Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אילת יותר מפחיד החום שם צריך מערכת קירור משופרת. חיפה ירושלים וטבריה מפרקים את הרכב בעליות.

פעם אחת רציתי לקנות מתל אביבי רכב. בתמונה הרכב היה יפה. הגעתי כל הרכב מכות פח קטנות של פתיחת דלתות. שפשופים. רווחים בטמבונים. הוא אומר לי אני תל אביבי ככה זה למה נתקן זה יחזור עוד פעם.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם
לפני 18 שעות, בא לי מרצדס כתב:

רכב שידוע לכם בוודאות שבילה הרבה בפקקים, למרות שהקילומטראז' יחסית נמוך והרכב מטופל בזמן, הייתם קונים או שוללים על הסף?  

 

לא מצליח להבין אותך, כל הודעה שאתה פותח את מבקש את דעתינו , כאשר הדיון הוא כללי מאוד (מרבית השירשורים בעלי גוון פילוסופי בכלל)

 

רכב זה רכב, צריך לקחת ולבדוק במוסך שאתה סומך עליו, זה לא משנה היכן מתגורר או כמה עמד בפקקים. במילים לא עדינות- שאלה טיפשית 🤦‍♂️

  • אהבתי 3

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

יש פקקים בכל הארץ ולא רק בת"א.

דווקא רכב של מישהו מת"א לא בטוח שעמד בפקקים הרבה כי יש מצב שהוא נסע לעבודה בקורקינט חשמלי והרכב שימש רק בשביל לטייל בשבתות.

בכל אופן זה לא משנה בכלל מאיפה הרכב כל עוד המצב שלו טוב.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רק אם יש לך סבלנות לקלף את כל המדבקות של מרצ ולשאוב את הקוק בין הכיסאות

  • מצחיק 16

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)

בעבר הייתי מייחס חשיבות למקום המגורים של בעל הרכב, הפסקתי כשהבנתי שבכל מקום אתה יכול למצוא מה החיסרון שם.

ת"א וגוש דן - פקקים כמו שאמרת, לרוב גם יהיו להם פגיעות חניה שמציקות בעין.

צפון - אם זה חיפה\קריות אז פקקים ויותר צפונה יש עליות ואז המנוע עובד חזק.

דרום - עומס חום שמזיק מאוד לצבע\גומיות, ואם הכביש כל הזמן ריק אז למה לא להשתולל עם הרכב בעצם?

המקום היחיד שאני אישית נמנע מלקנות משם רכבים זאת העיר נתניה, יותר מידי סיפורים על עקיצות של סוחרים יותר מאשר בערים אחרות (סליחה מכל תושבי נתניה הישרים אם קיימים כאלו).

ועכשיו לתכלס, הכי חשוב בעיני זה תיעוד טיפולים, דוח סליקה של חברת הביטוח ורושם שהמוכר הוא בחור נורמטיבי. מפה אני לוקח לבדיקה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Roy142
  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, ABSULUTT כתב:

אילת יותר מפחיד החום שם צריך מערכת קירור משופרת. חיפה ירושלים וטבריה מפרקים את הרכב בעליות.

פעם אחת רציתי לקנות מתל אביבי רכב. בתמונה הרכב היה יפה. הגעתי כל הרכב מכות פח קטנות של פתיחת דלתות. שפשופים. רווחים בטמבונים. הוא אומר לי אני תל אביבי ככה זה למה נתקן זה יחזור עוד פעם.

זאת הבעיה העיקרית של רכבים משם. יצא לי הרבה  פעמים להסתובב בתל אביב ובאמת שהרכבים מבחינה קוסמטית זוועה. מה שכן אם יש לו חניה פרטית והוא לא מרבה לחנות ברחובות צפופים אז אולי הכל בסדר והמצב הקוסמטי בסדר גמור. כל מקרה לגופו. 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Doron_Z כתב:

אם יש לו חניה פרטית והוא לא מרבה לחנות ברחובות צפופים אז אולי הכל בסדר והמצב הקוסמטי בסדר גמור. כל מקרה לגופו. 

