Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם רכב שהיה בליסינג, הוא רכב שעדיף לוותר עליו?


מתלבט 100
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
האמת שגם אנחנו נמצאים באותה סירה
מצאנו קורולה שההפרש בין יד2 לליסינג יצא בערך 8-10 א"ש
מבחינת מחיר שהמחירון ירד כשתמכור - לא כ"כ רלוונטי אם אתה מתכוון להחזיק ברכב שנים
ואז ניסיתי לחשוב - זאת קורולה - מה כבר יכול להיות...? 
ברכבים החדשים הטיפולים לא חייבים להיות על ה10 (אבל כמובן לא אומר שאפשר למשוך ל50) 
ובטווח הרחוק - איזו הזנחה קיצונית (וריאלית!) יכולה להשפיע על הרכב...?
לא קוסמטית - מכנית...
היה לנו במשפחה קורולה 2007 ליסינג שנקנה במגרש בנתניה (מה שמטיל ספק גדול יותר בטיפולים...) והוא החזיק מעולה עד היום
אז מה כבר יכול להיות....? (שואל באמת מסקרנות)
הלינק שבור... תוכל לשלוח חדש..?
 
בבקשה
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=149852573562448&id=101690991711940

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, WE988244 כתב:

טעות שלכם שכל המגרעות כגון אחריות וכל מה שפירטתם משוקלל בסוף במחיר מה שאומר שאותו רכב שאקנה בן 3 שנים מפרטי יעלה 80 ומלינג אפשר להוריד עד 50 

וכיד שלישית אנשים כמעט לא בודקים אם יד ראשונה היה ליסינג (התוכנית שלי היא 5 שנים על האוטו) ככה שגם כך רכב בן 8 זה לא משנה הרבה

מה שיוצא שאני והשכן שלי נקנה רכב ואני ישלם פחות

וחוץ מכל המשפטים המפוצצים פה ראיתי מגרשים ולא אגע לא שמעתי באמת בעיות 

רק מילים גבוהות ללא כיסוי

 

בוא, אם כבר מילים גבוהות ללא כיסוי, אז תראה לי רכב ליסינג סביר(לא אחרי תאונות ו- 200 אלף קילומטר ב-3 שנים) שנמכר ב-50 כאשר המחירון הוא 80

 

כשאני נכנסתי לחברות הליסינג סתם בשביל לעישות נסיעת מבחן על פיזו 308 בשיא בעיות הטיימינג שלה, אפילו עליה לא עשו שיקלול שימוש בליסינג(ואני מצטט : "עשינו השבחה לרכב לכן זה מעלה את ערך הרכב"), אז על רכבים קצת מבוקשים יותר? 

 

בליסינג גם הבינו כבר שכול עוד מביאים לישראלי הממוצע נוחות שעטופה בפני השטח ב"לא יצאת פראייר", הוא יהיה מוכן לשלם הרבה. 

  • אהבתי 2

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיים לא הייתי קונה רכב בלי לפגוש את הבעלים, ולהבין איך טיפל, איפה טיפל ובמה טיפל. 

יש לי ניסיון רב שנים עם מכוניות משומשות.

הכי טוב לרכוש רכב משפחתי שהבעלים אישה, אם אפשר פנסיונרית, בד"כ הם מטפלות לפי המלצות היצרן ולא מתווכחות עם המוסך. בסופו של 

היסטוריית טיפולים מרשימה זה פחות יכאב לי בכיס בעתיד.

 

ניסיתי פעם לרכוש בכל הסוכניות רכב למיניהם, הם מספרים כל מה שאתה רוצה לשמוע, וישמחו למכור לך את הגופות השרופות משמש ששוכבות להם במגרשים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בזה כללים. יש חברות או דגמי רכב שמטופלים לפי הספר ויש כאלה שמטופלים בצורה הכי רשלנית וזולה שיש.

בדיוק כמו אצל אדם פרטי. לכן צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

אולי למישהו יש מידע פנימי איפה מטפלים כמו שצריך, אבל אני מניח שזה משתנה מידי פעם לכן לא הייתי סומך על שמועות, יש לדרוש ולראות הסטוריית טיפולים מקיפה.

