Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחליף (חדש מהסוכנות) לאופל גרנדלנד


RedLabel

פוסטים מומלצים

תודה רבה לכל המגיבים. הרנו ככל הנראה ירד מהפרק עקב ההתנהלות של הסוכנות. דווקא חבל כי עשינו נסיעת מבחן ואהבנו את הרכב.

כרגע הפוקוס עבר לסיטרואן C5 איירקרוס דיזל בגרסה הבכירה, למיטב ידיעתי אין בעיות אמינות עם מנוע הדיזל 1.5 של PSA, אשמח לתיקון במידה ויש, ובכלל אשמח לשמוע את דעתכם על הרכב.

 

לפני 19 שעות, guy.a כתב:

אולי כדאי לחכות ל3008 החדשה שתגיע בקרוב 

 

זאת אחת האופציות שנשקלו, אבל אבא שלי לא רוצה לקחת סיכון עם מנוע חדש והוא גם אוהב את תיבת ההילוכים הנוכחית, שבחדש תוחלף ברובוטית.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, RedLabel כתב:

תודה רבה לכל המגיבים. הרנו ככל הנראה ירד מהפרק עקב ההתנהלות של הסוכנות. דווקא חבל כי עשינו נסיעת מבחן ואהבנו את הרכב.

כרגע הפוקוס עבר לסיטרואן C5 איירקרוס דיזל בגרסה הבכירה, למיטב ידיעתי אין בעיות אמינות עם מנוע הדיזל 1.5 של PSA, אשמח לתיקון במידה ויש, ובכלל אשמח לשמוע את דעתכם על הרכב.

 

 

זאת אחת האופציות שנשקלו, אבל אבא שלי לא רוצה לקחת סיכון עם מנוע חדש והוא גם אוהב את תיבת ההילוכים הנוכחית, שבחדש תוחלף ברובוטית.

רכב מעולה מבחינת נוחות, אבזור וגודל תא מטען. סופג שיבושים בכביש בקלות ומאפשר נסיעה מאוד חלקה- ומצד שני בעל יכולות דינמיות לא הכי טובות ולא הכי מתקשרת 

המנוע הזה הוא מוצלח, אבל יש לו 2 נקודות:

בעיה של מיכלי אוריאה שנסדקים ועלות התיקון יקרה, לא מכיר אם הבעיה נפתרה

שרשרת טיימינג עדינה, לדעתי נפתר אחרי 2020. 

כמה נוסע בשנה ? אם רוב הנסועה עירונית אז זה גם פחות בריא לרכב דיזל ויכול לגרום לסתימה של מערכת סינון חלקיקים 

 

בנוסף כפי שאמרו יש את 3008 עם אותו מנוע דיזל , שגם בגרסה הנוכחית היא טובה ומתקדמת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסע  בערך 20 בשנה, נסועה משולבת. לדעתי הוא נוסע מספיק בבינעירוני כדי לנקות את מסנן החלקיקים, לפחות כמה פעמים בשבוע נסיעה של חצי שעה בבינעירוני ומדי פעם נסיעות ארוכות יותר.

את ה 3008 הנוכחית יש רק ברמת אבזור נמוכה יחסית שחסרים בה הרבה מהפיצ'רים שיש לו ברכב כרגע (ולדברי הסוכנות כבר לא יגיעו יותר משלוחים) ולכן לא על הפרק.

 

אשמח לשמוע עוד על נושא מיכל האוריאה ובמיוחד האם נפתר, האם אין לקבוצה הזו מנוע חף מבעיות?

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, RedLabel כתב:

נוסע  בערך 20 בשנה, נסועה משולבת. לדעתי הוא נוסע מספיק בבינעירוני כדי לנקות את מסנן החלקיקים, לפחות כמה פעמים בשבוע נסיעה של חצי שעה בבינעירוני ומדי פעם נסיעות ארוכות יותר.

את ה 3008 הנוכחית יש רק ברמת אבזור נמוכה יחסית שחסרים בה הרבה מהפיצ'רים שיש לו ברכב כרגע (ולדברי הסוכנות כבר לא יגיעו יותר משלוחים) ולכן לא על הפרק.

 

אשמח לשמוע עוד על נושא מיכל האוריאה ובמיוחד האם נפתר, האם אין לקבוצה הזו מנוע חף מבעיות?

לפי מה שאני יודע יש 2 הסברים לבעיה הזו, 1 היא שהאוריאה גורמת לפגיעה במיכל וברכיבים שבו פיזית

השנייה היא  שהמיכל הוא אטום לחלוטין ובניגוד לדגמים מסחריים אחרים גם יש לו פקק אטום ללא נשם, ולכן מאחר והמשאבה שואבת אוריאה, נוצא וואקום במיכל שלרכיבים כמו המשאבה יש רגישות אליו וזה גורם לפגיעה בתפקוד של המערכת ולא מאפשר להשתמש ברכב עד תיקון יקר של העניין שהוא החלפת מיכל. 

