Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות אירועי הימים האחרונים התחלתי לתהות.

אני מניח שחוץ מהסוללה לא יהיו חלקים בעייתיים במיוחד, אבל מה יקרה לסוללה אם הרכב ייפגע ישירות מרקטה? תהיה דליפה של חומרים מסוכנים? פיזור של חומרים מסוכנים על פני שטח נרחב? זה יגרום לבעיות לכוחות החילוץ וההצלה? בשורה התחתונה זה יהיה מסוכן יותר או פחות בהשוואה לפגיעה ישירה ברכב בנזין?

פורסם

לא יכול לקרות, טיל לא יכול לעקוף טסלה

פורסם

לפי מה שקראתי באתרים מחו"ל אחרי כיבוי אש קיים חשש להתלקחות חוזרת, אז מטביעים את הרכב במכולת אשפה מלאה במים למשך כמה ימים עד שבוע.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם

לא ניתן לכבות סוללה כזו באמצעות מים. זה ייצור פיצוץ.

מטפה רגיל אכן לא יכול לכבות סוללה. 

לכיבוי סוללה צריך אמצעים מיוחדים. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא יודע מה יקרה ברכב חשמלי לאחר פגיעת רקטה, אבל יודע מה קרה בהאמר עם 5 ג'ריקנים מלאים בבנזין מאחור אחרי שהנהג עישן סיגריה.

 

ru33ef6aswy61.png?width=960&crop=smart&a

פורסם
לפני 11 דקות, eladts כתב:

לא יודע מה יקרה ברכב חשמלי לאחר פגיעת רקטה, אבל יודע מה קרה בהאמר עם 5 ג'ריקנים מלאים בבנזין מאחור אחרי שהנהג עישן סיגריה.

 

ru33ef6aswy61.png?width=960&crop=smart&a

 

תסכים איתי שמי שזורק 5 ג'ריקנים בנזין או כל חומר דליק אחר לרכב הוא אדיוט, ואם הוא גם מעשן, אז צריך לחלק לו אדיוט הזה פרס אוסקר לנהג הכי אדיוט בתבל.

 

  • אהבתי 1
פורסם

ללא ספק מועמד ל https://darwinawards.com/

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

מישהו יודע האם בדקו את העמידות של הסייברטראק לפגיעה של טילים?

הרכב הזה אמור להיות חסין לכדורים והפלדה שממנו הוא עשוי זה פלדה של טיל (אותה פלדה של ה-starship, הטיל שאמור להעביר אנשים למאדים).

אז יש סיכוי שהוא כן יהיה מוגן בצורה טובה.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
פורסם
לפני 9 שעות, wildlands2019 כתב:

 

תסכים איתי שמי שזורק 5 ג'ריקנים בנזין או כל חומר דליק אחר לרכב הוא אדיוט, ואם הוא גם מעשן, אז צריך לחלק לו אדיוט הזה פרס אוסקר לנהג הכי אדיוט בתבל.

 

 

יש בדרום מזרח ארה"ב כרגע מחסור בבנזין כיוון שהאקרים השביתו את הפעילות של צינור הובלה מרכזי. זה כמובן גורם למטומטמים להתחיל לאגור באובססיביות, בדיוק כמו שקרה עם נייר הטואלט בקורונה.

 

 

פורסם

הרכב הופך להיות עץ שמוציא לימונים, אחרי הכל זה רכב חשמלי וירוק (לא באמת)

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

×
×
  • תוכן חדש...