הפעם היחידה בימי חיי, שרכשתי רכב מחברת ליסינג, היה בשנת 2013. רציתי פורד גלקסי טורבו טיטניום שכידוע יצאה לשוק במודל 2012.

באופן כללי אף פעם לא רציתי או שקלתי לקנות רכב חדש בשל ירידת הערך העצומה. אבל הפעם פשוט לא היה ניתן להשיג את הרכב וכבר התחלתי לבדוק בסוכנות פורד.

בסופו של דבר מצאתי בחברת אלבר אקזמפלר בן שנה וחצי עם 50000 ק"מ. בדקתי את הרכב והטיפולים בוצעו על פי הספר במוסכי היבואן.

יחד עם זאת, גם חברת הליסינג ידעה מצוין איזה סחורה יש להם, והורידו רק 7% לעומת המחירון לדגם זהה פרטי. עשיתי את השיקולים שלי וראיתי שזה משתלם לי, שילמתי 58000 ש"ח פחות ממה שהייתי משלם על רכב חדש בסוכנות.

 

לדעתי החיסרון העיקרי של הקניה מליסינג - הוא שמבחר הדגמים מאוד מצומצם. יש בעיקר מכוניות שמיועדות לאנשים שלא מעניין אותם מעבר לכך שהרכב יגיע מA לB במינימום הוצאות ומינמום עניין בנהיגה. גם הדגמים שיש שם כמעט תמיד יהיו ברמת גימור נמוכה ממה שיש בשוק הפרטי.

כל מה שקניתי לפני או אחרי העיסקה הזאת אלה דברים שמעולם לא היו בשוק הליסינג.

 

המשוואה שעומדת מול הלקוחות המתלבטים היא בדרך כלל: תמורת X כסף תקנה בליסינג רכב מודל Y עם Z קילומטר. ואילו בשוק הפרטי תקנה תמורת אותו X כסף רכב דומה, אבל מודל Y-2 עם Z-20000 ק"מ. מה עדיף? תלוי במצבו של האקזמפלר הספציפי.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, wildlands2019 כתב:

אם מה שמעניין אותך תיקוני צבע, אז עצה לי אליך, אל תקנה רכבים.

 

לא רק שמעניינים אותי תיקוני הצבע, בתוך שנתיים שלוש, מבחינתי אני גם אחפש רכבים שעברו ציפוי נאנו אם אקנה יד 2 (וקרוב שלא אקנה…) כי זה נהיה יותר פופולארי ויש לא מעט רכבים כאלה.

זה אומר שלבן אדם אכפת, והוא שומר על הרכב. אין פה קיצורי דרך.

לכולנו היתה שריטה על הרכב, כולנו,

אבל חלקנו תיקנו אותה וחלקנו לא.

אני מאלה שיוצאים לפני הזמן לכל מקום ומחפשים חניה רחוקה ומבודדת, ועשיתי ציפוי נאנו גם לרכב חדש של בת זוגתי שהוא ״בסך הכל״ סיאט ארונה FR , אני כנראה לא צריך לקנות רכבים. 

 

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

עניין של הסדר מול חברת הליסינג.

יש גם כאלו שמטפלות במוסכים מורשי משרד התחבורה ויש כאלו במורשה יבואן.

חבר שעובד בקרסו דווקא מספר שחלק מחברות הליסינג כן מטפלות בחלפים נורמליים.

הצבא למשל קיבל טיפולים במוסך מורשה יבואן. לא יודע מה לגביי החלקים.

 

לא כולם גם אונסים את המכוניות האלו. זה שחלק מהאנשים חושבים שאם הרכב לא שלהם אז אפשר להתייחס אליו איך שרוצים, לא אומר שכולם מתנהגים ככה.

 

הרוב המוחלט של האנשים, גם אלו שיש להם ליסינג פרטי ובטח אלה עם רכב ליסינג מהעבודה ואני מכיר כמה וכמה כאלה, גומרים את הרכבים. נקודה. 

אין פה ויכוח. יש פה אמת מוחלטת. ועל הצבא אני בכלל לא מדבר.

