Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם רכב שהיה בליסינג, הוא רכב שעדיף לוותר עליו?


מתלבט 100
 שיתוף

פוסטים מומלצים

את הרכבים שנסעו מעט ושאינם שבורים מקבלים מקושרים למיניהם . לשאר המכוניות שמים נילונים על המושבים , שטפים את המנוע , ספריי סקאי על הדשבורד ותיקוני צבע כדי שהרכב יראה כחדש . חודשיים לאחר מכן כל תיקוני הצבע מתקלפים והאמת מתגלה . 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מה שמעניין אותך תיקוני צבע, אז עצה לי אליך, אל תקנה רכבים.

 

אני בדקתי בחודשיים האחרונים כמה רכבים, והרכב היחידי שיצא לי למצוא בלי אף תאונה היה מליסינג,

ונחש מה, בבדיקה יצא שצריך להחליף בולם אחורי, במוסך אמרו שהארבע לא משהו, החליפו לי 2 אחוריים תחליפיים ושניים קדמיים מקוריים,

שוב כל מקרה לגופו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שגם אנחנו נמצאים באותה סירה
מצאנו קורולה שההפרש בין יד2 לליסינג יצא בערך 8-10 א"ש
מבחינת מחיר שהמחירון ירד כשתמכור - לא כ"כ רלוונטי אם אתה מתכוון להחזיק ברכב שנים
ואז ניסיתי לחשוב - זאת קורולה - מה כבר יכול להיות...? 
ברכבים החדשים הטיפולים לא חייבים להיות על ה10 (אבל כמובן לא אומר שאפשר למשוך ל50) 
ובטווח הרחוק - איזו הזנחה קיצונית (וריאלית!) יכולה להשפיע על הרכב...?
לא קוסמטית - מכנית...
היה לנו במשפחה קורולה 2007 ליסינג שנקנה במגרש בנתניה (מה שמטיל ספק גדול יותר בטיפולים...) והוא החזיק מעולה עד היום
אז מה כבר יכול להיות....? (שואל באמת מסקרנות)

לפני 9 שעות, oriu כתב:

מוזמן לקרא את הפוסט שלי בנושא רכישת רכב מליסינג, ואז תדע לכל הפחות אילו שאלות צריך לשאול .

https://www.facebook.com/10169...1711940/posts/149852573562448/

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

הלינק שבור... תוכל לשלוח חדש..?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, Schr90bgho כתב:

מצאנו קורולה שההפרש בין יד2 לליסינג יצא בערך 8-10 א"ש
מבחינת מחיר שהמחירון ירד כשתמכור - לא כ"כ רלוונטי אם אתה מתכוון להחזיק ברכב שנים
ואז ניסיתי לחשוב - זאת קורולה - מה כבר יכול להיות...? 
ברכבים החדשים הטיפולים לא חייבים להיות על ה10 (אבל כמובן לא אומר שאפשר למשוך ל50) 
ובטווח הרחוק - איזו הזנחה קיצונית (וריאלית!) יכולה להשפיע על הרכב...?

 

לא הכול נמדד במועד עשיית הטיפולים האיכות שלהם(למרות שזה חשוב מאוד בלי קשר) 

 

אתמול למשל, ראיתי רכב פרטי,  שנסע לא מעט, אבל עם ספר טיפולים מלא במורשה. עד כאן נשמע טוב נכון? כול הטיפולים בוצעו בזמן, בחלפים מקוריים. 

רק מה? אתה נוהג ברכב, ורואה שידית ההילוכים משופשת ודהויה מאוד לרכב בן 3.

 

איזה סיבה יש לרכב בן 3 , אוטומטי שידית ההילוכים תהיה דהויה? 

 

רמז:  כניראה מיליון פעמים של מעבר מ-D ל- P וההפך. מכאן תסיק את המסקנה לבד על מה עבר על הרכב. 

 

האם זה משמעותי? בעידן של תיבות רציפות וכפולות מצמד, לדברים הללו יש משמעות כפולה ומכופלת, ולא הייתי רוצה לקנות רכב כזה. בטח שלא לטווח ארוך. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, oriu כתב:

מוזמן לקרא את הפוסט שלי בנושא רכישת רכב מליסינג, ואז תדע לכל הפחות אילו שאלות צריך לשאול .

https://www.facebook.com/10169...1711940/posts/149852573562448/

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

הי. הקישור לא עובד 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, ABSULUTT כתב:

חח מטפלים אך ורק בחלפים סינים. שמן הכי זול. פילטרים חלופי אך ורק סינים. טיפול 15 עושים ב-20 או 30 בקטנה. זה מניסיון שלי על רכב שהיה ברשותי 3 שנים. צמיגים אך ורק סיני.

אתה חדש בפורום ברוך הבא. כנראה אתה לא מבין מספיק במכוניות.

אנשים גם אונסים את המכוניות האלה בלאי גבוה.

 

עניין של הסדר מול חברת הליסינג.

יש גם כאלו שמטפלות במוסכים מורשי משרד התחבורה ויש כאלו במורשה יבואן.

חבר שעובד בקרסו דווקא מספר שחלק מחברות הליסינג כן מטפלות בחלפים נורמליים.

