Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 10.7.2021 בשעה 13:18, Mr.Hybrid כתב:

ואם הוא מצפון ת"א,

עם תו נכה,

וחנייה מקורה בעבודה?

ובעל הרכב לא נוסע למסעדה/סידורים בעיר?

תל אביבי זה תל אביבי. נקודה.

פורסם
לפני 7 שעות, Gorpi כתב:

ובעל הרכב לא נוסע למסעדה/סידורים בעיר?

תל אביבי זה תל אביבי. נקודה.

 

בכוונה דילגת על "תו נכה" שרשמתי?

בעל הרכב יכול ליסוע לסידורים וכמובן להנות מחנייה רחבה יותר וללא הצמדות של גרוטאה + בהמה שפותחת עליך דלת.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

אני תל אביבי (טוב, מוניציפלית, לא ממש במרכז תל אביב), חונה בחניון מקורה בבית ובעבודה ולא נוסע בפקקים (גם יש לנו רק מכוניות ידניות).

לירושלים אני נוסע ברכבת. בתוך העיר עברתי לאחרונה לקורקינט חשמלי.

אשתי עובדת בכפר סבא, נוסעת תמיד נגד כיוון הפקקים.

מה שכן, הייתי באמת נמנע ממכונית שחנתה קרוב לים.

לפי הכינוי, פותח השרשור מחפש מרצדס - אז הנה הסקירה על מרצדס שנמכרה מתל אביבי לתושב השומרון.

 

 

פורסם

אני לא יודע היכן אתה גר, אבל כל הארץ כבר פקקים. גם בבאר שבע, גם באשדוד, גם באזור קריית מלאכי שזו עיר ממש ממש קטנה, יש פקקים מטורפים במיוחד בצומת קסטינה. אז זה כבר לא משנה, תקנה רכב שמור ומטופל עם תיעוד טיפולים. זה יותר חשוב מהכל .

פורסם (נערך)

כמה קשקושים בשרשור אחד.

כנראה הדאגה היחידה היא קוסמטיקה של רכב שחונה ברחובות צפופים ובכזה רכב לא הייתי נוגע, עם זאת צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

 

הרכב שלי למשל נרכש מתל אביבי שגר במרכז העיר ,ברגע שאמר לי זאת כמעט ניתקתי את השיחה,אבל אז התברר שהרכב חנה רוב חייו בחניה פרטית בחניון תת קרקעי ובעליו נסע בתוך העיר באופניים חשמליות כשיצא זה מחוץ לעיר , כך שקיבלתי רכב בן 3 עם 6,000 ק"מ מצחיקים ללא נגיעה.

גם אני תל אביבי אבל גר בצפון העיר והרכב בחניה מקורה , הרכב לא חוצה את הירקון מחשש לפגיעה / חניה לא סדורה ונוסע בעיקר בין עירוני לעבודה שהיא מחוץ לעיר שם חונה בחניון תת קרקעי.

😄 

 

עריכה אחרונה על ידי אייל
  • רעיון טוב! 2

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לפני 26 דקות, אייל כתב:

כמה קשקושים בשרשור אחד.

כנראה הדאגה היחידה היא קוסמטיקה של רכב שחונה ברחובות צפופים ובכזה רכב לא הייתי נוגע, עם זאת צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

 

הרכב שלי למשל נרכש מתל אביבי שגר במרכז העיר ,ברגע שאמר לי זאת כמעט ניתקתי את השיחה,אבל אז התברר שהרכב חנה רוב חייו בחניה פרטית בחניון תת קרקעי ובעליו נסע בתוך העיר באופניים חשמליות כשיצא זה מחוץ לעיר , כך שקיבלתי רכב בן 3 עם 6,000 ק"מ מצחיקים ללא נגיעה.

