Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה לא מביאים את זה לארץ? Ford Maverick


vadim6385
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אז יש לפורד עכשיו טנדר קומפקטי.

 

מחיר התחלתי 20 אלף דולר (בארה"ב). בארץ מאמין שזה יהיה 200 אש"ח לפי החישוב של "תוסיף אפס".

יחידת הנעה היברידית בגירסת בסיס, עם צריכת דלק מוצהרת של 17 קמ"ל. יש גם מנוע 2.0T עם 250 כ"ס עם הנעה כפולה.

 

השאלה - למה לא מביאים את זה לארץ? טנדר קומפקטי וחסכוני יכול להיות להיט פה, כמובן בתנאי שיהיה אמין כמו פוקוס דור ראשון.

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. זה דגם שהוכרז השבוע ועדיין לא זמין.

ב. על מנת להצליח בארץ בקטגוריה הזאת, הרכב צריך להיות בעל אורך/משקל שמחייבים רישיון ג' ואז בעלי מקצוע יכולים לקנות אותו בניכוי מע"מ ולנכות את הוצאות השימוש במלואן.

לטנדר שניתן לנהוג עם רישיון רגיל אין הרבה סיכוי מול הגדולים מבחינת המיסוי.

  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטנדר הזה מנוע רוחבי, מרכב אחוד והנעה קידמית בדיפולט, לא בדיוק מה שיש בהיילקס/טרייטון/איפון. 

 

 

לא זכור לי שאי פעם היו בארץ טנדרים דאבל קבינה במבנה כזה (וגם בחו"ל אין יותר מידי, יש משהו דומה  בדרום אמריקה - דרסת טנדר לדאסטר). 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לAmarok יש מנוע רוחבי, אבל עם הנעה אחורית.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. זה דגם שהוכרז השבוע ועדיין לא זמין.
ב. על מנת להצליח בארץ בקטגוריה הזאת, הרכב צריך להיות בעל אורך/משקל שמחייבים רישיון ג' ואז בעלי מקצוע יכולים לקנות אותו בניכוי מע"מ ולנכות את הוצאות השימוש במלואן.
לטנדר שניתן לנהוג עם רישיון רגיל אין הרבה סיכוי מול הגדולים מבחינת המיסוי.
אני מסתכל על זה אחרת לגמרי, הטנדר הזה והיונדאי סנטה קרוז הם אופציה נהדרת במקום ג'יפון, הרוכש מקבל מרכב גבוה ומשטח העמסה וורסטילי מאוד, דבר מאוד הגיוני לחובבי אופניים, פיקניקים וכד'.








טל"ח

  • אהבתי 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה כנראה כן יגיע לארץ, אז אני רגוע:

 

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/BkcL3lC9O

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.6.2021 בשעה 07:08, vadim6385 כתב:

מחיר התחלתי 20 אלף דולר (בארה"ב). בארץ מאמין שזה יהיה 200 אש"ח לפי החישוב של "תוסיף אפס".

חחחח  אהבתי... תוסיף אפס...  🤣🤣

אין עוד מלבדו!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיטת ההמרה שלי ממחיר בדולרים בארה"ב למחיר בשקלים בארץ כולל הובלה, מיסים וחזירות של היבואן.

 

כמעט אף פעם לא אכזבה אותי (חוץ ממחירים של טסלה אולי).

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, farkash7 כתב:

היית בלחץ?

חשבתי שאתה קונה רק מקררים אסייתיים.

 

ואמשיך לקנות מקררים יפניים.

 

אבל מה שאהבתי ברכב הזה הוא שאם שומרים על הנוסחה, פורד עלו על משהו גאוני - שימושיות של טנדר, יחד עם מחיר וצריכת דלק של הונדה סיויק.

 

אם טויוטה יקחו את הרעיון ויוציאו טנדר מבוסס על RAV4 היברידית, אז יהיה גם מקרר יפני כזה, למושבניקים שרוצים להתקרב לציביליזציה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה התחילה את הקטגוריה הזאת עם הרידג'ליין ובעבר היה גם את סובארו באחה.

התחילו להבין שלא כל מי שמחפש טנדר קל, הוא בהכרח מחפש רכב עבודה.

 

מעניין אם עוד כמה שנים גם דימקס והיילקס יאבדו יכולת שטח כמו שקורה עם קרוסאוברים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, itsik170 כתב:

מעניין אם עוד כמה שנים גם דימקס והיילקס יאבדו יכולת שטח כמו שקורה עם קרוסאוברים.

מאז ומעולם יש גירסאות 2X4 נמוכות לטמדרים האלו, רכבי עבודה ללא יכולת שטח. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, itsik170 כתב:

הונדה התחילה את הקטגוריה הזאת עם הרידג'ליין ובעבר היה גם את סובארו באחה.

התחילו להבין שלא כל מי שמחפש טנדר קל, הוא בהכרח מחפש רכב עבודה.

 

מעניין אם עוד כמה שנים גם דימקס והיילקס יאבדו יכולת שטח כמו שקורה עם קרוסאוברים.

 

ה-maverick לא אומרת שהטנדרים שלהם איבדו יכולות שטח. יש לפורד עדיין את ריינג'ר ואת סדרת F.

 

אם כבר, יוציאו דגמים מוקטנים נוספים מבוססי פלטפורמה של משפחתית/קרוסאובר, כבר היו כאלה פעם, כמו שברולט אל קמינו, לאנשים שרוצים טנדר, אבל לא רוצים רכב עבודה גס.

 

אני אישית לא הייתי מתנגד לגירסת טנדר (או יותר נכון coupe utility) מבוסס קורולה או סיויק.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...