Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

אבל איזה ראיונות עבודה רלוונטים מקצועית לחייל בן 20?

שוב, לא מדובר על מישהו עם מקצוע או אפילו תואר ראשון, סה"כ חייל שרוצה לנצל את השנה שנתיים הקרובות כדי לחסוך 6 ספרות

ושוב,הנקודה היא שה6 ספרות האלה חסרות משמעות.

 

 היא שיש דברים יותר טובים לעשות עם הזמן, מלטחון ים שעות בשכר מינימום בשביל שיהיה כסף.

לבלות ולהנות זה חשוב.

להבין מה אתה רוצה לעשות בחיים זה חשוב.

 

במקום לטחון בזמן הצבא משמרות במינימום הבנתי מה אני רוצה לעשות עם עצמי ונסגרתי על השיט שלי.

עבדתי פה ושם,עשיתי 3-4 בחודש בעבודה שנהניתי לעבוד בה.

היום אני צריך 100 שעות פחות בחודש בשביל להכניס סכום דומה,שלא הייתי משתמש בו ב3 שנים שעברו מאז השחרור.

 

כסף זה מוצר יחסי,

4,000 שקל שעשיתי כשפירקתי במות בפסטיסל בנהריה במשך 16 שעות כל יום שבוע שלם זה לא אותם 4,000 שקל שאני עושה היום בעבודה של 8-10 שעות ביום במשרד ממוזג רובם מול מחשב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה ניכר שהוא בנאדם שחושב על העתיד וחרוץ מאוד, כניראה לא אחד שבמקום לעבוד יראה נטפליקס 8 שעות ביום. הלוואי שאני הייתי בסטייט אוף מיינד כזה בגיל שלו. 

ובנאדם כזה, במקום שיעבוד בעבודת מינימום, כמו שאמרו יכול לעשות קורסים בפתוחה, ללמוד עצמאית דברים שאולי יתרמו לו לעתיד, וגם אם לא, אז יביאו לו נסיון רלוונטי שיתורגם להחלטות טובות יותר. 

 

הכוונה היא, לא להגזים ולתת פול גז בהילוך ראשון , אלא להתחיל במה שלכאורה ניראה איטי יותר, אבל בעתיד יתורגם לתיבת הידרה מאטיק עם 10 הילוכים שתיתן הרבה יותר פוש מאשר אותם כמה אלפים אקסטרה שהוא עושה כשהוא טוחן את הנשמה ב-250 שעות. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

שוב, יכול להיות שבשבילך 250 שעות בתחנת דלק זה נשמע המון וקריעת תחת, אבל להרבה אנשים הוא רק מעביר את הזמן ומקבל על זה כסף.

שניה לפני התואר שלי עבדתי מ5 בבוקר עד 11 בלילה בקיוסק (הבעלים טס לחו"ל לשבוע והייתי שם כל שעות הפתיחה) זה היה נוראי כמובן, אבל לא באמת עבודה קשה. לא הייתי עובד ככה קבוע ולהרבה זמן אבל שוב, זו לא עבודה קשה. 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 49 דקות, Night Driver כתב:

למיטב זכרוני אפילו טנדרים 404 הפסיקו לייצר הרבה קודם.

 

יש בארץ כמה טנדרים שנת 88 (עם סיומת 58).

 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

למיטב זכרוני אפילו טנדרים 404 הפסיקו לייצר הרבה קודם.

 

"תיקון" הקלדה של מקלדת גוגל

 

פיג'ו 505 כמובן

 

 

תודה על שימת הלב

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אבל את הרכב פיג'ו 404 (לא טנדר) הפסיקו ליצר הרבה לפני
שנות היצור של הדגם המשפחתי היו 1960 עד 1975. 

 

  זוכר את היום בו ה-404 התכולה נכנסה... - ישראל של פעם- מוזיאון פרטי  לנוסטלגיה מקומית | Facebook


יצור רכבי הטנדר פיג'ו 404 היה עד לשנת 1988.

 

 image.jpeg.25398fb4d8ed0b09f62f387fbcdd9b24.jpeg

 

פורסם
לפני 2 דקות, avargel כתב:

פיג'ו 505 כמובן

אחד הרכבים הנוחים שיצא לי לנסוע בהם. ב 87 עד 89 היתה לנו אחת מנוע 2 ליטר ידנית.

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

הכוונה היא, לא להגזים ולתת פול גז בהילוך ראשון , אלא להתחיל במה שלכאורה ניראה איטי יותר, אבל בעתיד יתורגם לתיבת הידרה מאטיק עם 10 הילוכים שתיתן הרבה יותר פוש מאשר אותם כמה אלפים אקסטרה שהוא עושה כשהוא טוחן את הנשמה ב-250 שעות

כמה שאתה צודק. גם חייל משוחרר יכול לנצל את הזמן שלו יותר טוב מאשר משרה מלאה עם שעות נוספות בשכר מינימום, השאלה אם יש לו ראש לזה.