גם אני תל אביבי אבל גר בצפון העיר והרכב בחניה מקורה , הרכב לא חוצה את הירקון מחשש לפגיעה / חניה לא סדורה ונוסע בעיקר בין עירוני לעבודה שהיא מחוץ לעיר שם חונה בחניון תת קרקעי.

😄 

 

כמה שאתה צודק - 🤣

אני תל אביבי גם והרכב שלי בחנייה פרטית ועבודה מחוץ לתל אביב וכמובן גם הרכב לא מגיע למקומות שיכולים לסכן.

אייל אני גם בצפון  העיר בלי מעבר הירקון

קובי

:-)

פורסם
לפני 5 שעות, Mr.Hybrid כתב:

 

בכוונה דילגת על "תו נכה" שרשמתי?

בעל הרכב יכול ליסוע לסידורים וכמובן להנות מחנייה רחבה יותר וללא הצמדות של גרוטאה + בהמה שפותחת עליך דלת.

לא ליד כל מסעדה יש חניית נכים.

מדי פעם גם הנהג מהסוג שתיארת יחנה במקום "רגיל" והאוטו שלו יהנה מחוויות ששמורות לאוטו תל אביבי רגיל.

לפני כשעה, אייל כתב:

כמה קשקושים בשרשור אחד.

כנראה הדאגה היחידה היא קוסמטיקה של רכב שחונה ברחובות צפופים ובכזה רכב לא הייתי נוגע, עם זאת צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

 

הרכב שלי למשל נרכש מתל אביבי שגר במרכז העיר ,ברגע שאמר לי זאת כמעט ניתקתי את השיחה,אבל אז התברר שהרכב חנה רוב חייו בחניה פרטית בחניון תת קרקעי ובעליו נסע בתוך העיר באופניים חשמליות כשיצא זה מחוץ לעיר , כך שקיבלתי רכב בן 3 עם 6,000 ק"מ מצחיקים ללא נגיעה.

גם אני תל אביבי אבל גר בצפון העיר והרכב בחניה מקורה , הרכב לא חוצה את הירקון מחשש לפגיעה / חניה לא סדורה ונוסע בעיקר בין עירוני לעבודה שהיא מחוץ לעיר שם חונה בחניון תת קרקעי.

😄 

 

במידה מסויימת מה שאמרת קצת מטריד.

6000 ק"מ ? אנשים קונים רכב ולא משתמשים בו?

 

בתל אביב צריך פשוט לקנות גרוטאה ואז אתה בכיף חוצה את הירקון ומחנה במקומות מסוכנים.

איך זה הגיוני שאנשים מפחדים לצאת דרומית לירקון כאילו זה חומת בטון בין ישראל לרשות הפלשתינאית?

פורסם

קונים, לא משתמשים ואז מוכרים כי מבינים שלא צריכים . ואתה מרוויח רכב חדש חלקו עוד עם הניילונים בקרוב לחצי המחיר. 

 

אנשים לא מפחדים, פשוט אם יש לך רכב שאכפת לך ממנו ואתה סובל משריטה במוח כמו שלי יש, אז אתה לא מחנה אותו במקומות מועדים לפורענות. 

בשביל זה יש גם ליסינג בבית או אפשר לקפוץ עם באבל  :-)

 

יש גם מקומות מעבר לירקון שהחניה בהם בטוחה, למשל : חניון הבימה , יש חניות של יחיד .  חניון גבעון בארבעה  , חניון הקמארי, החניון החדש מתחת לרוטשילד ,

גם באיכילוב שלל חניות של בודד במינוס 3 . מי שמספיק שרוט יודע איפה בטוח ואיפה לא.

 

  • אהבתי 1

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לפני 7 שעות, Mr.Hybrid כתב:

 

בכוונה דילגת על "תו נכה" שרשמתי?

בעל הרכב יכול ליסוע לסידורים וכמובן להנות מחנייה רחבה יותר וללא הצמדות של גרוטאה + בהמה שפותחת עליך דלת.