יש 2 דברים שאפשר לעשות 

כמנע- לפתוח מדי פעם את הפקק ולשחרר וואקום, בנוסף למלא אוריאה, עד כ8 ליטר כדי שיישאר אוויר וכשמופיעה ההתראה של 2400 קמ נותרו לא לחכות, ולמלא ברכב כבוי. 

אחרי ההופעה של הבעיה יש אפשרות לבטל את המערכת אוריאה אבל זה דבר לא חוקי ולא מומלץ שגורם לפליטת מזהמים מוגברת. 

 

לשאלתך האם אין לקבוצה הזו מנוע חף מבעיות ? יש את המנוע 1.6 טורבו בנזין מוצלח ואמין ששיווקו הופסק השנה- בין ההחלטות הגרועות של הקונצרן הזה. 

המנוע 1.2 עם השרשרת אמור להיות מבטיח אבל אין ניסיון איתו 

אז במדרג הנוכחי של רכבים חדשים עדיף את הדיזל מה 1.2 הקיים, או לחפש 1.6 ביד 2 , או לעבור לדגם הבא.

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אבא שלך אוהב לחפש הרפתקאות?

הרנו זאת התרסקות בירידת ערך + מוניטין אמינות בעייתי (ואני עדין ממש) + שירות של פריסבי (קרסו לשעבר).

גם הרכבים של לובינסקי כנראה שלא יתנו לו שקט נפשי (שוב אני עדין...).

הוא בדק ספורטאג' ברמת גימור פרימיום ב-190 וקצת? טוסון מפוארת? מאזדה CX-5 מתוחת הפנים?

  • לא הבנתי... 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מחפש טרייד אין במחיר מחירון לרכב שלו. ברנו אמרו שזו אופציה ובסוף חזרו בהם, בלובינסקי כנראה שיקבל. לא נוח לו למכור את הרכב הנוכחי בעצמו עם כל התקלות שהיו לו.

את הספורטאז' הוא דווקא אהב, חשב גם על הנירו, אבל אמרו לנו בקיה שאין סיכוי לקבל מחירון (או אפילו קרוב) על הרכב הנוכחי. טוסון אין כרגע למכירה עד להגעת הדגם החדש. את המאזדה לא אהב. בטויוטה כמו בקיה, לא נותנים אפילו קרוב למחירון בטרייד אין.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל בלובינסקי במקום שיעשו לו הנחה נדיבה ללא טרייד-אין הוא ישלם מחיר גבוה יותר על החדש. ואז אחרי 3 שנים כשירצה למכור יחטוף שוב סטירה. אם הוא אהב את הספורטאג' שינסה להסתכל קדימה, גם על אמינות וגם על פחת וסחירות עתידית שלה מול כל הצרפתיות. קשה לו פסיכולוגית לקבל עכשיו הרבה פחות מהמחירון אבל צריך להסתכל ולשכלל את כל הפרמטרים.

  • רעיון טוב! 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את הסיאט אטקה, זה אוטו מצויין. נמכר במחיר זול יחסית של 154,000 ש"ח. גם אם לא יתנו לכם מחירון על האופל, אתה חוסך 20k על האוטו. ומקבל רכב מצויין, אמין עם שוק טוב. אתה תהנה ממנו לאורך זמן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר עושים חשבון, ברכב יפני הוא אמנם יקבל פחות על טרייד-אין, אבל אח"כ העלויות ככל הנראה יתקזזו:

ההוצאות על טיפולים/תקלות/ירידת ערך עלולות לעלות על זה שהוא מקבל טרייד-אין במחיר-מחירון.

הדבר הזה נלקח בחשבון בסוכנויות של לובינסקי/פריסבי(קרסו).

 

כפי שכתבו, אם ייקח רכב יפני כמו מאזדה CX5 או CX30 או טויוטה קורולה קרוס, יקבל שקט מהבחינה הזאת.

אם לא עשה עליהן, ממליץ על נסיעת-מבחן.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, גם ה cx30, נמכר ב 20 אלף שקל פחות מהממוצע בקבוצה ומתחיל סביב ה 150,  כך שאפילו אם תקבל על האופל 20 פחות, זה עדיין ישתלם לך. מבין שני האופציות של הסיאט מול ה cx30, המאזדה מרגישה איכותית ומהודרת, האטקה זריזה הרבה יותר ומרווחת. במאזדה המזגן חלש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...