חברים שלי מהתיכון החליטו שהם מפתחים משחק מחשב אחרי השחרור מהצבא, לא הלכו לעבוד וכל יום נפגשו כדי לעבוד על זה. בהתחלה הייתי איתם בזה (הייתי אחראי על הגרפיקה) אבל אחרי כמה זמן שלא היתה התקדמות הלכתי לעבוד בעבודה "אמיתית" בסיור ושמירה. הרווחתי גרושים אבל לפחות היתה לי הכנסה, הם לא הרוויחו כלום אבל בזמן הזה למדו לתכנת ועשו איזה קורס במכללה בלימודי ערב שקשור למה שהם ניסו לעשות. במקביל עברתי לעבודה מועדפת כדי לקבל את המענק של ביטוח לאומי וקרעתי את התחת במפעל עם חומרים מסוכנים. בינתיים הם הקימו חברה לפיתוח משחקי מובייל. אחרי שנגמר לי החוזה במפעל והחלטתי שאני נרשם ללימודים אקדמאיים, היתה לי תקופה של כמעט שנה בלי עבודה מסודרת. הם שכרו אותי לעבוד אצלם בחברה. אתה מבין? בזמן שאני עברתי בין עבודות מסריחות של שכר מינימום הם צמחו כלכלית לרמה שהם יכולים להעסיק שכיר (המשכורת גבוהה בהרבה ממינימום). אמנם החברה שלהם התפרקה אבל היום יש להם אחלה משרות בזכות הניסיון שהם צברו. הרבה יותר ממה שאני, שהלכתי במסלול המקובל, מרוויח כיום. 

  • אהבתי 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

טוב בנסיון להחזיר את השרשור לייעודו המקורי - 

 

רוב החיים המוטוריים שלי התבססו בעיקר על רכבי ליסינג/עבודה וכשלא, על אקזמפלרים מהצד הפרקטי ביותר (ריו 1.2 2012 ידנית, פאביה 1.0 ידנית בסיסית). האחרונה הלכה לעולמה בטרם עת עקב טוטאלוס בחניה, והאמת שזה קרה די בהתחלה של הקורונה אז תקופה לא קצרה הייתי פשוט בלי רכב. כשהגיע הזמן לרכוש מחליפה, הצלקות מהאירוע הקודם השאירו את סימנן ובהתחלה חשבתי ללכת בכוונה על משהו שלא יהיה איכפת לי ממנו. היה שלב ששקלתי קקטוס😃 מפה לשם התחלתי תו"כ לפזול גם לכיוונים פחות פרקטיים, טיפה יותר מעניינים..תמיד היתה לי חיבה לתחת של הלאון. מפה לשם, לאון FR ידנית 2016. כן, הרבה פחות קיצוני משאר הדוגמאות פה, אבל הייתי יכול להסתפק בהרבה פחות לצורך העניין (איזו סופר מיני, משהו יותר אמין וכו'. או לחילופין איזו גרוטאה שמבחינתי שתנחת עליה מחר מכולה). או משהו עם יותר דלתות לפחות. הקטע שהלאון הזו שינתה לי את התפיסה. לפני זה נהיגה בארץ היתה מבחינתי לא הרבה מעבר לcommute, אפילו מטלה. בזכותה גיליתי את הכבישים שיש לנו פה בגליל ובגולן, הקטע של לקום ב-5 בבוקר בשביל טיולי נהיגה, והאמת שאת הכיף בנהיגה בכללי שעד אז הייתי שומר בעיקר לטיולים בחו"ל. לא חושב שזה היה קורה עם רכב שלא היה עושה לי חשק לנהוג בו (או להסתכל עליו אחרי נעילת הדלתות).

20200723_200915.jpg

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, Moshe.g כתב:

אני לא נוהג להגיב בפורום, אבל קורא באדיקות. הרכישה שלי היתה בגיל 24, אחרי צבא התחלתי ישר לעבוד, חסכתי סכומים יפים בגודל של משכורת ממוצעת לחייל משוחרר, חי עם ההורים (לא עשירים) עוזר בבית כספית, ללא ביזבוזים מיותרים לא טיול אחרי צבא/ טיולים/ סיגריות/ שופני. החלום היה ב.מ.וו, ופירסומת של אלפא שלא יצאה לי מהראש שנים "זה שאתה נושם, לא אומר שאתה חי" ככל שחשבון הבנק תפח כך הבנתי כמה המשפט הזה נכון.

