Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין מה זה השרשור הזה

איך אפשר בכלל לעשות רכישות לא הגיוניות כלכלית

כל מי שהרכישות שלו לא כוללות "מלא מלא שימורים כשיש מבצע טוב ברמי לוי כי זה אף פעם לא מתקלקל" או "יפנומטית בת 3-4 ולהחזיק בה עוד 7 שנים" או "להחליף את המקרר יזום אחת ל10 שנים גם אם הוא תקין כי אוי אוי אוי מה נעשה אם הוא יתקלקל פתאום ויקח יומיים עד שיגיע החדש"

בקיצור כל מי שלא עושה את מה שאני או הבנים שלי עושים הוא אידיוט

 

 

 

ועכשיו ברצינות

 

השמשתי פיג'ו 404 שנת 88, עלה לי קרוב ל10k ש"ח ונהניתי מכל שניה שהיא היתה אצלי. תענוג צרוף הדבר הזה.

 

לצערי נאלצתי למכור עקב מחסור בחניה + חריגה מתקרת ההוצאות שהצבתי לעצמי.

 

מצטער על המכירה הזאת. מאוד.

  • מצחיק 3
  • מעניין 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין הגיון כלל, אבל רציתי לחוות מה זו מכונית גדולה עם מנוע גדול ומיותר. גרנד צירוקי SRT מנוע 6,200 סמק רכב שוקל 2.2 טון ומשגר

את עצמו ל100 ב6 שניות. אין להשיג צמיגים (צמיג בגודל 20 אינצ), רק ביבוא אישי וחלקים גם ביבוא אישי, אם קורה משהו.

רכב מיותר לגמרי , אבל חוויה שלא זוכר אחת כמוה , 5 קמ לליטר בקבוע, 300 קמ למיכל של 75 ליטר.

זה אומר, שכל 4 או 5 ימים , אתה בתחנת דלק. חוויה במילה אחת.

SNC00364.jpg

IMG_0518.JPG

  • אהבתי 5
  • מעניין 1
פורסם
לפני 6 שעות, Ido12 כתב:

 

 

אני בן 20 שקורע את התחת וחולם על קופרה(תוך כדאי שאני חייל יומיות,עושה 250 שעות עבודה בחדש+משכורת צבאית ולא מוציא שקל חוץ מהספיריט שקניתי בלי הלוואה) 

ושם בצד כל חדש 8-10 אלף חסכון. 

 

עוד יותר עשית לי חשק לקופרה כי אם לא עכשיו אז מתי?

ויכל לקנות אותה בתשלום 1 אם מוכר את המאזדה אבל אני פחדן,וצריך את הכסף להון עצמי לדירה. 

מקנא בך שהיה לך אומץ להוציא 120 אלף על במוו בת 5.

 

ממליץ בחום לעבוד פחות ולחיות יותר.

יש לך 50 שנה לעבוד,אין שום סיבה להשחק בגיל 20.

לעשות 8 אלף על 250 שעות עבודה בחודש זה לא הרבה,אפילו דיי מעט.

תלמד/תרכוש מקצוע ותעבוד 70 שעות פחות בשביל אותו הסכום.

  • אהבתי 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, bigmik כתב:

אין הגיון כלל, אבל רציתי לחוות מה זו מכונית גדולה עם מנוע גדול ומיותר. גרנד צירוקי SRT מנוע 6,200 סמק רכב שוקל 2.2 טון ומשגר

את עצמו ל100 ב6 שניות. אין להשיג צמיגים (צמיג בגודל 20 אינצ), רק ביבוא אישי וחלקים גם ביבוא אישי, אם קורה משהו.

רכב מיותר לגמרי , אבל חוויה שלא זוכר אחת כמוה , 5 קמ לליטר בקבוע, 300 קמ למיכל של 75 ליטר.

זה אומר, שכל 4 או 5 ימים , אתה בתחנת דלק. חוויה במילה אחת.

SNC00364.jpg

IMG_0518.JPG

 

נסעתי ליד אחת כזו פעם ונעצרנו ברמזור. פתחתי קצת את החלון וכשהתחלנו לנסוע רטטו לי כל השחלות מהסאונד והוויברציות שהוא עשה. 

אלה הרגעים בהם אני באמת תוהה "איפה טעיתי". 

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 13 שעות, itaysamurai כתב:

קניתי עוד אספנות

 

והיא/ הוא??

חת'כת פצצה זרקת פה.

