Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיפה מאיזה בחינות? התיאור בלינק שנתת אנמי למדיי לצערי, ואני עדיין בור בתחום :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה הבן אדם הראשון מאז שאני זוכר את עצמי, שאומר לי "סמוך" ואני אשכרה סומך.

הוזמן.

תודה רבה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

קיבלתי את המצלמה הזאת במתנה יחד עם המכונית שקניתי לאחרונה. אני יודע שזאת סינית פשוטה שלא שווה הרבה, אבל הייתי רוצה להשתמש בה אם היא כבר קיימת...

הבעיה היא שכאשר מכניסים לה כרטיס micro sdhc היא מודיעה "כרטיס תקול" (הכרטיס תקין בוודאות וגם ניסיתי תקין אחר).

בהוראות שבאו עם המצלמה כתוב שהיא עובדת עם כרטיס TF. חיפשתי ומצאתי שכרטיס TF הוא למעשה שם מסחרי שונה לכרטיס micro sd. באתר אחד מצאתי טענה ש-TF תואם ל- micro sd אבל לא ל- micro sdhc.

 

חשבתי שאולי קניית כרטיס TF / micro sd תעזור, אבל לא מצאתי בינתיים מקום שמוכר כזה... גם לא הצלחתי עדיין למצוא תמיכה של יבואן או משווק במצלמה.

 

אודה לתובנות כלשהן אם יש למישהו!

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
מה זה האתר הזה?

זה בטוח לא זיוף?

זה כ-25$ פחות מהמחיר "הרשמי"...

מדובר בגירסה הסינית של המצלמה, האפליקציה באנגלית, כך שזה לא משנה.

לא מדובר בזיוף.

קיבלתי פידבקים טובים אנשים שרכשו שם.

פורסם

היי,

התקנתי את ה- A119 עם ערכת HardWire בחיבור לקופסת הפיוזים חיברתי

אל הפיוזים של הוישרים , מצת סיגריות , וחימום לכיסאות. (מתח רק בACC)

בכולם אני נתקל בתופעה שהבעת שהרכב מדומם מנוע בעצירה (עצור וסע)

המצלמה מרסטת את עצמה. ואז לוקח 5-10 שניות והיא חוזרת להקליט. (מבחינתי זה קריטי במיוחד בצמתים)

בקריאה בפורומים בחו"ל, התופעה די מוכרת.

וממליצים להשתמש ב relay.

מישהו נתקל בתופעה ויכול להמליץ על דרף טיפול ?

פורסם (נערך)
מיועד לקהל הDDPai mini2,

מישהו נתקל בבעיה של חוסר יכולת להתחבר לwifi של המצלמה?

ניסיתי:

-לכבות נתונים

-מצב טיסה

-איתחול המכשיר

-איתחול המצלמה

-איפוס המצלמה (עם כפתור הריסט)

-מחיקת נתוני הwifi במכשיר ונסיון להתחבר מחדש

 

במקרה הטוב אני מקבל הודעת שגיאה של Failure to Authenticate כשברוב המקרים הנסיון להתחבר נכשל ללא הערה תוך שניות ספורות.

הנסיון להתחבר הוא באמצעות galaxy s7, טרם נוסה מכשיר אחר. משהו שפספסתי?

כנראה משהו בהגדרות אצליך.

אצלי זה גם סאמסונג 7 קצה ועובד מעולה, מריץ 3 מצלמות.

 

מצטרף גם לבעיה, ניסיתי עם של חבר ועובד, אצלי עם S7 לא עובד.

נשמח לדעת אם אצל אחרים עובד וא"כ אולי זה תלוי בגירסה?

אצלי יש גירסה 7.0

הוזמן באתר הסיני שהעלו כאן.

עריכה אחרונה על ידי GREEN.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם (נערך)
מצטרף גם לבעיה, ניסיתי עם של חבר ועובד, אצלי עם S7 לא עובד.

נשמח לדעת אם אצל אחרים עובד וא"כ אולי זה תלוי בגירסה?

אצלי יש גירסה 7.0

הוזמן באתר הסיני שהעלו כאן.

עדכן לגירסה 8 וחזור עם תובנות.

אצלי זה גירסה 8.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
עדכן לגירסה 8 וחזור עם תובנות.

אצלי זה גירסה 8.

 

שלום אלכס

המשתמש השני שהתלונן על זה נמצא על גירסה 8.0

יכול להיות שצריך להוריד עידכון למצלמה?

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם (נערך)
שלום אלכס

המשתמש השני שהתלונן על זה נמצא על גירסה 8.0

יכול להיות שצריך להוריד עידכון למצלמה?

מישהו מכם ניסה לעשות את הכתוב בהוראות במקרה והמצלמה לא מתחברת?

 

עוד דבר אחד, יצא לי לשוחח עם בחור שלא הצליח להתחבר למצלמה או משהו בסגנון, הסתבר שהוא הוריד אפליקציה אחרת ולא את האפליקציה של המצלמה, רק בכדי שנהיה בטוחים, קישור לאפליקציה.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cam.ddpai_overseas

 

Screenshot_20180806-202215_DDPai.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...