Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למי שיש את הYI DASHCAM גם אצלכם הפוקוס שלה פשוט נוראי? לא משנה איך שמתי אותה על השמשה ולא משנה כמה ניקיתי היא כאילו מתפקסת על השמשה עצמה ולכן התמונה נראית מטושטשת במרכז (בצדדים דווקא בסדר).

עם כל ההייפ שיש למצלמה הזאת ציפיתי לאיכות קצת יותר טובה.

פורסם
למי שיש את הYI DASHCAM גם אצלכם הפוקוס שלה פשוט נוראי? לא משנה איך שמתי אותה על השמשה ולא משנה כמה ניקיתי היא כאילו מתפקסת על השמשה עצמה ולכן התמונה נראית מטושטשת במרכז (בצדדים דווקא בסדר).

עם כל ההייפ שיש למצלמה הזאת ציפיתי לאיכות קצת יותר טובה.

אם יש לך ידים טובות וסבלנות, ניתן לפקס את המצלמה מחדש.

אני מאמין שיש מדריך ביוטיוב לגבי המצלמה הזו.

אם אין, אז בטוח יש למצלמת אקסטרים של שיומי.

פורסם
למי שיש את הYI DASHCAM גם אצלכם הפוקוס שלה פשוט נוראי? לא משנה איך שמתי אותה על השמשה ולא משנה כמה ניקיתי היא כאילו מתפקסת על השמשה עצמה ולכן התמונה נראית מטושטשת במרכז (בצדדים דווקא בסדר).

עם כל ההייפ שיש למצלמה הזאת ציפיתי לאיכות קצת יותר טובה.

 

תוצאה של בקרת איכות ירודה. מרבית הסיכויים שהבעיה היא חומרתית (עדשות שיצאו מאיזון או לא אוזנו כלל) והפתרון הוא פשוט החלפה או פתיחה של העדשה וביצוע כיול פוקוס ידנית.

פורסם

לצערי חיפשתי בעמודים האחרונים אבל לא מצאתי פתרון.

 

רכשתי בהמלצת חבר פורום את ה-ddPai Mini2. לפני שבוע היא הגיעה אליי והיום סוף סוף היה לי זמן להתעסק עם זה. קניתי שנאי שמתחבר לפיוז וממיר אותו למצת של USB כך שביצעתי התקנה "נקייה".

 

אני משתמש באייפון, והאפליקציה לא הכי נוחה אבל למדתי להסתדר איתה. יש לי כמה בעיות:

 

1. ההורדת סרטונים מאוד איטית. ברור לי שזה בגלל שזה WiFi. מישהו נתקל בבעיה הזו גם?

2. אחרי שאני מוריד את הסרטון לאייפון, באפליקציית תמונות הוא חתוך (portrait ולא landscape), לא ניתן לערוך (מקבל הודעת שגיאה) וכשאני מנסה לשלוח בוואצפ לדוגמא הוא פשוט קורס. ההשערה שלי היא כיוון שעשיתי שהסרטונים הם 2K, ולא 1080p.

 

אשמח לעזרתכם.

2016 BMW M235i.

פורסם

אשמח למדריך התקנת איפה דוחפים את החוטים (בכריות אוויר? נראה לי מוזר) וכו' למצלמת דרך -ddPai Mini2.

ומה הכוונה "קניתי שנאי שמתחבר לפיוז וממיר אותו למצת של USB"?

פורסם

הכוונה היא למשהו כזה. לי היה אחד שקניתי לפני כמה חודשים למצלמה לרכב אחר, ובסוף לא השתמשתי בו אז התקנתי את זה היום. שים לב שאתה צריך למצוא פיוז שהוא ACC, משמע שיש לך זרם כשהרכב דלוק/מונע והזרם מפסיק כשאתה מוציא את המפתח.

 

בשונה ממה ששלחתי, שלי הגיע כבר עם חיבור USB, למרות שזה לא משנה, אתה יכול לחבר כל מתאם USB לחיבור המצת.

 

העברתי את הכבל דרך הגג של הרכב לאט לאט עד שהגעתי לצד שמאל לתיבת פיוזים ושם הסתרתי את שאר הכבל. המצלמה הותקנה מאחורי המראה והכבל הוכנס גם לתוך הפלסטיק שמכסה את החיווט של המראה, כך שאם אתה נוהג אתה לא רואה כלום​ וזה מה שכיוונתי אליו.

 

עריכה: הם מוכרים משהו אפילו נחמד יותר.

 

את הכפתור "פאניקה" טרם הדבקתי כי לא מצאתי הגדרה שלו באפליקצייה באייפון. אצלי כרגע הוא מחובר אבל כל מה שהוא עושה זה לצלם snapshot מהדרך ולא קטע וידאו.

2016 BMW M235i.

פורסם

^

היתרון בחיבור של המצית שניתן להשתמש במטען מהיר לרכב עם מספר כניסות USB (כמו של AUKEY וכו'.)

אצלי מטען כזה משמש למצלמה וגם לטעינה של הטלפון הנייד.

פורסם
הכוונה היא למשהו כזה. לי היה אחד שקניתי לפני כמה חודשים למצלמה לרכב אחר, ובסוף לא השתמשתי בו אז התקנתי את זה היום. שים לב שאתה צריך למצוא פיוז שהוא ACC, משמע שיש לך זרם כשהרכב דלוק/מונע והזרם מפסיק כשאתה מוציא את המפתח.

 

בשונה ממה ששלחתי, שלי הגיע כבר עם חיבור USB, למרות שזה לא משנה, אתה יכול לחבר כל מתאם USB לחיבור המצת.

 

העברתי את הכבל דרך הגג של הרכב לאט לאט עד שהגעתי לצד שמאל לתיבת פיוזים ושם הסתרתי את שאר הכבל. המצלמה הותקנה מאחורי המראה והכבל הוכנס גם לתוך הפלסטיק שמכסה את החיווט של המראה, כך שאם אתה נוהג אתה לא רואה כלום​ וזה מה שכיוונתי אליו.

 

עריכה: הם מוכרים משהו אפילו נחמד יותר.

 

את הכפתור "פאניקה" טרם הדבקתי כי לא מצאתי הגדרה שלו באפליקצייה באייפון. אצלי כרגע הוא מחובר אבל כל מה שהוא עושה זה לצלם snapshot מהדרך ולא קטע וידאו.

תודה רבה אך כנראה שאאלץ ללכת למתקין בלי סרטון לא רואה את עצמי מתקין לבד.

פורסם

אז פירקתי ופיקסתי, המצב השתפר אבל עדיין האיכות לא בשמיים.

אם מישהו מוצא דיל טוב למצלמה הכפולה של AUKEY שיפרסם, נראית מצלמה חיה ואיכות מטורפת.

פורסם

היי, מצלמה A119 עושה חושך שיש שמש ישירה, כתוצאה לא רואים טוב בכלל, יותר מידי חשוך כאילו לילה, לא רואים מספרי רכב גם מקרוב, ניסיתי לכבות את ה-''HDR'' ואז לא רואים טוב בכלל, גם במצב שאין שמש ישירה, מה אפשר לעשות או להגדיר?

תודה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...