 

זה מזכיר לי איזו מודעה שראיתי לא מזמן על רכב די נדיר שנשמר בצורה טובה, בה צוין שהרכב "של נכה" לפני דברים אחרים שכנראה יותר חשובים/רלוונטיים ברכב מסוג זה. התגובות לא איחרו לבוא...

 

לפני שעה, Gorpi כתב:

בתל אביב צריך פשוט לקנות גרוטאה ואז אתה בכיף חוצה את הירקון ומחנה במקומות מסוכנים.

איך זה הגיוני שאנשים מפחדים לצאת דרומית לירקון כאילו זה חומת בטון בין ישראל לרשות הפלשתינאית?

התשובה למשפט השני נובעת מהמשפט הראשון - לא לכולם יש גרוטאה, לחלקנו יש רכב שאכפת לנו מהמצב הקוסמטי שלו, ברמה כזו או אחרת.
הבעייתיות בחניה "מדרום לירקון" היא ששם גם אם אתה מחזיק בפרארי או שאתה עבריין מהסוג שלא כדאי להתעסק איתו, הרכב שלך עדיין נתפס כגרוטאה/מעצור דלת/חיישן חניה על ידי שאר משתמשי הדרך.

 

לפני 1 דקה, אייל כתב:

מי שמספיק שרוט יודע איפה בטוח ואיפה לא.

הפתרון הוא קל, למצוא מישהו יותר שרוט ממני ולחנות לידו 😄

 

  • אהבתי 1
פורסם

אתם באמת נמצאים בתל אביב, ועוד מרשים לעצמכם להיות בררנים איפה לחנות?

 

בעיר הזאת (ולא רק) זה if I fit, I sit.

 

אכפת לך אם האוטו יישרט? אז או שתשמור אותו מאחורי שני מנעולים ותוציא החוצה רק לדיטיילינג שבועי, או שתשנה גישה, וזה לא משנה אם אתה גר במרכז ת"א או מצפה עמוקה. וולקאם טו איזראל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 8.7.2021 בשעה 09:31, ABSULUTT כתב:

אילת יותר מפחיד החום שם צריך מערכת קירור משופרת. חיפה ירושלים וטבריה מפרקים את הרכב בעליות.

פעם אחת רציתי לקנות מתל אביבי רכב. בתמונה הרכב היה יפה. הגעתי כל הרכב מכות פח קטנות של פתיחת דלתות. שפשופים. רווחים בטמבונים. הוא אומר לי אני תל אביבי ככה זה למה נתקן זה יחזור עוד פעם.

הגזמת עם אילת, אני נוסע הרבה לשם, הייתי הסופ"ש עם 40 מעלות במהלך היום המזגן מקרר בסדר גמור, אני מודה שכניסה לרכב אחרי שהוא עמד שם במהלך היום, היא כמו כניסה לתנור חם אש (זהירות מלגעת ברכב בידיים!), אבל אחרי כחמש דקות נסיעה עם מזגן על עוצמה גבוהה ועל 16 מעלות, הרכב מקרר כרגיל.

  • אהבתי 1

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם
לפני 37 דקות, yosilogen כתב:

הגזמת עם אילת, אני נוסע הרבה לשם, הייתי הסופ"ש עם 40 מעלות במהלך היום המזגן מקרר בסדר גמור, אני מודה שכניסה לרכב אחרי שהוא עמד שם במהלך היום, היא כמו כניסה לתנור חם אש (זהירות מלגעת ברכב בידיים!), אבל אחרי כחמש דקות נסיעה עם מזגן על עוצמה גבוהה ועל 16 מעלות, הרכב מקרר כרגיל

יכול להיות שהוא התכוון למערכת קירור המנוע, רדיאטור מאוורר ומשאבה והנלווה- שעובדת יותר קשה.

עקב עומס החום הכבד.

גם אם לא, בכל אופן כך דעתי.

  • אהבתי 1

משתדל לעזור

×
×
  • תוכן חדש...