Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: פיג'ו 208


פבל
 שיתוף
עוקבים 25

פוסטים מומלצים

לפני 20 שעות, discoTD5 כתב:

לא נהגתי על ה 208 החשמלית עדיין, אבל גירסת הבנזין שבחנתי היא בדיוק מה שאני רוצה מרכב. קטן, יפה ברמות מטורפות, נוסעת מעולה, כייפית וזריזה. 

ולמרות שיש לה כמה פאקים הם כאלה שאפשר לחיות איתם. 


דיסקו יש לך 208GTI לא?
אתה יכול אולי להשוות ביניהן? כלומר ברור שהGTI חזקה יותר, וברור שהגיר הידני מוסיף אלמנט של כיף (או סבל תלוי בבנאדם), אבל גם 130 כ"ס זה לא מעט לרכב כזה קטן וקל.
מעניין אותי לשמוע מה אתה ופבל חושבים כי השמועות אומרות שלא תגיע 208GTI חדשה ממה שהבנתי...

חבל שאין גירסה ידנית בלי פינוקים עם 130 כ"ס וגלגלי ברזל לבנים מחורצים שנראים כמו גלגלי פח מעפנים...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

פיג'ו 208 החדשה מוצעת לא רק עם מנוע בנזין, אלא גם בגרסה חשמלית. אז לקחנו את שתיהן למבחן. https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3563/מבחנים/פיג'ו-208-(בנזין-+-חשמלית)--מבחן-דרך  

רק אני חושב שהתמחור שלה מנותק לגמרי מהמציאות? כמה אנשים ישלמו על סופר-מיני של פיג'ו מחיר שווה לשל פוקוס RS-Line, או ג'יפון קטן? היו צריכים לרדת לפחות 10K בכל רמות הגימור, אם לא 15K, כדי שיהיה להם סיכו

אני אענה לך בשני סעיפים. 1. כן. חד משמעית. 2. לא באמת. הקורסה עצמה, מבחינה מכאנית וטכנית, נופלת מה-208 ב... לא יודע, 2-3% אולי. איפה שאיכות החומרים בפיג'ו מצוינת, בקורסה היא בסדר גמור,

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 11 דקות, Doron_Z כתב:

@פבל באמת הרכב מבריק לנהיגה כמו שאתה מתאר? קצת מוזר לי לשמוע את זה אחרי שעקבתי אחרי לא מעט סיקרות מחו״ל שמציינות באכזבה מסויימת שהרכב לא נוהג ״מבריק״ כמו שהוא נראה ושלא מדובר פה במשהו ספורטיבי במיוחד. כמעט כולם אמרו שהפיאסטה לא צריכה לחשוש מהבחינה הזו.

 

מה הם בעצם פספסו או שפשוט הציפיות שלהם היו גבוהות מדי אולי?

ביחס לסופר מיני רגילה, הוא לגמרי מעולה. היא לא ספורטיבית פר-סה, היא פשוט כיפית ושובבה. אין שם יותר מדי תקשורת או זוויות גלגול שטוחות לחלוטין וכאלה. סתם אוטו שכיף לזרוק לתוך פניות בכביש מפותל בלי לצפות שהוא יתלוש לך את הפרצוף.

לגבי הפיאסטה, אני לא יודע כי לא נהגתי. @In Flames נהג באחת ברמת גימור מקבילה לזו של ה-208 GT ליין (ST ליין, מפתיע...) בחו"ל אז אולי הוא יוכל להשוות יותר טוב כי הוא נהג גם בפיג'ו.

 

יחד עם זאת, כ"אחד מהם", אני מכיר את השריטות והדפקות של כתבי רכב, ולמרות שחלק מאיתנו באמת מנסים להילחם בהן (חלק פשוט זורמים איתם וקוראים לכל מי שלא מסכים איתם אידיוט או "כלבתב" או משהו מאוד בוגר בסגנון) הרבה פעמים אנחנו מגיעים עם דעות קדומות. גם אני, אגב. אני משתדל להימנע מזה ככל האפשר, אבל זה לא תמיד אפשרי ואני מצפה מהקוראים, לפחות הקבועים, להכיר את זה. זו אחת הסיבות שאני דואג לציין במבחנים אם יש לי איזו אהבה או שנאה מיוחדת למותג/דגם/קטגוריה וגם הסיבה שאני דואג להיות פעיל בשרשורים על המבחנים, כי לא תמיד זה עובר בצורה ברורה כמו שהייתי רוצה. 

