Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צריך להחרים לתמיד.

אצלנו בבסיס כל רכב שהיה מעורב בעברת תנועה "הוחרם" למספר ימים ואת הרכב שמו ברחבת חדר האוכל עם שלט תיאור העברה.

זכור לי שרכב מפקד הבסיס (לא הוא נהג) היה מעורב בעברת תנועה, הרכב הושם ברחבת חדר האוכל ובמשך שבוע ימים מפקד הבסיס היה צריך להסתמך על רכבי גף רכב לצורך הפעילות שלו.

שיטה זו הוכיחה את עצמה וכמות הרכבים שהיו מעורבים בעברות תנועה או תאונות ירד פלאים.

פורסם

"הוחרם" עבור משלוח סמים בד"כ מבטא טעויות של הכתב / מנסח ההודעה (שיכול להיות גם מהמשטרה).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 47 דקות, vadim6385 כתב:

גם בארץ משתמשים לרוב במילה "הוחרם", כמו "הוחרם משלוח סמים מסוחר שנעצר".

ולא מחזירים???

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני כשעה, tinoki כתב:

ולא מחזירים???

 

מחלקים לחבר'ה בתחנה, להעביר את המשמרת בסבבה

  • רעיון גרוע 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
במהלך החג, כך עדכנו אמצעי התקשורת, הוחרמו ע"י המשטרה רכבים שננהגו בקלות דעת ושכרות וכו', כפי שהבנתי יש מכרז של מדינת ישראל והרכבים הללו נמכרים, השאלה אם אזרחים יכולים להציע הצעות או שזה מכרז תפור לחלוטין (פעם סיפר לי שוטר שקנה אוטו כמעט חדש בפחות מרבע המחיר).
אותו שוטר לא סיפר גם שלו ולבני משפחתו כלל אסור להשתתף במכרז משטרתי?

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
לפני שעתיים, system_x כתב:

שוטר לא סיפר גם שלו ולבני משפחתו כלל אסור להשתתף במכרז משטרתי?

לטענתו הוא סידר למישהו אחר שיקנה קיה 2018 בפחות מ20K וקיבל אחוזים.

כנראה עברה פלילית.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 7 שעות, המחליף כתב:

לטענתו הוא סידר למישהו אחר שיקנה קיה 2018 בפחות מ20K וקיבל אחוזים. כנראה עברה פלילית.

 

זאת עבירה פלילית חמורה בגינה יושבים בכלא. חבל שגם כיום יש כאלה שנוהגים בצורה בזויה בשביל כמה אחוזים

כאשר הם יודעים שאפשר להפיל אותם בשלב מסוים. זה שוחד בשירות המדינה. עצוב שאין בקרה יותר אדוקה - כפי שצריך להיות. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 4.4.2021 בשעה 09:49, Potato כתב:

סוף סוף ענישה דיפרנציאלית!

אם אתה עשיר העונש יהיה בסכום של אאודי חדשה ואם אתה אני(עני) אז אימפרזה בת 17.

טעות נפוצה.

העניים נוסעים בליסינג חדשה ונוצצת.

אלו שיש להם רוכשים רכב בן שנתיים בכסף שלהם.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 9 שעות, המחליף כתב:

לטענתו הוא סידר למישהו אחר שיקנה קיה 2018 בפחות מ20K וקיבל אחוזים.

כנראה עברה פלילית.

אין מצב.

מי שטוען ככה לא מכיר את שיטת המכרז. שקוף ברמה שאין כל יתרון אפילו לסוחרי רכב משופשפים.

אני מניח שהשוטר התכוון שהוא גילה את אזנו של מישהו כי יש רכב X במכרז, המישהו קנה, וצ'יפר את השוטר על המידע והעזרה (אולי עבירה, אבל עדיף מאשר שיישב בתחנה וישמין).

  • מעניין 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

גם במכרז שקוף,

שוטר יכול לומר רכב X היה אצל חבר שלי הפדנט, ששמר עליו והיה משתתף פעיל בפורום אסתטיקה,

או את רכב V קרעו בפעילות מבצעית. דברים שלאדם מן השורה אין מידע כזה.

פורסם

במכרזים של רכבי מדינה יש טופס בדיקה (מחמיר מאוד) והיסטוריה מלאה של הרכב כולל תיקון פנצר והחלפת נורת חניה..... אם רכב נשמר או נקרע רואים את זה מיד ולא צריך מידע פנימי. כל הסיפורים האלו על סיוע לזכייה במכרז - דמיונות וקשקושים. בשולי הדברים אוסיף שמסקרנות עקבתי אחר מכירת מכוניות שהיו בשימושי והופתעתי מהמחיר המופרז (לטעמי) ששילמו עליהן. 

פורסם
לפני 4 דקות, ניצן א. כתב:

אחר מכירת מכוניות שהיו בשימושי

אתה אזרח פרטי ומכרת דרך מכרז, או עובד מדינה?

משתדל לעזור

פורסם
לפני 12 דקות, ניצן א. כתב:

במכרזים של רכבי מדינה יש טופס בדיקה (מחמיר מאוד) והיסטוריה מלאה של הרכב כולל תיקון פנצר והחלפת נורת חניה..... אם רכב נשמר או נקרע רואים את זה מיד ולא צריך מידע פנימי. כל הסיפורים האלו על סיוע לזכייה במכרז - דמיונות וקשקושים. בשולי הדברים אוסיף שמסקרנות עקבתי אחר מכירת מכוניות שהיו בשימושי והופתעתי מהמחיר המופרז (לטעמי) ששילמו עליהן. 

אכן זה בדיוק האבחנה שלי ...

רכבי שטח אשר עברו חיים קשים נקנו במחירים שהם פשוט מטופשים וקרובים למחיר השוק של הרכב...

מיותר לציין דוגמאות מהעבר שבהם דיפנדרים שחוטים לחלוטין נקנו לעיתים במחירים של 6 ספרות, ולאחרונה לנד קרוזר עם 450,000 ק"מ מודל 2011 נמכר ב 168 אלף שקל..

דרך אגב זה נכון גם למיכרזים דרך BIDSPIRIT שבהם משולמים מחירי מחירון ויותר לעיתים על ספורטאזים, טוסונים וכל רכב יפני אחר , זכור לי מכרז של מפעלי ים המלח לפני כחודש בו נמכרו ויטארות עם מגוון בעיות וחלודה לא פשוטה במחיר אואטוטו בואך מחירון...

שלא לדבר על ראב 4 , והיילקסים שלמרות נסועה נמוכה היו במצב תחזוקתי די מביש...

 

לטעמי עם ישראל עדין לא הפנים שעצם היות הרכב במכרז מוריד מערכו ולו בגלל עבר תחזוקתי שאינו זמין, במרבית המקרים ניתן להביט ברכב רק מבחוץ.

אם אין לך את הידע הטכני המתאים זה פשוט לקנות חתול בשק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...