Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

לאחרונה אני מקבל הודעת P0171 System Too Lean Bank 1 וניסיתי למצוא את חיישן ה- MAF. חיפשתי באיזור הפילטר אוויר ולא הצלחתי למצוא שום דבר הדומה לכך.

הבנתי שזה צריך בדרך כלל לשבת על הצינור בין הפילטר למנוע (בהפשטה אני רחוק מלהיות מבין גדול) אבל שוב, ללא זכר.

משהו יכול לשפוך אור?

תודה מראש!
 

פורסם

זה 1.2 TSI ?

בסרטוט אני חושב נקרא Charge pressure sender G31 מס' 10

 

2021-05-09_20-11-30.thumb.png.14a97e86ac039798a819bc8a8b57f52f.png

2021-05-09_20-12-12.png.631096cb21f00637de4fc2f099143de9.png

 

זה כל החיישנים ואקטואטורים בדגם מנוע הזה

 

2021-05-09_20-24-30.thumb.png.01bf1a7af72f6135404f0d3d872e10d4.png

  • אהבתי 1
פורסם

חברים תודה רבה על התשובה האכפתית והמושקעת! באמת תודה. אני רואה שאני צריך להגיע למספר 10 בתרשים. את מספר 4 כבר ניקיתי. 

דרך אגב, אם אפשר לשאול - מהיכן מגיעים השרטוטים הנ"ל? האם אפשרי לשתף?

פורסם
לפני 4 שעות, yaeer1942 כתב:

חברים תודה רבה על התשובה האכפתית והמושקעת!

רק חבל שרק אני,חבר,גם חדש בקושי חודשיים פה,לא רואה התנפלות של אנשים לשתף תשובה ממוקדת.

אלו חומרים טכניים רמת יצרן,חלקם ניתן למצוא בחינם ברשת,חלקם לא,מה שקשור לדגמים של 3 שנים אחרונות, לרוב צריך גישות "פרימיום" בעולם ה-AUTOMOTIVE,לכל חלק,טכנולוגיה יש ספרות שלמה,יש הרבה מאוד אנשים בפורום שעובדים בתחום אצל יבואן,חברות ליסינג,יבואנים מקבילים,מוסכים מורשים,מוסכים מומחים,הם אמורים לשתף אם באה להם,בזמנם החופשי. 

×
×
  • תוכן חדש...