Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יקרים,

החלפתי למזרקים משופצים במורשה יונדאי לפני כשנה, והם לא החזיקו (לא ממליץ לשפץ)

עזבו שאין להם חצי מושג, (אמרו שהטורבו גוסס) ובכלל לא מכירים את האוטו (i800) מסתבר שבכלל לא עדכנו את המזרקים במחשב, והתקינו יותר מדי דיסקיות..

גרמו לאוטו להרעיש, ולקומפרסיה על מכסה השסתומים. עלות מזרק חדש בחברה 4600 ש"ח,  (לפני מע"מ ועבודה) ואין בכלל במלאי

מה אתם אומרים?

פורסם

אם יש לך מק"ט אין בעיה להזמין מחו"ל, אבל לא מסין, אתה תקבל זבל.

תזמין מcars245.com, partsouq,amayama,koraps, את עליאקספרס תשמור לכיסוים לטלפון.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מדובר פה על מנוע 2.5 ליטר. נכון ?
מזרק דיזל 0445110274 מקורי של בוש יעלה באירופה הקלאסית כ 250€ .
עכשיו רק למצוא אתר שיעשה משלוח לארץ...

בארץ תצליח למצוא אותו ב ₪2500

פורסם (נערך)

מנוע D4CB , מק"ט אינגקטור 338004A500 בברור בחולון מוטורס אין במלאי, ומחיר לאחד 4600 לפני מע"מ ועבודה.

משופץ (לא מחולון מוטורס) יעלה 700 לפני מע"מ, 

אבל בשנתיים האחרונות כבר החלפתי פעמיים את כל הארבעה.. 

עריכה אחרונה על ידי שלומי.ד
פורסם


המקט שנתת זה אותו דבר כמו הבוש.

קשה לי להאמין שיש כזה פער. אפילו באמזון גרמניה כזה מזרק נמכר ב 200€ כולל משלוח לארץ (המשלוח 15€) .
נניח גג מכס שקר נוסף של 100€ .

איך זה טיפס פה ל ₪4600 ?! מסתבר שהשקל הוא המטבע הכי חזק בעולם.

גם אצלי מנוע דיזל צרפתי ולובינסקי לא זולים במזרקים אבל לא חזירים כמו ביונדאי.





 

פורסם

הזמנתי 2 כוילים לוולוו משני ספקים שונים באלי אקספרס, אחד היה עם תמונת תקריב שראו את המק"ט על המוצר והשני תמונה קצת יותר מרחוק שלא היה ניתן, המחיר בערך זהה.

הראשון שהיה עליו מק"ט הגיע ועבד (אם כי נבדק לכמה רגעים ונמצא בצד לחירום) השני הגיע עם גוף מתכתי, לעומת הפלסטיק של המקורי, לא ניסיתי לבדוק אותו אפילו, אין עליו שום כיתוב או מק"ט למרות שבמודעה נתנו את המק"ט המדויק של וולוו.

לא הייתי ממליץ על קניית ציוד קריטי לפעולת האוטו משם, למרות המחיר הקורץ, יש סיבה.

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 17 שעות, shellcase כתב:

אם יש לך מק"ט אין בעיה להזמין מחו"ל, אבל לא מסין, אתה תקבל זבל.

תזמין מcars245.com, partsouq,amayama,koraps, את עליאקספרס תשמור לכיסוים לטלפון.

לא בהכרח ולא תמיד.

לגולף הזמנתי מזרקים GDI מקוריים של מגנטי מרלי במחיר בדיחה, מרימים הידראוליים ונדנדים מקוריים של INA במחיר מצחיק.

קמשפט דיפייזר של דנסו במחיר מגוחך.משאבת מים של PIERBURG (משאבה מיוחדת ויקרה להחריד של טווינצ'ארג') במחיר... טוב הבנתם את הרעיון.

 הכל מסין והכל מקורי. (החלקים מורכבים ועובדים כבר זמן רב ואני יודע לזהות זיופים). כמובן שיש גם המון ג'אנק בסין, צריך לדעת לברור את המוץ מהתבן.

 

פורסם

אישית היה לי פעם Citroen Saxo שנת 2003 בנזין, שהלכו לה 2 מזרקים ( לא בבת אחת) ובארץמזרק עלה 650 ש"ח וחרשתי חנויות ומוסכים מהצפון עד למרכז. אחרי הראשון שהחלפתי בארץ קניתי אחד ספייר כי מזרק אחר התחיל לגמגם , המקוריים היו של חברת Valeo ומצאתי בדיוק כאלו מקוריים באייבי ב250 ש"ח כולל משלוח ועבדו מעולה שנה+ פלוס עד שהחלפתי רכב.

לא הייתי סומך על aliexpress במזרקים אבל ebay, amazon כן.

×
×
  • תוכן חדש...