Jump to content

שלומי.ד

  • פרסום הודעות

    4
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות שלומי.ד

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מנוע D4CB , מק"ט אינגקטור 338004A500 בברור בחולון מוטורס אין במלאי, ומחיר לאחד 4600 לפני מע"מ ועבודה. משופץ (לא מחולון מוטורס) יעלה 700 לפני מע"מ, אבל בשנתיים האחרונות כבר החלפתי פעמיים את כל הארבעה..
  2. היי יקרים, החלפתי למזרקים משופצים במורשה יונדאי לפני כשנה, והם לא החזיקו (לא ממליץ לשפץ) עזבו שאין להם חצי מושג, (אמרו שהטורבו גוסס) ובכלל לא מכירים את האוטו (i800) מסתבר שבכלל לא עדכנו את המזרקים במחשב, והתקינו יותר מדי דיסקיות.. גרמו לאוטו להרעיש, ולקומפרסיה על מכסה השסתומים. עלות מזרק חדש בחברה 4600 ש"ח, (לפני מע"מ ועבודה) ואין בכלל במלאי מה אתם אומרים?
  3. הרכב נקנה משומש מודל 2010 הטיימינג תקין, חובר למחשב ולא נמצאו תקלות
  4. שלום יקרים, קניתי את האסון הזה לפני כשנתיים, מאז אני אוכל ממנו מרורים. מהרגע שקניתי, האוטו לא סחב, הרעיש חזק, (יותר ממשאית) ועישן עשן שחור בקטנה. לאן שלא פניתי, לא יודעים לעבוד על האוטו הזה, במשך השנתיים, החלקים הרלוונטיים שהחלפתי: אינטרקולר, אינג'קטורים פעמיים, ניקוי egr , טורבו, וגם פירקתי את הממיר הקטליטי. לאחר הח' האינגקטורים, האוטו עישן פחות, אך בעיית הסחיבה לא נפתרת. מאז פירוק הממיר והחלפת הטורבו יש שיפור, אבל מהשוואות שעשיתי עם אותם רכבים בדיוק, האוטו עדיין רועש, וסוחב הרבה פחות טוב מהם. אשמח לעצה, או הפניה לבעל מקצוע אמיתי שמכיר את הרכב. תודה
×
×
  • תוכן חדש...