Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האיגניס מדהימה !

 

אם אני זוכר נכון , לפני 15-18 שנה, שהרכב שווק כחדש. הוא יתמודד ראש בראש מול היאריס Ts. שניהם עלו סביב 110,000₪ נדמה לי.

 

היה לי את ה Ts , אני מתקשה להבין סביב מה התהילה של הרכב הזה, אני התאכזבתי...

אבל האיגניס תמיד הייתה נראית לי מיוחדת.

זה רכב שמזדקן יפה ? סתם ליידע כללי בכמה נסחרים הרכבים הבודדים שקיימים פה.  סדר גודל...

 

תהנה מהרכב !!

עריכה אחרונה על ידי רק מיאטה
  • אהבתי 1
  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה!

 

מזדקנות סביר, מאד מאד מאד תלויות אחזקה. 

 

נשארו 12 יחידות (ולא שהיו הרבה יותר), המחיר מאד תלוי מצב. אני לקראת סיום יישור קו די מקיף לשלי, בטח אפתח שרשור כשאסיים. 

  • מעניין 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

טוב, המוטיב כאן די חוזר על עצמו, אז אני אקצר:
השתחררתי מהצבא, חיפשתי לקנות רכב(סתם כי הייתי מרדן ולא רציתי להיות תלוי ברכבים של ההורים) ואז אבא אמר לי "למה שלא תקנה אופנוע?", כחודשיים לאחר מכן קניתי את ה gpz ואיזו תקופה נפלאה זו הייתה.

 

שנים עברו, והרכישה האחרונה גם היא מהלב. רציתי משהו מעניין, חזק ובתקציב מוגבל- ה T5 ענתה על הדרישות. וואלה בנתיים מרוצה.

 

bikepics-829418-full.thumb.jpg.9cc101289aef26bd00a2990d154d4dd0.jpg

bikepics-829404-full.jpg

121212.jpg

131313.jpg

עריכה אחרונה על ידי method
  • אהבתי 4
  • מעניין 1
פורסם
טוב, המוטיב כאן די חוזר על עצמו, אז אני אקצר:
השתחררתי מהצבא, חיפשתי לקנות רכב(סתם כי הייתי מרדן ולא רציתי להיות תלוי ברכבים של ההורים) ואז אבא אמר לי "למה שלא תקנה אופנוע?", כחודשיים לאחר מכן קניתי את ה gpz ואיזו תקופה נפלאה זו הייתה.
 
שנים עברו, והרכישה האחרונה גם היא מהלב. רציתי משהו מעניין, חזק ובתקציב מוגבל- ה T5 ענתה על הדרישות. וואלה בנתיים מרוצה.
 
bikepics-829418-full.thumb.jpg.9cc101289aef26bd00a2990d154d4dd0.jpg
bikepics-829404-full.thumb.jpg.328e7740b64b76cc0078609824052e52.jpg
121212.thumb.jpg.0e91adddc8b2e03900919fae900f797e.jpg
131313.thumb.jpg.789fd1316013417d8af2661e3702c94d.jpg
כמה שאני אוהב וולבו באדום :)

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

  • אהבתי 2

haters will hate

פורסם
לפני 7 שעות, method כתב:

טוב, המוטיב כאן די חוזר על עצמו, אז אני אקצר:
השתחררתי מהצבא, חיפשתי לקנות רכב(סתם כי הייתי מרדן ולא רציתי להיות תלוי ברכבים של ההורים) ואז אבא אמר לי "למה שלא תקנה אופנוע?", כחודשיים לאחר מכן קניתי את ה gpz ואיזו תקופה נפלאה זו הייתה.

 

שנים עברו, והרכישה האחרונה גם היא מהלב. רציתי משהו מעניין, חזק ובתקציב מוגבל- ה T5 ענתה על הדרישות. וואלה בנתיים מרוצה.

 

bikepics-829418-full.thumb.jpg.9cc101289aef26bd00a2990d154d4dd0.jpg

bikepics-829404-full.jpg

121212.jpg

131313.jpg

 

קוואסאקי gpz... חלום של כל ילד שהוציא רשיון בתחילת שנות ה2000... 😄 (או הgpx בנפח 250).

