Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: GENESIS G70 2.0L - מיני מבחן


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה רבה. כרגיל כיף לקרוא.

הקטע עם המושב זה פאק רציני. איך זה עבר תכנון? לא ברור.

רכב הנעה אחורית שקשה מאוד להוציא להחלקה זה מבאס, כי בסוף אנחנו לא במסלול רוב היום ואיזה דריפטון קטן בסוף היום זה ההבדל בין להגיע הביתה עם חיוך מרוח או סתם עייף.

לדעתי פספוס וחבל. 

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, עידן. כתב:

שרשור על לא-טסלה: 0-100 קצת מאכזב

 

שרשור על טסלה: 0-100 זה לא הכל בחיים

 

ניתן לאמר שלרכב X יש נתון 0-100 מאכזב ובו זמנית להסכים ש 0-100 זה לא הכל בחיים. אין פה שום סתירה ולא מבין מה רצית לאמר ולמה לגרור את המכשיר החשמלי (גם) לפה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אין אף מילה על האדום המזעזע בפנים? 

זה רק אני?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, David32 כתב:

זה רק אני?

גם אני. אבל זה לבחירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה. יפה שנתנו לך ככה את הרכב ל3 שעות ובלי סוכן.

אבל אחרי ששמעתי פה על בחור שקיבל סטלביו לסופש, כבר קשה להפתיע אותי.

יש כוונה גם לבדוק את שוק היד שניה? אולי יש מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הערה, רכב שלא מתאים למבוגרים גם לא מתאים לכיסאות בטיחות בד''כ ובטח ובטח שלא לכיסאות או סלקלים נגד כיוון הנסיעה.

כלומר יתאים בעיקר לילדים קטנים יחסית ללא כיסאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא במקרה הזה, המרווח לברכיים הוא סביר אם כי לא נדיב כמצופה מרכב בגודל ובסגמנט הזה, הבעיה העיקרית זה עם המקום לכפות הרגליים, וזה לא רלוונטי למושבי בטיחות מן הסתם. לא רואה שום בעיה להכניס מושב עם או נגד כיוון הנסיעה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

340 אלף.זה לא מעט כסף וזה כבר תחום של סדרה 3 החדשה. האם באמת יש לגנסיס סיכוי להצליח בגזרה הזו. ובצד של הרגוע יש לקסוס is300f החדשה שגם נראית יותר טוב

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפהפה בעיניי

6 שניות ל 100 זה אחלה בעיני זה לא רכב ספורט אלא מנהלים שמשדר סוג של יוקרה, המנוע הוא 245 כ"ס זה ביצועים דיי תואמים לרכבים עם כוח דומה ומשקל זהה.

להשוות לקופרה זו נראה לי השוואה כלל לא הוגנת....

 

 

לפני 15 שעות, David32 כתב:

עוד אין אף מילה על האדום המזעזע בפנים? 

זה רק אני?

 

זה לא רק אתה גם אני חושב ככה, האדום הזה בהיר מדי, היה עדיף כאן בורדו או אדום כהה יותר - אדום יין לדעתי ללא ספק היה מתאים יותר

 

 

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • אהבתי 1

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תודה על הסקירה, היה כיף לקרוא.

לדעתי הרכב נראה מעניין, מחכה לראות אותו לייב.

 

בתאריך 15.6.2021 בשעה 08:35, misterb כתב:

וגם על הנייר ביחס למחיר ולמיצוב הספורטיבי - אני מצפה ליותר סוסים באורווה.

 

אני מסכים עם @liav12 ונראה לי שהרכב כן עושה בדיוק את מה שהמשורר התכוון: להיות רכב מנהלים Mid-Size שמתחרה בשלישיה הגרמנית.

אם הרכב היה ממותג בתור G70N, אז הייתי מבין את הציפיה לרכב חורך אספלט, אבל זה יותר חבילת ספורט כמו S-LINE של אאודי שניתן לפגוש על רכבי 1.2 טורבו או BMW עם ספורט ליין, ובחו"ל ניתן להזמין חבילת M-Performance עם בלמים, מתלים וכל הסלט ל318D.