בחיפושי רכב לבת זוג ראינו לא מזמן סוויפט בתנאים כאלה, בתמונות נראית טוב ויש לבעלים חניה פרטית. בפועל הרכב משופשף ומוזנח, ברמה של חלקי פלסטיק/טמבון שנופלים מהרכב ומיכל שפריצר שיבש לפני שנים - כי למה לתקן או לנקות אם מחר תקבל פיצוץ בחניה.
ובשיא החוצפה המוכר "רוצה מחירון" ולא יורד שקל. כמובן שעם ישראל לא כזה פראייר, והמודעה צוברת אבק כבר שבועות. ויש עוד המון דוגמאות כאלה...

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • מעניין 2
פורסם
לפני 21 שעות, בא לי מרצדס כתב:

רכב שידוע לכם בוודאות שבילה הרבה בפקקים, למרות שהקילומטראז' יחסית נמוך והרכב מטופל בזמן, הייתם קונים או שוללים על הסף?  

בחיים לא! שלא תחשוב אפילו על קניית רכב 'מתל אביב'. 

פקקים, זיהום אוויר, תנועה צפופה, תפרנים בלי כסף כי כל הכסף הולך על שכ"ד / משכנתא. 

הכי טוב מנתניה. 

  • מצחיק 5
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 3 שעות, ac cobra כתב:

רכב זה רכב, צריך לקחת ולבדוק במוסך שאתה סומך עליו, זה לא משנה היכן מתגורר או כמה עמד בפקקים. במילים לא עדינות- שאלה טיפשית 🤦‍♂️

 

🤷‍♂️

פורסם

לקנות רכב שמאלני?חס וחלילה!

אם קונים רכב, אז רכב ימני-ממקומות כמו בני ברק, אלעד, אריאל, גני שומורון, אשקלון וכדומה...

פורסם
לפני 5 שעות, Roy142 כתב:

סליחה מכל תושבי נתניה הישרים אם קיימים כאלו

סתירה מיניה וביה

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 7 שעות, tinoki כתב:

סליחה מכל תושבי נתניה הישרים אם קיימים כאלו

זה לא צריך היה להיאמר.

לפני 7 שעות, tinoki כתב:

סתירה מיניה וביה

וכמובן גם זה,

 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

את הרכב האחרון (והעיקרי שלי) קניתי מתל-אביב והאמת בכלל לא חשבתי על הענין הזה.

 

אני חושב שתמיד יהיה איזשהו באלאנס בין ק"מ גבוה\נמוך לבין נסיעה איטית-פקקים\שיוט. 2 דוגמאות:

1. הרכב שלי, עושה כל יום כ 105-110 ק"מ + לפעמים עוד נניח 5-10 ק"מ בעיר. הרבו המוחלט (נניח 80%) בינעירוני בשיוט על 120 קמ"ש, עושה בממוצע סביב ה 25K שנתי, עובר טיפול כל 10K.

2. רכב של אשתי, נוסע בשנה אולי 7K, כ 95% בעיר, הרבה נסיעות קצרות כשהמנוע בקושי מספיק להתחמם, מטופל פעם בחצי שנה (ז"א בפועל בערך כל 3.5K ק"מ...)

 

אני חושב שהרכב שלי במצב יותר "בריא", למרות שהוא עם יותר ק"מ וגם נוסע (יותר נכון ייסע, הוא לא הרבה זמן אצלי) כל שנה. פעם מוסכניק אחד אמר לי: רכב שנוסע לא מדאיג אותי, תטפל בו בזמן הכל יהיה בסדר, יותר מדאיג אותי רכב שלא נוסע...

 

אנשים תמיד מחפשים רכב דווקא עם ק"מ נמוך, לא אני.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...