איך אתה מצנתק? נשמע מסובך... אגב, למה לעזאזל צריך את הנורה הזאת? למי היא יעילה?
×
×
  • תוכן חדש...