החלטתי להגשים את החלוםובגדול.לא איזה סדרה 1 מנוע 1600 העיקר הסמל, רציתי מעבר. קניתי במוו סדרה 3 f30 לקשורי 184כ"ס הנעה אחורית ב120k רכב שעלה 350k כחדש(לא הלוואה), הרכב היה מלוקק  אחרי כל הטיפולים צלחות בלמים צמיגים הכל היה מתועד. התזמון היה הכי "לא מתאים" כי איך שקניתי אותה החיים שלי השתנו החלטתי ללכת ללמוד תואר ראשון מסיבות כאלו ואחרות. אז איך סטודנט מחזיק רכב כזה ? עשיתי חישוב של 10אלף שנתי (ביטוחים, טסט, טיפולים, לא כולל ירידת ערך ובלתמים) זה מחיר שאני מוכן לשלם, על חלום לראות שעבודה קשה מביאה לתוצאות וליהנות מהדרך.עד היום טפו טפו אמינות מופתית לרכב בן 7 בכל קנה מידה בטח לבמוו עם המוניטין שלה, ומסע ההפחדות שעברתי לפני ואחרי הקנייה.

 

אני אקצר, היום אני בן 26 עוד מעט סוגר שנתיים עם הרכב ולא מצטער לרגע שעשיתי את זה תענוג צרוף. כמה מבעלי הקורולה יוצאים לשרוף דלק לחינם? כי אני עושה את זה כל יומיים להרגיע את הנשמה (כי אין יותר נסיעות למכללה אז האוטו יושב רוב הזמן).

בכל זאת מי שרוצה להכנס לי לכיס אל תדאגו, כשאסיים ללמוד ואתחיל לעבוד, ארכוש דירה יש לי את ההון התחלתי לקניית דירה. חוץ מזה יש לי חלומות יותר גדולים מ4 קירות..
אז כן יש לי "במוו של עשירים" כמו הבחור החביב עם הx5 שמאוד התחברתי למה שהוא רשם, גם גם אני לא ערס אבל אני מודה שאני נהג במוו טיפוסי, באיתותים אבל זה לא אשמתי ברכבים אחרים אני מאותת. מהצד השני יש לי פלאפון בן שנתיים ב1000 שקל עם מצלמה פח שמשרת אותי נאמנה, אני לא אחד שמעלה לרשתות ומנסה להרשים אף אחד. זה עניין של סדרי עדיפויות, יש כאלה שרוכשים סרטן במנוי שנתי בעלות של 5000 שקל  לשנה(סיגריות), טסים לחול במקרה הטוב או לאילת במקרה הרע, את הכסף הזה אני משקיע במשהו שעושה לי טוב.


מוסר השכל לא כל מי שיושב במרצדס או במוו בנתיב השני עשיר, יכול להיות שהרכב בהלוואות, מונית לשעבר או שהוא פשוט הרפתקן/אוהב את התחום.

לא אומר שאני צודק יכול להיות שאני טיפש, אבל אני ילד גדול שיכול לקחת החלטות לבד.
הקורונה נתנה לאנשים כאפה רצינית אלה שחיים בהלוואות ולא חושבים על המחר, שיבינו כמה חשוב לחסוך לימים שחורים.
אז כן לפני שמגשימים חלומות צריך לחשוב על העתיד ולחסוך כמה שאפשר.
אם זאת אי אפשר רק לחסוך מה שווה להיות האדם העשיר בעולם, אם אי אפשר להנות מהפירות?

 

 

 

אחלה סיפור, עושה חשק ותיאבון גם כן (אני אשקר אם אגיד שלא התחלתי להסתכל כבר קצת ביד2 על דברים דומים..)

תהנה מהרכב! איזה כיף

 

עריכה אחרונה על ידי Amired
פורסם
לפני 6 שעות, Potato כתב:

ושוב,הנקודה היא שה6 ספרות האלה חסרות משמעות.

 

 היא שיש דברים יותר טובים לעשות עם הזמן, מלטחון ים שעות בשכר מינימום בשביל שיהיה כסף.

לבלות ולהנות זה חשוב.

להבין מה אתה רוצה לעשות בחיים זה חשוב.

 

במקום לטחון בזמן הצבא משמרות במינימום הבנתי מה אני רוצה לעשות עם עצמי ונסגרתי על השיט שלי.

עבדתי פה ושם,עשיתי 3-4 בחודש בעבודה שנהניתי לעבוד בה.

היום אני צריך 100 שעות פחות בחודש בשביל להכניס סכום דומה,שלא הייתי משתמש בו ב3 שנים שעברו מאז השחרור.

 

כסף זה מוצר יחסי,

4,000 שקל שעשיתי כשפירקתי במות בפסטיסל בנהריה במשך 16 שעות כל יום שבוע שלם זה לא אותם 4,000 שקל שאני עושה היום בעבודה של 8-10 שעות ביום במשרד ממוזג רובם מול מחשב.

לא בה להיכנס לך לכיס, אבל היחס של 4000₪ ל 8- 10 שעות, זה 80,000₪ בחודש ברוטו.   או שהתבלבלת או ששיחקת אותה. מקווה שהאופציה השנייה :-)

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, רק מיאטה כתב:

לא בה להיכנס לך לכיס, אבל היחס של 4000₪ ל 8- 10 שעות, זה 80,000₪ בחודש ברוטו.   או שהתבלבלת או ששיחקת אותה. מקווה שהאופציה השנייה :-)

זה לשבוע,לא יומי :(

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...