Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבועיים בתמצית עם טסלה- חוות דעת


SeazeR
שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עם כל הכבוד, לא מצליח להבין איך אנשים משלמים סכום כזה עבור רכב,

מבלי שנתנה להם אפילו אפשרות לנסיעת מבחן.

אני כבר לא מדבר על העובדה שזה רכב חדש לגמרי, לא מתיחת פנים 

לרכב דומה, כי אז עוד אפשר היה לטעון כי יש נסיון עבר.

פשוט לא מבין.

מקווה שתהנה ולא תתחרט בהמשך.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3

סלע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שאני בדיוק מסוג האנשים שמעולם לא רכש רכב בלי לראות אותו ובלי נסיעת מבחן.

הפעם לקחתי צ'אנס ואני מאוד מרוצה מהבחירה שלי.

אני לא מכיר שום בעלים של טסלה שמכר את הרכב כי לא נוח לו או כי חווית הנהיגה לא מספקת אותו.

אגב, גם לא בעולם. כל מי שרכש את הרכב או נהג על אחת כזו, טוען שזה הרכב הכי טוב שנסע בו.

אין שום סיבה שאתחרט, מהסיבה המרכזית שהרכב נותן הרבה תמורה לכסף.

עידן הבנזין מת ויעבור מהעולם, זה רק עניין של זמן, מי שחכם ישקיע בחשמלית אם לא עכשיו אז בעוד 3-4 שנים.
ובנוגע להערה שלך על מתיחת פנים- דווקא הרכב כן עבר מתיחת פנים לא מורגשת כל כך מבחוץ, אך מורגשת מבפנים (שינו את הקונסולה המרכזית) 

אגב, טסלה לא חברה חדשה, רכב ראשון יצא אי שם ב 2012 והמודל 3 יצאה לראשונה ב 2018, כך שיש מספיק מידע על הרכב מכל הבחינות.

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 2

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, סקירה יפה מאוד ורכב בהחלט מיוחד.

צורם שמקבלים רכב חדש מהחברה (ללא קשר למחירו) עם פגמים כאלו, מעיד על איכות הרכבה לא טובה.

מעניין איך בביקורת האיכות ביציאה מהמפעל לא עולים על דברים שכאלו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, חבל שלא הוספת עוד כמה תמונות של פנים הרכב.

מכל מקום אף אחד לא יכול לדעת מה יהיה הערך של הרכב בעוד 6/8 שנים נניח, זה מוקדם מידי לקבוע. (אורך חיים של הסוללה, בעיות שיצוצו, וכד')

ללא ספק רכב שהייתי שוקל לרכוש, לו הייתה לי חנייה מתאימה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, SeazeR כתב:

כל מי שרכש את הרכב או נהג על אחת כזו, טוען שזה הרכב הכי טוב שנסע בו.


קביעה (מעט) מוגזמת אבל בגדול מה שאתה אומר נכון, מי שמחפש רכב נוח ליום יום עבור המשפחה ויש לו את האפשרות לעמדת טעינה ואת התקציב, אין סיבה לא לרכוש את הטסלה, בטח במחירים המופרכים של רכבי הבנזין בארץ.

 

הבנזין בסוף ייכחד לא בהכרח בגלל שכולם קונים ומחפשים רכב חשמלי, הרגולציות לבד עושות את העבודה ככה שזה משחק ״מכור״ מהבחינה הזו שהשוק לא באמת חופשי לא כלפי היצרניות ולא כלפי הצרכנים עצמם שגם נכפים לעבור לחשמלי.

 

בכל אופן אחלה סקירה, תהנה מהרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, Doron_Z כתב:


קביעה (מעט) מוגזמת אבל בגדול מה שאתה אומר נכון, מי שמחפש רכב נוח ליום יום עבור המשפחה ויש לו את האפשרות לעמדת טעינה ואת התקציב, אין סיבה לא לרכוש את הטסלה, בטח במחירים המופרכים של רכבי הבנזין בארץ.

 

 

אם בנושא עמדת טענה עסקינן, מחובתי להתייחס.

עמדת טעינה לכשעצמה לא אמורה להיות הבעיה. אני מכיר הרבה אנשים שאין להם עמדת טעינה והם מטעינים משקע ביתי רגיל, פשוט מושכים כבל מאריך במידה וזה אפשרי ומטעינים את הרכב בקצב של 21-22 ק"מ לשעה בשקע 16A בקצב של 13A (זה האמפר שהכבל של טסלה מוגבל אליו).

