Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: פיג'ו 208


פבל
 שיתוף
עוקבים 25

פוסטים מומלצים

פיג'ו 208 החדשה מוצעת לא רק עם מנוע בנזין, אלא גם בגרסה חשמלית. אז לקחנו את שתיהן למבחן.

https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3563/מבחנים/פיג'ו-208-(בנזין-+-חשמלית)--מבחן-דרך

 

112135621_-208-2021-01.thumb.jpg.f28cce54d072a8e52a962c0ed44f9cc9.jpg1485344250_-208-2021-29.thumb.jpg.17df891d02b93ac3e89d5ab3952320dc.jpg

  • אהבתי 7
  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

פיג'ו 208 החדשה מוצעת לא רק עם מנוע בנזין, אלא גם בגרסה חשמלית. אז לקחנו את שתיהן למבחן. https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3563/מבחנים/פיג'ו-208-(בנזין-+-חשמלית)--מבחן-דרך  

רק אני חושב שהתמחור שלה מנותק לגמרי מהמציאות? כמה אנשים ישלמו על סופר-מיני של פיג'ו מחיר שווה לשל פוקוס RS-Line, או ג'יפון קטן? היו צריכים לרדת לפחות 10K בכל רמות הגימור, אם לא 15K, כדי שיהיה להם סיכו

אני אענה לך בשני סעיפים. 1. כן. חד משמעית. 2. לא באמת. הקורסה עצמה, מבחינה מכאנית וטכנית, נופלת מה-208 ב... לא יודע, 2-3% אולי. איפה שאיכות החומרים בפיג'ו מצוינת, בקורסה היא בסדר גמור,

תמונות שפורסמו בשרשור

אהבתי את סגנון הכתיבה,תמשיך ככה פבל.

את הרכב הייתי רוכש רק ברמת הגימור הגבוהה-GT LINE,אם כבר אז לקבל את הפרימה,ואני יודע שהרכב לא ממש זול,אבל לפחות יש בו מאפיינים שעושים לך חיוך בבוקר שאתה נכנס לרכב ובערב שאתה יוצא ממנו ומסתכל עליו.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על ה 208 החשמלית עדיין, אבל גירסת הבנזין שבחנתי היא בדיוק מה שאני רוצה מרכב. קטן, יפה ברמות מטורפות, נוסעת מעולה, כייפית וזריזה. 

ולמרות שיש לה כמה פאקים הם כאלה שאפשר לחיות איתם. 

IMG_20201228_042246_918.jpg

  • אהבתי 1
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וזה למה את הגרסא החשמלית צריך להביא בייבוא אישי, בגרסת הGT LINE. כנראה רק ככה לובינסקי יבינו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו תמיד, כיף לקרוא.

האם יצא לך לנהוג בקליאו החדשה ולהשוות בינה לבין ה208?

ובקשר למחיר ומבלי להעביר את הדיון לנושא אחר, ביום שהמדינה תרצה לקדם רכבים חשמליים -המחירים שלהם ירדו ושל הבנזין יעלה.

או שתהיה איזו התקדמות טכנולוגית שתוזיל משמעותית את עלות הייצור.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, shrek כתב:

האם יש הצדקה לתוספת מחיר לעומת אופל המקבילה ?

הסלון של הפיגו לדעתי מעוצב הרבה יותר, אך גם אני כמו בכתבה סבלתי מהגה שמסתיר את לוח המחוונים, וזאת יכולה להיות בעיה רצינית, באופל אין בעיה כזאת.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, ldti כתב:

וזה למה את הגרסא החשמלית צריך להביא בייבוא אישי, בגרסת הGT LINE. כנראה רק ככה לובינסקי יבינו.

מה יבינו בדיוק?

 

אני באמת לא מבין את אלה שיש להם אובססיה לרכבים חשמליים, ורוצים שכל השוק יבוא בעקבותיהם,

שוק החשמליות הוא אפילו לא עשירית האחוז, אז מה בדיוק אתה מצפה מהיבואן? שישיקע את כל מה שיש לו כדי שאתה תהיה מרוצה?!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 44 דקות, shrek כתב:

האם יש הצדקה לתוספת מחיר לעומת אופל המקבילה ?

אני אענה לך בשני סעיפים.

1. כן. חד משמעית.

2. לא באמת.

הקורסה עצמה, מבחינה מכאנית וטכנית, נופלת מה-208 ב... לא יודע, 2-3% אולי. איפה שאיכות החומרים בפיג'ו מצוינת, בקורסה היא בסדר גמור, איפה שהבידוד בפיג'ו מעולה, בקורסה הוא רק טוב מאוד וכו'. היא עדיין פצצה של מכונית (וגם המלצתי לבן משפחה של אשתי לקנות כזו לפני כמה ימים) ונותנת VFM יותר טוב משל הפיג'ו. 