אני יודע שבפורום לא אוהבים ביטוי כמו ״אמת מוחלטת״ בלי שלושה עותקים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אבל אני עובד בארגון עם מאות רכבי ליסינג, 

על כל אחד שנוהג כמו סבתא ושומר על רכב הליסינג שלו (ולך תמצא אותו או רכב שהיה של אחד כזה), יש 400 שמפרקים את הרכב על בסיס יומי,

יש מיליון סיבות ל-למה הרכבים האלה גמורים:

בין אם זה רכב ז**ה של הבית וכולם (כולל נהגים חדשים וחיילים שחוזרים לסופ״ש) נוהגים בו כי הדלק חינם, 

בין אם זה רכב שבמסגרת העבודה נכנס לתורנות רכב ועובר פעם בחודש להיות רכב לשימוש יומי של החברה (רכב חצר),

בין אם שוטפים אותו בכל מיני מקומות שיש להם ״הסדר שטיפה״ והורגים את הצבע והציפוי במכונה או עם מטאטא ישן,

בין אם שמים חלקים חלופיים וזולים ושמן טיגון כי זה רכב שנוסע מלא ולא מעניין אף אחד,

לא ניכנס לצמיגים שמרכיבים על רכבים כאלה שזו סכנת נפשות (חבר אשכרה ביקש לשלם אקסטרא ולקבל צמיג מקורי כי היה לו רכב בן חודשיים שנכנס לו בורג שהרג צמיג חדש ואמרו לו שאי אפשר כי זה לא בהסדר ושמו לו זוג צמיגים סיניים),

יש עוד כל כך הרבה סיבות..

בסופו של יום, אלו רכבי עבודה,

מי שהרכב שלו חשוב לו, לא יקנה מליסינג רכב, 

אם הוא רוצה רכב מיד שניה, הוא יחפש מוכר רציני פרטי, שמבין עניין (יותר או פחות) ודאג לרכב,

הוא יחפש לדעת מה היה בטיפולים, איך היתה שגרת הטיפול ברכב, כפי שרשמו מעלי בהודעות הקודמות.

מי שמחפש קופסה להגעה מא׳ ל-ב׳, לא יהיה לו אכפת, אחרי הכל, חלק מהחברות הללו נותנות שנה אחריות.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

תוכל לפרט ולהוכיח את האמירה הזו בבקשה?

קרוב משפחה עובד באחת מחברות ההשכרה, ספציפית המגרש שהוא עובד הוא של ליסינג.

הוא בתור "סובייטי" נורא פדנט ומשקיע יתר, אבל ממה שאני רואה בהתעלם מההשקעה שלו זה פשוט הזנחה פושעת- רכבים שהתעללו בהם בצורה שאני לא מסוגל להבין איך זה הגיוני(זה מצד הלקוחות, סתם דוגמא הוא היה צריך להכין רכב ללקוח הרכב שאמרו לו להכין- הסתכלתי עליו בפנים היה מפוצץ בכמות עיתונים שלא תבייש ספרייה, באמת כל המושב האחורי עד גובה הברכיים לפחות וכמובן גם מקדימה, בנוסף היה שם מרוח שוקולד במספר מקומות ברכב בכמות מאוד נדיבה, מלא דבק על החלונות, בקבוק ערק חדש, וזה רק ממבט זריז כי לא התעמקתי יותר מדי)

מצד העובדים אתה רואה גם, על פי רוב עושים את המינימום האפשרי- לא מעט מהרכבים כמו שזה נראה עם חוסרי שמן ונוזל קירור

(בערך כל פעם שאני שם אני עוזר לו עם לפרש תקלות ברכב- הוא לא מאוד חזק באנגלית)

אם ממלאים חוסר זה סתם שמן גנרי שמסתובב שם, נוזל קירור- מי ברז בלבד.

מבחינת שמירה על הצבע והפלסטיקים של הרכבים- זה פשוט מפחיד לראות

יש עוד כל מני דברים אבל זה בקצרה.

עריכה אחרונה על ידי ik3

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, WE988244 כתב:

כל רכב יד שניה שקנית התרועעת עם בעל האוטו כחודש ימים עד שהחלטת ???

למה אתה חושב שאם תראה את הבנאדם זה יעזור לך?