זה שפורום אספנות הוא כבר אספנות שגם בדיקת מעבדה לא תעזור לו, לא פוטר אותך מלעדכן 😆

  • מעניין 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 55 דקות, Potato כתב:

ממליץ בחום לעבוד פחות ולחיות יותר.

יש לך 50 שנה לעבוד,אין שום סיבה להשחק בגיל 20.

לעשות 8 אלף על 250 שעות עבודה בחודש זה לא הרבה,אפילו דיי מעט.

תלמד/תרכוש מקצוע ותעבוד 70 שעות פחות בשביל אותו הסכום.

 

אני עושה 11-12 נטו.

רשמתי שם בצד 8-10 בחדש וזה אחרי טסט/ביטוח/דלק ואחזקה של הרכב עדיין טיפה פינוקים בישביל עצמי.

 

בגיל 20 שאתה חייל,אי אפשר לעשות עם עצמך יותר מידי לצערי חוץ מלטחון שעות וסופשים בעבודה. 

אני עובד בתחנת דלק שאני אשתחרר אני יעשה בה אבל 12 גלובלאי נטו,ככה שזה גם לא לשרוף רק שעות בעבודה שלא יצא כלום מזה. 

 

ויודע שגם 12 נטו זה לא להיט,אבל כל דבר בזמן שלו עדיין ילד ולא רוצה ללמןד יומים אחרי השחרור..

 

פורסם
לפני 6 דקות, Ido12 כתב:

 

אני עושה 11-12 נטו.

רשמתי שם בצד 8-10 בחדש וזה אחרי טסט/ביטוח/דלק ואחזקה של הרכב עדיין טיפה פינוקים בישביל עצמי.

זה כלום כסף ביחס לכמות השעות.

לפני 6 דקות, Ido12 כתב:

בגיל 20 שאתה חייל,אי אפשר לעשות עם עצמך יותר מידי לצערי חוץ מלטחון שעות וסופשים בעבודה. 

אני עובד בתחנת דלק שאני אשתחרר אני יעשה בה אבל 12 גלובלאי נטו,ככה שזה גם לא לשרוף רק שעות בעבודה שלא יצא כלום מזה. 

עשיתי קורסים בפתוחה,הלכתי לקורסים דרך הצבא.

לא חסר מה לעשות כדי להעשיר את הידע,לטחון בתחנת דלק יהיה לך את כל החיים.

תנצל את הזמן הזה שאתה לא באמת צריך את הכסף בשביל להשקיע בעצמך..

לפני 6 דקות, Ido12 כתב:

ויודע שגם 12 נטו זה לא להיט,אבל כל דבר בזמן שלו עדיין ילד ולא רוצה ללמןד יומים אחרי השחרור..

זו אחלה משכורת למשרה מלאה.

 

ואני לא בן 60,כמה שנים מעליך.

עבדתי בזמן הצבא אבל נהניתי מהעבודה והכרתי אנשים,ייצאתי עם 50-60 אלף שקל מהצבא,יותר ממספיק למישהו בן 21 לפתוח את החיים.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 שעות, orankohn כתב:

' ובהמשך 9-5 מודל 98' כחולה.

ב-2010,  ברגע של חולשה פרסמתי בפורום זה את הסאאב האחרונה דאז 9-5 כחולה  למכירה :

שמחתי לראות שהיא עברה טסט לפני חודש ועדיין דואגים לה.

לפני כשעה, Potato כתב:

זה כלום כסף ביחס לכמות השעות.

ציטוט

זה לא משנה שהוא 'עובד' הרבה כרגע, זה גיל שאין לו באמת מה לעשות כדי שירוויח יותר, ולהרוויח 5 ספרות בגיל 20 בתור חייל זה אחלה. אל תשכח שעבודה בתחנת דלק היא לא באמת קשה ולפעמים זה סתם תחליף במקום לשבת בבית ולראות נטפליקס.

אם הוא היה בן 30 והיה עובד 250 שעות רק בשביל שכר כזה הייתי אומר שהוא גומר לעצמו את האנרגיות בשביל כסף סתם. אבל אם הוא נותן בראש עכשיו בשביל שיהיה לו סכום יפה להתחיל איתו את החיים (ולדעתי לקנות קופרה עם כל הכסף שעבדת בשבילו קשה זו טעות) זה מעולה.

פורסם
לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

אם הוא היה בן 30 והיה עובד 250 שעות רק בשביל שכר כזה הייתי אומר שהוא גומר לעצמו את האנרגיות בשביל כסף סתם. אבל אם הוא נותן בראש עכשיו בשביל שיהיה לו סכום יפה להתחיל איתו את החיים (ולדעתי לקנות קופרה עם כל הכסף שעבדת בשבילו קשה זו טעות) זה מעולה.