 

הדעות הקדומות האלה, לפעמים, ממשיכות לכל אורך המבחן ומכוניות מסוימות ש"ידועות" בזכות איזו תכונה ספציפית, מוכתרות כבעלות אותה תכונה גם אם היא לא בהכרח קיימת או לא בהכרח בולטת לטובה (ע"ע הנדסת האנוש ב-VAG). אולי מתוך צורך להיות בקונצנזוס, אולי מתוך עצלנות, לא יודע. התוצרת של פורד לחלוטין ידועה כמתנהגת מאוד (ואולי היא באמת כזו, אני לא יודע) ולכן היא אוטומטית "לא צריכה לחשוש" מההתנהגות של מכוניות אחרות. אני זוכר שלפני כמה שנים הייתה תקופה מאוד ארוכה באחד הערוצים הבריטיים שבכל סרטון שלהם, כשדיברו על התנהגות, זה תמיד נגמר ב"אבל היא פחות טובה מאשר בפוקוס/פיאסטה/מונדאו/טרנזיט". יכול להיות שזה באמת ככה, ויכול להיות שלא.

 

בכל מקרה, הפיאסטה לא נמכרת בארץ, וגם אם היא כן הייתה וגם אם ה-208 באמת פחות טובה ממנה, מקום שני בקטגוריה זה עדיין לא רע :) 

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

לא תגיע GTI חדשה.

תקני זיהום האוויר הרגו אותה. 

אם תגיע איזו גירסת קצה אני מניח שהיא תהיה חשמלית או משהו. בפייסבוק רצים כבר קטעי וידאו של רכבי ראלי חשמליים...

 

ה GTI יותר חזקה זה ברור, קיים הבדל בביצועים בין 6.5 שניות ל 100 ב GTI לבין 8.7 שניות של גירסת ה 130 כ"ס.

אבל כדי להוציא מה GTI את ה 6.5 שניות האלה אתה צריך לשים את עצמך על מוד 'חוליגאן', וב 208 החדשה הדברים מאוד קלים. 

 

שיוט ב 160 קמ"ש (באוטובאן בגרמניה כמובן) עם ה 208 החדשה נעשה בקלילות ובשקט יחסי, בעוד שה GTI נובחת עליך במהירות הזו. 

ההגה של ה 208 החדשה קרוב מאוד למושלם לטעמי. פשוט ככה. כל התנהגות של הדבר הזה היא מופת. והיא יפה.

 

ה 208 החדשה יפה, היא כל-כך יפה, בחניה בעבודה לא הייתי יכול להיכנס לאוטו בלי שעובדים שעברו עצרו לדבר איתי על הרכב. 

 

אבל היא לא מושלמת, ואת חוות הדעת המלאה שלי, עם הביקורת על כמה דברים ברכב,  אני אפרסם רק בעוד שבועיים / שלושה לערך. 

 

אלמלא היתה לי היום ה GTI יש מצב שהייתי פותח עכשיו הזמנה ל 208 החדשה הזו.

 

מצד שני יש את עניין המחיר. במחיר שלה אפשר לרכוש כבר 2008 שגם היא פצצה של רכב. 

במחיר יותר זול יש את הקורסה החדשה שהיא גם רכב מעולה, אבל פחות יפה.

 

היא יפה, אוי כמה שהיא יפה. 

 

בצבע אדום. 

 

 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, discoTD5 כתב:

מצד שני יש את עניין המחיר. במחיר שלה אפשר לרכוש כבר 2008 שגם היא פצצה של רכב. 

 

רק אל תצפה לאותה התנהגות שובבה מה-2008. יכול להיות שבמכלול היא מהווה תמורה טובה יותר (במיוחד אם היא נועדה למשפחה), אבל זו מכונית די שונה לנהיגה למרות המכלולים הזהים.

אגב ב-2008 ניסיתי ממש ניסיתי למצוא תנוחת נסיעה טובה. הגה במצב הכי גבוה שאפשר, מושב במצב הכי נמוך שלו והברכיים שלי כמעט ונגעו בהגה, פלוס העניין של הסתרת לוח השעונים עם כל סיבוב. 

מה שכן היא מאוד מאוד יפה. יותר מה-208 לטעמי.

עריכה אחרונה על ידי robertf
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, MostlyWicked כתב:

היו צריכים לרדת לפחות 10K בכל רמות הגימור, אם לא 15K, כדי שיהיה להם סיכוי.