לא חודש אבל פגישה ושיחה של 20-30 דקות עם בעל הרכב עצמו ישירות. 

 

רוצה לדעת מי נהג באוטו שאני קונה, להפגש איתו ולדבר איתו. למה? דרך הבן אדם הזה אפשר לקבל יותר מידע עם מה עבר על האוטו מאשר מנציג חברת ליסינג שמוכר אלפי מכוניות ולא יודע כמעט כלום על המכוניות שהוא מוכר. 

 

 

אבל זו דעה אישית, מי שזה לא חשוב לו יכול לקנות רכב שהיה בליסינג, בהחלט לא כולם גרועים,, יש גם  מכוניות סבירות לגמרי אחרי ליסינג. במיוחד אם יש הבנה בסיסית ואתה מבין מה מוכרים לך ויודע לבחור ולסנן. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, Super_T כתב:

לא רק שמעניינים אותי תיקוני הצבע, בתוך שנתיים שלוש, מבחינתי אני גם אחפש רכבים שעברו ציפוי נאנו אם אקנה יד 2 (וקרוב שלא אקנה…) כי זה נהיה יותר פופולארי ויש לא מעט רכבים כאלה.

זה אומר שלבן אדם אכפת, והוא שומר על הרכב. אין פה קיצורי דרך.

ואם אני שוטף לבד ו"רק" מיישם אוטם צבע, לא טוב? זה לא נחשב לשמור על הרכב?

אגב, אני יכול לשטוף את הרכב 3 שנים במכונה, להכניס את הרכב לפני המכירה לדיטיילר, לתת לו לעשות פוליש טוב וציפוי.

כנראה שאם לא תתעמק בהגזמה, לא תהיה לך שום דרך לדעת שעשו את זה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי עושים מזה סתם עניין,

רכב ליסינג לפני שקונים רואים, 

האוטו קניתי היה כחדש ונראה שמור ברמות, אם הייתי רואה שוקולד/מסטיק או משהו שבור או קרוע הייתי ממשיך הלאה,

הבעיה בקניה מפרטי שהיא לא תמיד כזו חלקה, יש מלא שקרנים, לפעמים קשה לתאם זמן נוח להיפגש, או יש כאלה שאין להם פשוט זמן להוציא דף סליקה ומנסים להתעלם מבקשות וכו...

 

הלוואי שהמציאות היתה כל כך זוהרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב האנשים באשר הם עושים שימוש סביר ברכב - זה לא משנה אם זה רכב ליסינג או רכב פרטי:

 

- רוב המשתמשים לא מטנפים את הרכב בכוונה(כי למה לעשות דבר כזה מטופש? הרי מי צריך לחיות עם הרכב 3 שנים? חברת הליסינג? אותם אתה מעניש לנהוג ברכב מסריח 3 שנים?)

- רוב המשתמשים לא מחפשים בכוונה ובכוח לטפס את ג׳בלאות ולגרזן את הרכב בשטח - אם נדפק מרכב תחתון אתה אחראי על זה וזה רשום בחוזה ועל מדבקה ענקית בחלון של הרכב, מכיר בחור שהיה שם רייס ונכנס במדרכה כל פעם כדי לטפס עליה כי זה רכב חברה ולא אכפת לו - כשהחברת ליסינג לקחה את הרכב לטיפול וגילתה נזילות שמן ונזק לאגן שמן כמו גדול הוא היה צריך לשלם על הנזק.

 

הדבר המרכזי לדעתי זה  החברות ליסינג עצמן והחוסר אכפתיות שהן מביעות ברכבים:

 

- קיבלתי את אחד רכבי הליסינג מעובד אחר שעזב שעל המד יש כמעט 30 אלף קילומטר וישר שקיבלתי את הרכב אמרה לי המנהלת משרד לדאוג ולקבוע טיפול בהקדם,התקשרתי לחברת הליסינג במקום והם אמרו לי ״אההה כן, יש לעוד 3 שבועות תור אני קובעת״ ואני אמרתי לה ״את מבינה שאני כבר גבולי עם הקילומטרז לטיפול נכון? את בטוחה שאת רוצה להכניס את הרכב כ״כ מאוחר לטיפול שהוא על הקצה? אני אעבור את הקילומטרז הזה עוד 3 שבועות סביר להניח״ מפה לשמה? הרכב עשה טיפול 30 אלף ב33 אלף ואף אחד לא היה אכפת לו.