הם מסתדרים נהדר !
ברור שעדיפה עמדת טעינה, כדי שהתהליך יהיה מהיר יותר, אבל ב 10 שעות ניתן להדביק 200 ק"מ של נסועה, ק"מ שלא כולם עושים.

אגב, בארה"ב יש המון בעלי רכבים שמטעינים בעמדות ציבוריות איטיות ליד העבודה או מהירות בדרכים ואין להם עמדת טעינה בבית, אני מניח שברגע שיהיו יותר עמדות טעינה, הצורך בעמדת טעינה ביתית ילך ויפחת כשאנשים יבינו שאפשר להטעין בכל מקום ושאין מה לחשוש.

כבר היום הקמת עמדות טעינה זה דבר שהולך ומתרחב ואני צופה שבתוך שנה נראה עוד כמה מאות עמדות טעינה שהתווספו.

  • אהבתי 2

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SeazeR כתב:

העברת הילוך שבמוט מימין להגה, לחיצה על הדוושה פשוט מוציאה ממני רגשות שלא חשבתי שאוכל לקבל מרכב.
האומנם מדובר ב SR+ עם תאוצה של 0-100 ב 5.6 שניות, הכי פחות מהירה בחבורה, אבל בכל זאת, הבטן נדבקה לגב, הגב למושב והראש למשענת.

לטעמי, זו הסיבה העיקרית לרכישת רכב כזה. אני עם רכב שעושה את זה ב 7.1 ונוזל לי ריר מהפה...

לפני כשעה, SeazeR כתב:

הרכב מהנה, שקט, נדלקתי על הרעיון שאין יותר דלק ואין יותר מוסכים ושההוצאה הכללית שלי על תחזוקת רכב פחתה מאוד עד כמעט נעלמה.

ממליץ בחום לכל משפחה בישראל לשקול רכב חשמלי בכלל ואת טסלה בפרט, מדובר בחוויה יוצאת דופן.

עבור על השירשור, אתה נשמע ממש אופטימי...

אין יותר דלק? אל תדאג, סביר שתשלם על זה בצורה אחרת כגון מס/אגרת נסועה לחשמליות (בלבד הרי "יש צורך למחזר את הסוללות המזהמות" או קישקוש דומה אחר).

תחזוקת רכב? הרי קיבלת אותו לפני מספר ימים! בדקת כמה עולה פנס/פגוש/שעת עבודה במוסך?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Haim_gds כתב:

אין יותר דלק? אל תדאג, סביר שתשלם על זה בצורה אחרת כגון מס/אגרת נסועה לחשמליות (בלבד הרי "יש צורך למחזר את הסוללות המזהמות" או קישקוש דומה אחר).

תחזוקת רכב? הרי קיבלת אותו לפני מספר ימים! בדקת כמה עולה פנס/פגוש/שעת עבודה במוסך?

 

יהיה מאוד מעניין לראות אם וכיצד המדינה תמסה את הרכבים החשמליים.

לגבי תחזוקה- מדובר על תחזוקה שוטפת. 
פנס זו לא תחזוקה שוטפת, גם לא פגוש, זה נזק כתוצאה מתאונה.
שעת עבודה במוסך? איזה מוסך ? לרכב אין טיפולים שוטפים 

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@SeazeR סקירה חביבה,

שכחת לציין בסעיף התחזוקה, החלפת נוזל בלמים כל שנתיים. 

 

אם תוכל לעדכן, בעיקר לגבי צריכת סוללת הרכב בעת חניה, 

והצריכה בעת חניה בקיץ הישראלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, שכחתי מנוזל הבלמים שיש להחליף מדי שנתיים.

 

לגבי אובדן סוללה - ניסיתי להשאיר את הרכב ללא חיבור למטען למשך לילה שלם ולא חמים במיוחד בלשון המעטה ואיבדתי כ 3-4 ק"מ נסועה בסה"כ.
עשיתי את זה לאורך מספר לילות רצוף על מנת לאמוד את אובדן הק"מ.

אין לי מושג לגבי צריכה בעת חניה בקיץ מאחר שאנחנו עדיין לא בשיאו של הקיץ ולכן אדע זאת רק בהמשך.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SeazeR כתב:

האמת היא שאני בדיוק מסוג האנשים שמעולם לא רכש רכב בלי לראות אותו ובלי נסיעת מבחן.

