Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
פנה ליצרן, צרף סרטון ארוך יותר, אם המצלמה נרכשה מזמן, אל תציין זאת

סרטון ארוך יותר של הצפצוף? איך ליצור קשר, באמצעות האתר שלהם?

אין להם דרך לזהות זמן ייצור לפי מס' סריאלי, או משהו כזה? המצלמה בת "גג שנה", אבל סביר שפחות...

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מעדכן שבמייל הסיני כתב לי שהמצלמה תקינה והם שולחים חזרה.

מצד שני, הביאו מצלמה חדשה לגמרי.

אודה לך אם תפרט איך שלחת חזרה את המצלמה. רק אותה או גם את כל האביזרים הנלווים? דואר רגיל או רשום.תוך כמה זמן היצרן אישר שקיבל את המשלוח?

תודה.

פורסם
אודה לך אם תפרט איך שלחת חזרה את המצלמה. רק אותה או גם את כל האביזרים הנלווים? דואר רגיל או רשום.תוך כמה זמן היצרן אישר שקיבל את המשלוח?

תודה.

16 שקל אאלט בדואר ישראל רשום

רק את המצלמה

אישר תוך שבועיים בערך.

פורסם

כמה זמן לוקח להוציא הזמנה?

עברו 10 ימים ועדיין ללא מס׳ מעקב.

אני מניח ש-Back order זה עדיין לפני שילוח? קצת מאכזבים באיטיות שלהם.

 

IMG_9779.PNG

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

מתוך האתר של בנג גוד בעמוד המוצר: Processing time:12-16 business days

 

גם לי לקחת משהו כמו שבועיים עד שיצא לשילוח וקיבלתי מספר מעקב, במקום לשלם כסף משלמים בזמן המתנה :cry:

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם
16 שקל אאלט בדואר ישראל רשום

רק את המצלמה

אישר תוך שבועיים בערך.

איך יצרת אתם קשר ראשוני, במייל או באמצעות טופס "צור קשר" באתר?

שלחתי מייל לפני שלושה ימים, טרם הגיבו.

פורסם

מעדכן בעצמי למרות שזה היה לפני חודשיים כמעט על הבעיה שפרסמתי פה עם מצלמת VIOFO A119S שהמסך היה הופך לחצי שחור חצי לבן-שלג כזה. RESET לא היה עוזר, רק עדכון מחדש של הגירסא. אחרי הפעם השלישית נמאס לי, פניתי לאתר ממנו קניתי והם אמרו שמאחר ועברו מעל חודשיים (עברו 3 או 4) הם לא אחראים יותר. אז פניתי לVIOFO, שלחתי צילום של הבעיה. הסכימו להחליף לי. שלחתי להם את המצלמה התקולה (רק המצלמה, בלי הGPS או הכבל או כל מוצר נלווה אחר שהיה שם). אחרי שאישרו שהגיע אליהם, קיבלתי תוך שבועיים מצלמה חדשה. המשלוח של המצלמה התקולה היה עלי (עלה איזה 20 שקל), המשלוח של המצלמה החדשה היה עליהם.

פורסם

גם אצלי אחרי כמעט 4 חודשים (הפעם הראשונה היה אחרי 3 חודשים) חזר הבעיה עם הקטע שפתרום חצי מסך לא רואים והכפתורים לא מגיבים, עשיתי שוב את העידכון לגרסה 2.6. הקטע המוזר שבאתר היה כתוב שהעדכון הזה , זה מ1.8.2018... והפעם הקודמת שזה קרה לי היה ב11.5.2018...

נראה מה קורה עכשיו.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם

אני כבר מבולבל לגמרי

אפשר המלצה סופית?

 

מחפש מצלמה טובה ככל האפשר, עדיפות למצלמה שההגדרות שלה גם לא דרך אפליקציה, מומלץ עם קבל (לא חובה), עד 500 ש"ח

 

תודה

 

נ.ב. איך המצלמות של סמסוניקס?

פורסם

למי שלא פתח את קופסת הנתיחים מעולם, הבנתי שיש חלק שמפשט את החיבור. במקום לחתוך ולעבוד קשה מחברים אותו לנתיך והוא נותן חריץ USB למצלמה בקופסת נתיחים. האם הבנתי נכון?

ככה הוא נראה:sku_272772_1[1].jpg

 

מישהו יכול להמליץ מה לקנות והאם זה מצריך עוד חלק או שזה הכל?

האם עם החלק הזה צריך לחבר לשלדה או שבמקרה הזה לא? כי אין לי מושג איך לעשות את זה.

פורסם (נערך)

VIOFO A129

באתר zapals

 

קדמית בלבד

93.99$ ללא GPS ועוד 10$ עם GPS

קוד קופון 2018090301 [26$ הנחה]

 

קדמית + אחורית

131.99$ ללא GPS ועוד 10$ עם GPS

קוד קופון 2018090302 [28$ הנחה]

בכל אחד מהנ"ל יש לבחור 01 או 02, ש-1 זה ללא GPS ו-2 עם GPS

 

אגב, משלוח חינם 7-17 ימי עסקים לפי הרשום באתר

עריכה אחרונה על ידי israelwww
פורסם
למי שלא פתח את קופסת הנתיחים מעולם, הבנתי שיש חלק שמפשט את החיבור. במקום לחתוך ולעבוד קשה מחברים אותו לנתיך והוא נותן חריץ USB למצלמה בקופסת נתיחים. האם הבנתי נכון?

ככה הוא נראה:[ATTACH=CONFIG]509157[/ATTACH]

 

מישהו יכול להמליץ מה לקנות והאם זה מצריך עוד חלק או שזה הכל?

האם עם החלק הזה צריך לחבר לשלדה או שבמקרה הזה לא? כי אין לי מושג איך לעשות את זה.

 

https://www.aliexpress.com/item/New-DC-Converter-Module-12V-To-5V-3A-15W-Duble-USB-Output-Power-Adapter-Car-Vehicles/32826168551.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.568e4c4dIh5cxp

 

https://www.aliexpress.com/item/12V-Fuse-Holder-Add-a-circuit-TAP-Adapter-Micro-Mini-Standard-ATM-APM-Blade-Auto-Fuse/32838334279.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.568e4c4dIh5cxp

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...