 

- טיפול בתקלות, פעמיים ב2 חברות ליסינג שונות חוסר מים נענה ב״טוב אז חסר מים למנוע? תפתח את המיכל בזהירות שהמנוע קר ותשפוך מים מהברז, כןכן זה בסדר אל תדאג זה כמו המים שלנו רק בלי אנטיפריז זה לא רלוונטי בארץ״, כמובן שב2 המקרים דאגתי שתגיע ניידת שירות למלא מים כחולים.

 

- קיבלתי רכב אחרי טיפול וכל הצרכנים של הרכב היו כבויים מה שקצת הטריד אותי, כשכיביתי את הרכב נדלקה לשניה על המסך של המערכת הודעת שגיאה על הבטריה - כמובן בערב שסיימתי לעבוד הרכב לא הניע - הרכב חזר מטיפול עם מצבר ריק, בבוקר כשהם באו להחזיר לי את הרכב הרכב לא הניע - מישהו בדק את המצבר? פחח הניעו עם כבלים נסעו 300 מטר עד אלי ופה נגמרה הבעיה שלהם, הצרות הבאות יהיו של המשמרת לילה.

 

וכן, אני מכיר אנשים שעושים שטויות ברכב ליסינג - הם לא הרוב, הם המיעוט הרועש.

  • אהבתי 1

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, davemustaine87 כתב:

איזה סיבה יש לרכב בן 3 , אוטומטי שידית ההילוכים תהיה דהויה? 

 

רמז:  כניראה מיליון פעמים של מעבר מ-D ל- P וההפך. 

לא בהכרח. מספיק לשים את היד על ידית ההילוכים בתור משענת, הזיעה של היד יחד עם השמש בחניה יעשו שמות בידית.

 

כשנכנסתי לתפקיד הנוכחי קיבלתי ספורטאז שהייתה אצל עובד שעזב.

הקילומטראז היה על 37,000. סתם מסקרנות התקשרתי לחברת הליסינג לשאול מתי היה הטיפול האחרון, ומסתבר שהוא היה ב 15,000. מה שאומר שהעובד האחרון לא יזם טיפול ברכב, וכבר חרגו ביותר מ 7000 ק"מ.

לזכותם יאמר שתיאמו טיפול במהירות.

 

מצד שני, כשהרכב היה אצלי, הטיפולים נעשו בזמן, הרכב ננהג בדיוק כאילו זה הרכב הפרטי. אפילו הפלסטיקה והריפודים במצב חדש דנדש, והרכב יהיה עסקה טובה למי שיקנה אותו.

 

האם הייתי קונה רכב מליסינג? לא בטוח, אבל זה לא כי כל הרכבים שם גרועים, יש רכבים שמורים, הבעיה שקשה מאוד לזהות אותם במגרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רכב שני בבית שהיה בליסינג וכבר עשור משרת אותנו.

רכב נוסף שלי שנקנה לפני כשנתיים.

חוץ מתיקוני צבע מעאפנים אין לי תלונות על הרכבים 

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

ואם אני שוטף לבד ו"רק" מיישם אוטם צבע, לא טוב? זה לא נחשב לשמור על הרכב?

אגב, אני יכול לשטוף את הרכב 3 שנים במכונה, להכניס את הרכב לפני המכירה לדיטיילר, לתת לו לעשות פוליש טוב וציפוי.

כנראה שאם לא תתעמק בהגזמה, לא תהיה לך שום דרך לדעת שעשו את זה.