הפעם לקחתי צ'אנס ואני מאוד מרוצה מהבחירה שלי.

אני לא מכיר שום בעלים של טסלה שמכר את הרכב כי לא נוח לו או כי חווית הנהיגה לא מספקת אותו.

אגב, גם לא בעולם. כל מי שרכש את הרכב או נהג על אחת כזו, טוען שזה הרכב הכי טוב שנסע בו.

אין שום סיבה שאתחרט, מהסיבה המרכזית שהרכב נותן הרבה תמורה לכסף.

עידן הבנזין מת ויעבור מהעולם, זה רק עניין של זמן, מי שחכם ישקיע בחשמלית אם לא עכשיו אז בעוד 3-4 שנים.
ובנוגע להערה שלך על מתיחת פנים- דווקא הרכב כן עבר מתיחת פנים לא מורגשת כל כך מבחוץ, אך מורגשת מבפנים (שינו את הקונסולה המרכזית) 

אגב, טסלה לא חברה חדשה, רכב ראשון יצא אי שם ב 2012 והמודל 3 יצאה לראשונה ב 2018, כך שיש מספיק מידע על הרכב מכל הבחינות.

 

2012 זה חדש מאד,יש חברות רכב בנות מאות שנים,לא אוהב את הרכבים האלה ולא אוהב רכבים חשמליים,בכל מקרה מאחל לך שתהנה מהרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, SeazeR כתב:

 

אם בנושא עמדת טענה עסקינן, מחובתי להתייחס.

עמדת טעינה לכשעצמה לא אמורה להיות הבעיה. אני מכיר הרבה אנשים שאין להם עמדת טעינה והם מטעינים משקע ביתי רגיל, פשוט מושכים כבל מאריך במידה וזה אפשרי ומטעינים את הרכב בקצב של 21-22 ק"מ לשעה בשקע 16A בקצב של 13A (זה האמפר שהכבל של טסלה מוגבל אליו).

הם מסתדרים נהדר !
ברור שעדיפה עמדת טעינה, כדי שהתהליך יהיה מהיר יותר, אבל ב 10 שעות ניתן להדביק 200 ק"מ של נסועה, ק"מ שלא כולם עושים.

אגב, בארה"ב יש המון בעלי רכבים שמטעינים בעמדות ציבוריות איטיות ליד העבודה או מהירות בדרכים ואין להם עמדת טעינה בבית, אני מניח שברגע שיהיו יותר עמדות טעינה, הצורך בעמדת טעינה ביתית ילך ויפחת כשאנשים יבינו שאפשר להטעין בכל מקום ושאין מה לחשוש.

כבר היום הקמת עמדות טעינה זה דבר שהולך ומתרחב ואני צופה שבתוך שנה נראה עוד כמה מאות עמדות טעינה שהתווספו.

 

די נו כל האלתורים החאפריים האלה זה לא עסק, ולהסתדר נטו על עמדות ציבוריות נשמע לי סיוט, אתה צריך להניח את הרכב שם לשעות כן? 

 

נגיד אם איכשהו יש לך בעבודה עמדה שכזו בחניה הפרטית שלך אז אולי זה קצת יותר נסבל אבל גם זה לא עסק כי לא כל יום עובדים (רק עכשיו היתה קורונה כן?) ואני חייב שתהיה לי את האפשרות להטעין מהבית. זה לא משהו שהמשתמש הממוצע אם אני מסתכל נגיד על ההורים שלי, יכול להתפשר עליו. 

 

מבין את ההתלהבות שלך מהרכב אבל לפעמים צריך לצאת לרגע מההייפ ולבחון את הדברים בכלים רציונליים, במיוחד כשמדברים על מוצר לשוק המוני. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות רבים האנשים שמתייחסים לטסלה בתור "עוד רכב"

 

בא נשים את זה על השולחן - את טסלה צריך לשפוט/לבחון כגאדג'ט ולא כרכב.

 

ואז.. לא תמוה שאין נסיעת מבחן.

שירות הוא לא פרמטר.

 

הדבר שהכי הגניב אותי במבחן שששי כהן עשה לטסלה היה העובדה שיש ב"טאבלט" של הטסלה משחק מרוץ מכוניות כשההגה של הרכב משמש הגה במשחק.

וגם ה-Fart on demand

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...