נתתי מספיק דוגמאות לדברים לעשות שהם לא נטפליקס.

גם בגיל 20 זה אנרגיות סתם וגם בגיל 30.

צריך כסף כדי לחיות אבל עד גבול מסוים,העבודה(בטח אם אתה סתם שכיר) לא אמורה להשתלט לך על החיים ברמה של 250 שעות בחודש.

ויודע מה,גם לראות נטפליקס זה אחלה,הצבא זו תקופה יפה כי אין בה מחויבויות ודאגות-לא הייתי שורף אותה בתחנת דלק בשביל כמה גרושים.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 שעות, Ido12 כתב:

אני בן 20 שקורע את התחת וחולם על קופרה(תוך כדאי שאני חייל יומיות,עושה 250 שעות עבודה בחדש+משכורת צבאית ולא מוציא שקל חוץ מהספיריט שקניתי בלי הלוואה) 

 

עזוב קופרה, מתי יש לך זמן לישון בכלל?

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, Ido12 כתב:

 

אני עושה 11-12 נטו.

רשמתי שם בצד 8-10 בחדש וזה אחרי טסט/ביטוח/דלק ואחזקה של הרכב עדיין טיפה פינוקים בישביל עצמי.

 

 

כל הכבוד בגיל כזה להביא הכנסה מכובדת כזאת,  עוד בתור חייל. מעריך אנשים חרוצים.

 

רק לפני כל פעולה שאתה עושה, אל תיתן רק לרגש והלב להנחות אותך, תשתמש גם בהיגיון.

לא כל דבר שאנחנו רוצים, הוא יהיה בהישג יד, ואולי לא יתאים לנו. ברגע שתפעיל גם היגיון בכל תחום (גם אהבה)

זה יוביל אותך בדרך הכי נכונה, עבורך. 

 

בכל דרך שתבחר, שהיה לך בהצלחה. 

 

 

 

 

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 30 דקות, Potato כתב:

נתתי מספיק דוגמאות לדברים לעשות שהם לא נטפליקס.

גם בגיל 20 זה אנרגיות סתם וגם בגיל 30.

צריך כסף כדי לחיות אבל עד גבול מסוים,העבודה(בטח אם אתה סתם שכיר) לא אמורה להשתלט לך על החיים ברמה של 250 שעות בחודש.

ויודע מה,גם לראות נטפליקס זה אחלה,הצבא זו תקופה יפה כי אין בה מחויבויות ודאגות-לא הייתי שורף אותה בתחנת דלק בשביל כמה גרושים.

 

קצת מזכיר לי חבר שאחרי הלימודים האקדמאיים לא מצא את עצמו והיה מובטל, אז חיפש עבודה זמנית וחשב ללכת לעבודה של 10-12 שעות כול יום להרוויח קצת כסף. 

אני אמרתי לו בשביל מה אתה צריך את זה? לך תעבוד בחצי משרה, ככה שיהיה לך אנרגיה, רצון וזמן ללכת להרבה ראיונות עבודה, הרי כול עבודה שתעבוד בה במקצוע שלך, תוך חודש חודשיים אתה "תחזיר" כול מה ש"הפסדת" בעבודה בחצי משרה הזאת. 

 

אז הוא שמע בעיצה שלי, ואחרי שהוא מצא את העבודה שהוא רצה והתכוננן לראיונות כמו שצריך, הוא ממש הודה לי על ששכנעתי אותו אחרת. 

 

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 4 שעות, avargel כתב:

השמשתי פיג'ו 404 שנת 88,

למיטב זכרוני אפילו טנדרים 404 הפסיקו לייצר הרבה קודם.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 20 דקות, davemustaine87 כתב:

אני אמרתי לו בשביל מה אתה צריך את זה? לך תעבוד בחצי משרה, ככה שיהיה לך אנרגיה, רצון וזמן ללכת להרבה ראיונות עבודה, הרי כול עבודה שתעבוד בה במקצוע שלך, תוך חודש חודשיים אתה "תחזיר" כול מה ש"הפסדת" בעבודה בחצי משרה הזאת. 

 

אבל איזה ראיונות עבודה רלוונטים מקצועית לחייל בן 20?

שוב, לא מדובר על מישהו עם מקצוע או אפילו תואר ראשון, סה"כ חייל שרוצה לנצל את השנה שנתיים הקרובות כדי לחסוך 6 ספרות

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...