 

הלוואי ואנשים היו שוטפים בעצמם את הרכב ושמים JET SEAL או כל דבר דומה אחר,

בפועל?
מעטים עושים את זה, 

יש לי חבר אחד שלא עובר שבועיים בלי שטיפה,

אבל יש לו לקסוס שעברה נאנו וחשוב לו איך הרכב נראה וכיצד הוא שומר על הרכב שהוא השכיב עליו 270K ש"ח,

מצד שני, שני מקרים של חברים עם רכבי ליסינג,
אחד אמר לי שהוא מנקה את הרכב במקרה הטוב פעם בחודש בשטיפה שמגיעה לו, לרוב זה פעם בחודשים "אם הוא זוכר" וזה לא חשוב לדעתו "כי הילדים מטנפים הכל גם ככה ביום יומיים שאחרי", לך תסביר שיש אנשים עם ילדים שאוכל ושאר דברים מלכלכים, לא נכנסים אליהם לרכב;

השני, נתן לי את הרכב שלו בעבודה כדי שאקח אותו להביא מגשי כיבוד לצוות לכבוד איזה חג,
סובארו XV בת חודשיים, 
לקחתי עובד איתי ונסענו להביא את המגשים, כל האוטו ג'יפה, בקושי ראיתי לאן אני נוסע, 
הגענו, לקחנו כיבוד, שלושה מגשים מלאים באוכל טרי וטעים,
פותחים תא מטען להניח אותם, הכל מלא בגושי בוץ בגודל ראש של תינוק, נעליים עם בוץ ציוד מנאות חצי מקופל חצי מבורדק,

אמרנו נשים במושב האחורי, גם שם ניקינו ג'יפה אחרת כדי להניח את המגשים הנקיים.

כשחזרתי שאלתי אותו איך הרכב ככה, הוא ענה לי "מה אתה מתרגש? רכב מהעבודה אחי, נתתי לבן שלי שייסע עם החברים לכינרת, אני אזרוק אותו לניקיון בתור שלי בשבוע הבא".
ויש לי עוד מלא סיפורים כאלה.. מלא.

 

ואם תשים את הרכב אצל דיטיילר טוב שיישר לי קו לפני מכירה, אני אשמח לקנות את הרכב, לפחות זה ולא אנשים ששמים שלט למכירה ולא שוטפים את הרכב כי יאללה מוכרים אז מה זה משנה..

 

כמו שרשמתי קודם, כל אחד, שיעשה מה שטוב לו ויבחר על מה להוציא את הכסף שלו,
אני נמנע מרכבי ליסינג, בעיקר כי אני יכול להרשות לעצמי, אבל עם כל מה שנרשם פה, ומדוגמאות שאני מכיר על טיפולים ברכבים כאלה,
אני מרגיש נוח לחלוטין עם הבחירות שלי.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 2

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחזוקה חיצונית ופנימית שאינה מכאנית, היא, בעיני לפחות, בהחלט מדד ליחס לרכב,

אנשים שמאפשרים לילדים שלהם לאכול ברכב,

להדביק מדבקות על החלון האחורי (אני נגנב מזה בכל פעם מחדש שאני רואה רכבים כאלה),

אנשים שכמו השיר הידוע "חונים מתחת לפיקוס בעונת מעבר" 

ושבאופן כללי לא חושבים שאתה נוסע ברכב, אתה נוסע בזוהמה ושלניקיון השמשות שלך (כיום גם לחלקים החיצוניים עם כל הרדארים וכל מה שיש ברכבים החדשים) יש חשיבות בטיחותית,
כנראה לא מתחזקים היטב את הרכב,

וברכבי ליסינג רואים את זה כל הזמן,

חבר קרוב שלי הוא "סוכן נוסע", 

הוא עושה מאות קילומטרים בשבוע ואומר לי "אני יושב ברכב כל היום, לרוב אוכל ברכב בדרך לפגישה או אחרי פגישה בדרך לבאה, זה הבית השני שלי - אני חייב לנקות אותו ולא פעם אני מפספס" ויש לו ערימות של דפים ועטיפות ברכב והוא אומר בעצמו שהוא מתבעס. אבל, לא רכב שלו, אז הוא מנקה כשיוצא לו.

לגבי תחזוקה מכאנית - קראת כמוני מספיק סיפורי זוועה פה לפני כן, 
ברור לך איך הדברים נראים בעולם האמיתי.

 

 בת הזוג שלי עובדת בקיסריה ונוסעת לשם מהקריות כל יום,
אין סיכוי - ולא משנה מה קורה ואיך אני מרגיש ומה הלו"ז של שנינו, שהרכב לא עובר ניקיון מקיף פעם בשבועיים גג..

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...