אני מופתע לראות שהחרב התחתונה אצלך שלמה.

פורסם

אני באופן כללי רוכש רכישות די הגיוניות, אבל יש כמה חריגים -

  • אלפאסוד 83 אספנות שהחזקתי משהו כמו 15 שנה בהקשעה אינסופית, עד שבסוף הבנתי שמיציתי את הקטע ומכרתי.
  • טייפון 2 פעימות ישן שקניתי סתם כי בא לי, שיפרתי אותו מהתחת (מנוע מוגדל, אגזוז, וריאטור ועוד) לרמה שהוא היה מאיץ יותר טוב מרוב הדברים על הכביש, ואז שיניתי מקום עבודה והשתנו עוד כמה קונסטלציות בחיים ומכרתי בהפסד, אם כי נהנתי כל רגע בדרך.
  • טרופר 3.5 ליטר V6 בנזין - היה מדהים בשטח אבל שתה לי את החיים בצריכת דלק ובאמינות בעייתית של הגיר האוטומט. תיקנתי את הגיר אצל הגורו הכי הכי בארץ ומכרתי, בהפסד כמובן.
  • אהבתי 1

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

נזכרתי בילדות קשה במדינה פוסט סובייטית וקניתי חבילת סניקרס.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

@RK מה נשאר כיום בידך? מכרת את ה 106? או שיש אחד לך אחד לאישה ואחד לנשמה?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 12 דקות, zaf כתב:

@RK מה נשאר כיום בידך? מכרת את ה 106? או שיש אחד לך אחד לאישה ואחד לנשמה?

 

ברז ואיגניס (והקארט). לאישה יש סטוניק ואני באמת צריך להוציא סקירה עליה, היא בדיוק חגגה שנתיים לפני חודש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, RK כתב:

 

לאישה יש סטוניק ואני באמת צריך להוציא סקירה עליה

 

עדיף תעשה סקירה על הסטוניק. בכל זאת, פה זה פורום רכבים... :-D

עריכה אחרונה על ידי method
  • מצחיק 7
  • מעניין 1
פורסם

על ה 106 היה שרשור אחזקה מעניין, אפילו פוזות בימי מסלול. אבל על הטווינגו לא? למה טווינגו, מה מיוחד היה בה?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לצערי עד היום קניתי רק באופן שקול ואחראי... 

 

פעמיים חשבתי ברצינות על לקנות רכב שהוא פחות הגיוני לנו :

1) כשגרנו בארה"ב בשנים 1997-1999 קנינו שברולט קורסיקה משומשת והגיונית. אבל בסוף 1998 היה נראה שנצטרך עוד רכב והשתעשעתי ברעיון לקנות מזדה מיאטה בתור הרכב השני. בסופו של דבר לא היה לנו צורך במכונית נוספת אז זה לא קרה. לא יודע אם זה היה קורה גם אם היינו צריכים עוד מכונית...

 

2) לפני קצת יותר מחמש שנים התחלתי עבודה חדשה אחרי שנה וחצי שעבדתי מהבית ושוב עלתה המחשבה שנצטרך עוד רכב (כשהתחלתי לעבוד מהבית ויתרתי על הרכב מהעבודה והסתדרנו כמה שנים עם מכונית אחת). עלה לי רעיון מדהים: לקנות סיטרואן קקטוס חדשה. אפילו עשיתי נסיעת מבחן וניסיתי לשכנע את אשתי שזה רכב מתאים לנו. ושוב, הוחלט שנמשיך להסתדר עם מכונית אחת. אחרי כמה שנים נוספות כשאשתי התחילה לעבוד יום בשבוע בירושלים והבת הוציאה רשיון החלטנו שהגיע הזמן לרכב נוסף אבל הדרישה העיקרית הייתה שהוא יהיה חסכוני ולא מזהם אז קנינו אוריס משומשת הגיונית...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 


×
×
  • תוכן חדש...