Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחליף (חדש מהסוכנות) לאופל גרנדלנד


RedLabel

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,
אבא שלי נוסע כרגע על אופל גרנדלנד. הוא באופן כללי מאוד אוהב את הרכב, אבל האמינות שלו בעייתית עם כל מני בעיות שדורשות ביקור במוסך כל חודשיים-שלושה. הכל מתוקן במסגרת אחריות אבל אבא שלי איבד את האמון ברכב ובעקבות כך, ויחד עם סיפורי הזוועה על מנוע הפיורטק, הוא מעוניין להחליף אותו לרכב חדש לפני שתיגמר האחריות, כלומר בחודשים הקרובים.

 

הדרישות:

- רכב דומה לגרנדלנד בגודל (SUV-C או מקביל)

- תקציב סביב 175K.

- 5 כוכבי בטיחות בלבד.

- ללא התקנות מקומיות (מובילאיי או דומיו, אם זה קיים עדיין).

- מאוד מעוניין ברכב היברידי ולכן יש אפשרות להתפשר מעט על הגודל או למתוח את התקציב ב 10-20% לצורך כך.

- פחות מעוניין בתוצרת אופל/פיג'ו/סיטרואן, אלא אם כן מדובר בעסקה ממש משתלמת ובכל מקרה לא עם מנוע 1.2 פיורטק.

- לא מעוניין ברכב סיני.

 

אודה לכל עזרה והכוונה.

 

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה CH-R החדש

טויוטה קורולה קרוס

יונדאי קונה הברידית

קיה נירו / נירו פלוס

 

  • אהבתי 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, תחבצ כתב:

ספורטאג׳ הייבריד / ראב 4 הייבריד

 

שני הדגמים חורגים מהתקציב משמעותית, ו"נהנים" מזמני המתנה ארוכים מאד.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה קרוס תתאים לו בול, יהנה משקט לשנים הקרובות

איזה בעיות היו לו באופל? תוכל לפרט?

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מני מקרים של הידלקות צ'ק אנג'ן יחד עם הגבלות בסל"ד ו/או מומנט.

פעם אחת נדלקה לו נורת לחץ שמן בסל"ד גבוה, הוא עצר מיד את הרכב וכשראה שהנורה לא נדלקת בסל"ד נמוך נסע מיד למוסך. התברר שהרצועה התחילה להתפרק וחסמה חלקית את מסנן השמן, בוצע ניקוי והוחלפו כל מני חלקים (לא זוכר בדיוק מה), שזאת כמובן הבעיה הידועה עם המנוע הזה.

אגב, זה היה כשלרכב היו 55,000 ק"מ כאשר ההמלצה היא להבנתי להחליף רצועת טיימינג כל 60,000 ק"מ כדי להימנע מהבעיה הזאת - לא היה מוקדם מספיק במקרה שלנו.

בכל אחד מהמקרים האלה הרכב היה במוסך כמה ימים, כאשר בחצי שנה האחרונה כבר היו שלושה מקרים שהרכב היה מושבת למספר ימים, למעשה בזמן האחרון בכל נסיעה ארוכה שבוצעה עם הרכב נדלקה נורת צ'ק אנג'ן.

מיותר לציין שבעקבות כל הנ"ל אבא שלי כבר לא סומך על הרכב ורוצה להחליף את הרכב לפני סוף האחריות.

 

עריכה אחרונה על ידי RedLabel
  • מבאס 1

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

עברו כמה חודשים ויש עדכון. בינתיים התקציב עלה לאזור ה 200, עברנו בכל מני סוכנויות ואבא שלי מאוד אוהב את הרנו אוסטרל.

קראתי כל מני מבחנים ונראה שמדובר ברכב מוצלח, אבל אני קצת מודאג לגבי מנוע ה 1.33, האם הבעיה שדוברה בבית הטרמוסטט עדיין רלוונטית גם לדגם הזה? או שמדובר במנוע מעודכן?

אשמח גם לשמוע באופן כללי דעות על הרכב.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, RedLabel כתב:

עברו כמה חודשים ויש עדכון. בינתיים התקציב עלה לאזור ה 200, עברנו בכל מני סוכנויות ואבא שלי מאוד אוהב את הרנו אוסטרל.

קראתי כל מני מבחנים ונראה שמדובר ברכב מוצלח, אבל אני קצת מודאג לגבי מנוע ה 1.33, האם הבעיה שדוברה בבית הטרמוסטט עדיין רלוונטית גם לדגם הזה? או שמדובר במנוע מעודכן?

אשמח גם לשמוע באופן כללי דעות על הרכב.

רכב נחמד מאוד, מאובזר היטב, בטיחותי, מתקדם ויפה.

הבעיה היא שוק חלש בארץ, תלוי כמה זמן אתה רוצה להחזיק את האוטו, אבל בכללי השוק של רנו לא חזק במיוחד ואתה עלול להפסיד מעל הממוצע בכל שנה על הרכב רק בגלל הסטיגמה של רנו. 

מצד שני מדובר ברכב שתהנה ממנו מאוד. לשיקולך. 

 

באשר למנוע, הבעיה המדוברת נפתרה לדעתי אחרי 2020, המנוע אמין והיה אמין גם עם הבעיה המדוברת שכן לא קרתה בכל רכב ואם נתפסה הבעיה בזמן היא לא גרמה נזק למנוע.

בכל מקרה זה מנוע מוצלח וחזק שתוכנן בשיתוף פעולה עם מרצדס ובניגוד למנועי 3 צילינדר הוא גם לא רועד ויש לו רעש נחמד. 

הגיר הרציף תורם לחיסכון בדלק אבל גורם לקצת רעש, צריך לנסוע על הרכב כדי לראות אם אוהבים את ההתנהגות.

 

יש אופציה נחמדה שהיא למעשה אחות תאומה- ניסאן קשקאי החדשה שמגיעה במימדים דומים מאוד ויחידות הנעה זהות, גם עם גרסאות היברידיות שאולי יתאימו. 

פה אני מאמין שהשוק יהיה יותר טוב בגלל השם נטו, והרכב עצמו לא פחות מאובזר ומעוצב יפה. 

 

בנוסף יש את פולקסווגן טיגואן במחיר הזה עם תא מטען גדול, גיר רטוב ואמין יחסית ומנוע טורבו חזק (אם כי לא חסכוני), רכב איכותי וגדול בין היותר מוצלחים של פולקסווגן ויש לו גם שוק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליסינג מנטרל את אובדן הסחירות של רוכש פרטי. רנו ייאבד 50% ממחירו ב 3-4  שנים.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שרנו יפסיד הרבה כסף. אבל בתור כלי תחבורה, הוא אחלה. לדעתי המחיר מתחיל ב 174,000 שקל יש להם עכשיו מבצע של 11,000 שקל ומעבר לזה יש להם גם 0 ק"מ, צריך לבדוק מה המחיר, אולי זה משתלם. מעבר לזה, אולי כדאי לחכות ל3008 החדשה שתגיע בקרוב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי רנו אסטרל, שים לב שרק גרסה עם מנוע 1.2 ליטר היא היברידית מלאה.  גרסה עם מנוע 1.33 ליטר היא "היברידית קלה". לא ידוע לי על תיקון הבעיה עם בית התרמוסטט (למיטב זכרוני, הנושא עלה רק בשנה האחרונה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...