במחירון המעודכן המחירים עלו יחסית למחירי ההשקה כך שלובינסקי לא ממש חושבים כמוך

https://www.peugeot.co.il/wp-content/uploads/2021/01/NEW208.pdf

בנוסף, אני לא לא יודע מתי נערך המבחן אבל גרסת ה GT-LINE כבר לא קיימת במפרט ובמחירון,

פיג'ו ביטלו את רמת הגימור הזו בכל דגמיה באירופה לפחות, בנובמבר האחרון במסגרת ארגון מחדש

של רמות הגימור שנועד לייעל את קצב האספקה באירופה.

לגרסת ה GT בארץ נוסף מסך מולטימדיה 10 אינץ' וניווט מקורי, ביחס ל GT-LINE בהשקה.

המפרט המעודכן :

https://catalog.lubinski.co.il/view/151654/

 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עולה ה-GT?

הניווט המובנה הזה פשוט מיותר בארץ כי מי ישתמש בה במקום ווייז במיוחד כשיש קארפליי ואנדרואיד אוטו.
גם רנו מתעקשים להביא את הקליאו והקפצ׳ור עם ניווט מובנה מסיבה מוזרה כלשהי, אם כי הם מבינים שזה כלכך מיותר שהם אפילו לא מציינים את זה במפרט...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הgt עולה  130 אלף, פריט אספנות.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 25 דקות, robertf כתב:

כמה עולה ה-GT?

הניווט המובנה הזה פשוט מיותר בארץ כי מי ישתמש בה במקום ווייז במיוחד כשיש קארפליי ואנדרואיד אוטו.
גם רנו מתעקשים להביא את הקליאו והקפצ׳ור עם ניווט מובנה מסיבה מוזרה כלשהי, אם כי הם מבינים שזה כלכך מיותר שהם אפילו לא מציינים את זה במפרט...

באירופה גם ה GT-LINE וגם ה GT הגיע עם ניווט מובנה, לפי דעתי בגרסת ההשקה בארץ היצרן התאים במיוחד לארץ את הגרסה

עם המסך הקטן יותר 7 אינץ' ללא ניווט, מה שכנראה הוא כבר לא הסכים בגרסה החדשה GT, וכנראה זו הסיבה לקפיצה במחיר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באירופה הם משום מה מאד אוהבים את הניווט המובנה. בארץ אף אחד לא יבחר בו על פני וויז.

מעניין שמישהו החליט להשקיע כסף על התאמה של זה לישראל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, yulianx כתב:

הgt עולה  130 אלף, פריט אספנות.


130 אלף שקל? עכשיו זה 130 אלף שקל?
למה הם הצמידו את המחיר? לביטקויין? חשבתי שזה ביורו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שזאת לא gt line שנמכרה עד עכשיו אלא רמת אבזור מעט גבוהה יותר.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין.
אני מבין גם שה208 מתומחרת גבוה גם בחול.
עדיין, 130K שקלים לסופר מיני של פג'ו שמבחינה פרקטית היא סופר מיני כמו סופר מיני של לפני 8 שנים (כלומר קטנה וצפופה ולא יכולה לשמש משפחה) זה מחיר הזוי ולא משנה הסיבה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמדובר בהחלטה אמיצה, מדובר ביצרן ויבואן שבוטחים באיכות המוצר שהם משווקים.

הם בקלות יכלו להביא רק את גרסאות האקטיב ומטה כמו  ב 208 הקודמת, אבל אז כולם היו מקטרגים

איפה מה שבחו"ל ואיפה מה שמקבלים בארץ, לובינסקי בניגוד לנוהג שלהם אפילו עם ה 3008

שלא מוצעת בגרסת ה GT בארץ למרות שבאירופה גרסת ה 1.6 מגיעה רק עם ה GT,

מביאים רק את 2 רמות הגימור והאבזור הגבוהות ביותר בהיצע של ה 208.

כי הם יודעים שהיתרון היחסי של ה 208 על המתחרים הוא דווקא בגרסאות אלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמיצה? בוודאי. חכמה? לא בטוח.

 

כרגיל, אפשר ללכת לשני הקצוות ולהביא או גרסאות ערומות מאבזור, מנוע אטמ' חלש וגיר ידני ב-80, או את הגרסה הכי מאובזרת בעולם ב-130 

 

למה לא גם וגם? למה לא להביא גרסה פשוטה בלי כל הגג-פנורמי-פנסי-לד-צמיגי-20"-בחתך-נמוך-מסך-ממש-מגניב במחיר סביר, אולי אפילו עם מנוע קצת חלש יותר (על גיר ידני אין כבר מה לדבר) מצד אחד, וגם גרסאות סופר מאובזרות למי שממש חייב באיזה מחיר שרוצים להנפיץ?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...