 

סיכמת את מה שהרכב מנסה לעשות מעולה:

בתאריך 15.6.2021 בשעה 00:28, misterb כתב:

למי שמחפש קרוזרית יוקרתית וקצת ספורטיבית ואין לו צורך במרווח במושב האחורי  - אולי שווה בדיקה (ואז אולי אפשר ללכת על הגירסה הזולה יותר)

 

לפני 15 שעות, misterb כתב:

המרווח לברכיים הוא סביר אם כי לא נדיב כמצופה מרכב בגודל ובסגמנט הזה

 

לאיזה רכבים אתה משווה?

בסגמנט הזה הרכבים לרוב הם יותר בשביל הנהג ולא מצטיינים במקום מאחור ( אאל"ט חוץ מרכבי VAG).

אם צריך מוביל נוסעים אז צריך להסתכל על ה-G80 ומעלה.

עריכה אחרונה על ידי f31

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לטעמי רכב מנהלים זה רכב מרווח גם מאחור, לפעמים למנהל יש נהג והוא יושב במושב האחורי. כאן אין מצב כזה.

רכב מנהלים זה רכב שאמור להיות מרווח למשפחה או ל-4 מבוגרים. כמו שאמרתי - כאן מבחינת מרווח ברכיים נגיד שזה משהו שאפשר לחיות איתו, אבל פשוט אי אפשר לשבת
בנוחות בגלל הבעיה עם הגובה של המושב הקדמי שלא מאפשר להכניס את קצה הנעל אפילו מתחתיו. זה פשוט לא סביר לרכב כזה, אם זה נגיד היה BRZ שיש בו מושב אחורי סמלי - מילא.

בעיה קריטית נוספת זה התסכול שאי אפשר באמת להנות מההנעה האחורית בגלל מחסור בכוח, וזה הופך אותה לפחות אטרקטיבית למי שמחפש את הפן הספורטיבי.

מי שלא - יש מספיק מתחרות הנעה קדמית שגם מהנות לנהיגה שמתחרות בה.

אני משווה לדוגמה לאלפא ג'וליה ולוצ'ה שמכוונת לאותו איזור - רכב מנהלים ספורטיבי, מפנק, יוקרתי, הנעה אחורית (עם 280 כ"ס) ויכולת לשמש כרכב לשינוע 4 מבוגרים בנוחות ובכיף.

היא אפילו זולה בהרבה (בערך 300K על הכביש, לעומת 320/350 לגרסאות של ה-G70).

  • אהבתי 2

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, misterb כתב:

בעיה קריטית נוספת זה התסכול שאי אפשר באמת להנות מההנעה האחורית בגלל מחסור בכוח, וזה הופך אותה לפחות אטרקטיבית למי שמחפש את הפן הספורטיבי.

מי שלא - יש מספיק מתחרות הנעה קדמית שגם מהנות לנהיגה שמתחרות בה.

 

255/35/19 = מחיר האופנה.

במכוניות הנעה קדמית איבוד אחיזה של הצמיגים המניעים נחשב כגורם שלילי. בהנעה אחורית זו אמנם לא תכונה שמסייעת לזמנים, אבל בהחלט אקסטרא לשעשוע. מימד נוסף.

עדיין גם כאשר אין את היכולת לזרוק זנב תחת כוח, הנעה אחורית תהנה מהיגוי נקי מהשפעת כוח.

נראה שבמקרה הזה, יש  יותר מדי אחיזה, בגלל כניעה לאופנה. בהחלט היה אפשר להצר את הצמיג האחורי בסנטימטר או שניים בשביל לספק אווירה יותר משוחררת. (הדגם הבסיסי מגיע עם רוחב 225 - יכול להיות שהוא יותר מהנה לנהיגה?!)

מהצד השני, הספק כזה, לא בהכרח מצדיק הנעה אחורית. לא חסרות ספורטיביות עם הנעה קדמית שההיגוי שלהן לא משלם מחיר גדול מדי.

 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...