אין בקורסה שום דבר שאתה מסתכל עליו, מתבאס ואומר "אם זה רק היה יותר טוב, הייתי מוכן לשלם עוד X אלף שקל". היא לא שם. היא מאוד טובה כשלעצמה.

ויש לקורסה גם יתרון פרקטי על פני הפיג'ו - רק אותה אפשר לקבל עם פנסי מטריקס לד, שזה מבחינתי אביזר ששווה לקנות בשבילו את אוטו. בהינתן שהם עובדים טוב ולא סתם גימיק (ראיתי כאלה וראיתי כאלה, וברכב המבחן של אופל לא הותקנו הפנסים האלה אז אי אפשר לדעת).

 

לפני 21 דקות, shachar187 כתב:

האם יצא לך לנהוג בקליאו החדשה ולהשוות בינה לבין ה208?

יצא לי לנהוג בקליאו, אבל זה היה מזמן (בהשקה המקומית) ולא מאוד הרבה זמן. ממה שאני זוכר במעורפל, היא הרבה יותר רצינית ובוגרת מה-208. פחות שובבה, משנה כיוון פחות בזריזות. היא יותר "מיני משפחתית" מאשר סופר מיני.

 

לפני 8 דקות, wildlands2019 כתב:

שוק החשמליות הוא אפילו לא עשירית האחוז

אבל למה סתם להגזים? 

במקרה בדיוק היום פורסם דו"ח המסירות הכולל של 2020 ונמכרו בסך הכל כ-215K מכוניות בישראל.

בלי לקרוא את הדו"ח אני יודע שלובינסקי לבד מכרו קרוב ל-2000 SZים חשמליים, שבחישוב מהיר זה קצת פחות מ-1%. וזה לא כולל את הכמה מאות איטרונים שאאודי מכרו ובטח עוד איזה 100-200 יחידות משאר הדגמים. 

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגבי הקליאו. בדור החדש שלה היא בהחלט בוגרת יותר מה-208 עם כמה יתרונות כמו תא נוסעים קל יותר לעיכול עם איכות חומרים גבוהה מאוד (בRS-Line בכל אופן) תא נוסעים מרווח יותר (לא מרווח אבל מרווח יותר) ותא מטען ענק בשביל סופר מיני (390 ליטר).
ה-I-Cockpit לדעתי האישית זה העקב אכילס של ה-208 ושל אחותה הגדולה ה-2008. אני אישית לא יכול למצוא תנוחת נהיגה ראויה לשמה, מה שאני לא יכול להגיד על אחיותיה (3008/5008 וה-508) שם הביצוע הרבה יותר מוצלח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היית פוסל את האופל בגלל המסך - לוח מחוונים העלוב, נשאר סטוק של איזה גימבוי אצל איזה יצרן והופה הלך לרכב שאמור להיות טכנלוגי.

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

208 היא ממתק אמיתי עם בעייה פוטנציאלית, i-Cockpit יכול להיות דיל-ברייקר. למרות הרבה מעלות טובות אישתי פסלה לצערה את ה-208 בדיוק על זה והלכה על משהו אחר.

The older you get, the better you used to be

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני ל 208 יש יתרון מבחינת הגיר- פלנטרי ולא רובוטי, אם כי בדור החדש של הקליאו הוא שופר לעומת קודמו.

כמו כן הקליאו הציגה תוצאות טובות יותר במבחן הריסוק.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, פבל כתב:

בלי לקרוא את הדו"ח אני יודע שלובינסקי לבד מכרו קרוב ל-2000 SZים חשמליים

700 בלבד, נכון להודעה שלהם מ 29.12.20

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל המבחן הזה רק מדגיש עוד יותר את התמחור השגוי (לגמרי) של הרכב הזה. אם אתה מוכר סופר מיני לצעירים, רצוי לא להציע אותה במחיר של כמעט משפחתית גם אם זה אומר קצת פחות אבזור או בידוד. ואם, מצד שני, אתה מציע סופר מיני במחיר של כמעט משפחתית - יש סיכוי לא רע שקהל היעד שלה יהיה בעיקר רכב שני בצפון ת"א - רמת השרון - וכו', למי שלא יכול/ה (או לא רוצה) להראות באאודי A1 / מיני. ושם, לא בטוח שהתכונות הלא-סאחיות שלה יוערכו יותר מדי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...