הצבא למשל קיבל טיפולים במוסך מורשה יבואן. לא יודע מה לגביי החלקים.

 

לא כולם גם אונסים את המכוניות האלו. זה שחלק מהאנשים חושבים שאם הרכב לא שלהם אז אפשר להתייחס אליו איך שרוצים, לא אומר שכולם מתנהגים ככה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כאחד שרכש כבר רכב שני מליסיניג

הנושא מאוד פשוט לדעתי עשרות אחוזים מהרכבים על הכביש הם מליסינג לומר שכל מי שנוהג על רכב מליסינג הורס אותו זה עיות של המציאות כי אותם אחוזים נוהגים על רכב פרטי והורסים אותו 

רק מה כשזה ליסינג פחות אכפת לך אבל לא הרס במודע (ברור שיש כאלו שנהרסים במודע בל ע"ז לא דיברתי)

תכלס כשקניתי רב מליסינג החתימה שלי יאתם היתה שאני לוקח את האוטו לאיזה מכון בדיקה שאני רוצה והם מתקנים את כל מה שנכתב ככוללל כסת"ח במוסך מורשה

את האוטו האחרון שלי קיבלתי כ15 מתחת למחירון + טיפולים שעלו להם מעל ל10 אלפש"ח 

מה הרווח שלהם אני לא יודע אבל אני עם האוטו כבר 7 חודשים עם מעל ל20 אלף ק"מ וברוך השם הכל סבבה

אז נכון שיש נפילות אבל הכל יכול להיות בשביל זה תקח את האוטו לבדיקה ואז תקבל החלטה

בתוצאה הסופית זה הרבה יותר משתלם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אקנה שום דבר מליסינג מהסיבה הפשוטה שחשוב לי להכיר את מי שנהג ברכב ולהתרשם ממנו. 

 

זה חלק חשוב עבורי בעסקה, מכיון שבקניה מליסינג זה לא אפשר, לא אקנה מליסינג כלום ולא משנה מצב הרכב. 

 

פשוט מאוד רוצה לקנות מבן אדם שזה היה האוטו שלו. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב יד שניה שקנית התרועעת עם בעל האוטו כחודש ימים עד שהחלטת ???

למה אתה חושב שאם תראה את הבנאדם זה יעזור לך?

תפתח ע"ז שרשור שבכותרת תכתוב קניתי אוטו מפרטי ונעקצתי יהיו לך 60000 הודעות בשירשור

משא"כ בליסינג אתה יכול להחתים אותם בחוזה מה שבא לך כמובן הכל בגבול הסביר והם הרבה פחות יברחו ממך מפרטי שלך תשכור עו"ד ותגלגל בבתי משפט

הסיבה היחידה לא לקנות מליסינג זה הנושא שבנאדם שהאוטו לא שלו פחות אכפת לו ממנו ואת רוב זה אתה תראה במכון בדיקה איכותי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

יש עוד סיבות לא לקנות מליסינג:

1. ענייני התחזוקה שעלו כאן.

2. לרוב רכב מרמת גימור נמוכה יותר ממה שתמצא בשוק הפרטי.

3. יש סיכוי לא רע שהרכב עבר יותר התעללות מרכב פרטי, לא חסרים אנשים שמתעללים ברכבים האלו, לא כולם כמובן.

4. לעיתים גם האחריות קצרה יותר מאשר עבור רכב שתקנה בשוק הפרטי. למשל ייתכן רכב שמקבל בשוק הפרטי 5 שנות אחריות מלאות (ואם תקנה רכב משומש בן 3 עדיין ישארו לך שנתיים) ובליסינג הרכב הזה נמכר עם 3 שנות אחריות ולא תהיה לך אחריות כבר או שישאר ממנה מעט.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לראות התנהלות של מגרש ליסינג מקרוב, אישית לא אגע ברכב יוצא ליסינג כנראה לעולם.

עבורי צריכה להיות סיבה מאוד מאוד טובה כדי שאני בכלל אשקול עסקה שכזאת.

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטעות שלכם שכל המגרעות כגון אחריות וכל מה שפירטתם משוקלל בסוף במחיר מה שאומר שאותו רכב שאקנה בן 3 שנים מפרטי יעלה 80 ומלינג אפשר להוריד עד 50 

וכיד שלישית אנשים כמעט לא בודקים אם יד ראשונה היה ליסינג (התוכנית שלי היא 5 שנים על האוטו) ככה שגם כך רכב בן 8 זה לא משנה הרבה

מה שיוצא שאני והשכן שלי נקנה רכב ואני ישלם פחות

וחוץ מכל המשפטים המפוצצים פה ראיתי מגרשים ולא אגע לא שמעתי באמת בעיות 

רק מילים גבוהות ללא כיסוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, ik3 כתב:

יצא לי לראות התנהלות של מגרש ליסינג מקרוב, אישית לא אגע ברכב יוצא ליסינג כנראה לעולם.

עבורי צריכה להיות סיבה מאוד מאוד טובה כדי שאני בכלל אשקול עסקה שכזאת.

תוכל לפרט ולהוכיח את האמירה הזו בבקשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...