Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכי זול יהיה באתרים סיניים בחו"ל, bestgear וכן הלאה.

משלוח הכי מהיר יהיה מ AMAZON.

אלה אם כן תבחר במשלוח הכי יקר באתרים הסיניים וגם אז, זה לוקח זמן רב.

פורסם
הכי זול יהיה באתרים סיניים בחו"ל, bestgear וכן הלאה.

משלוח הכי מהיר יהיה מ AMAZON.

אלה אם כן תבחר במשלוח הכי יקר באתרים הסיניים וגם אז, זה לוקח זמן רב.

 

בgearbest אני רואה שזה 118 ש"ח - באתי להזמין ואז הוא כתב שלא שולחים לארץ.

https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html?wid=1451237

פורסם

טוב אז אחרי קריאת עשרות תגובות בשרשור הזה נותרתי מבולבל :)

 

אני מחפש מצלמה קדמית באיכות צילום טובה ליום וללילה (כדי שניתן יהיה לקרוא לוחית רישוי במידת הצורך, לא מעבר לזה), כאשר:

1. אין לי צורך ב-GPS

2. אין לי צורך לשלוף אותה

3. אין לי צורך בצילום אחורי

4. אין לי צורך בצילום בזמן חניה

5. צריכה להיות עמידה בחום הישראלי

6. תקציב: עד 100$, עדיפות לכמה שפחות מאחר ואני צריך שתיים כאלו

7. אני מעוניין לבצע התקנה בחיבור מתח קבוע

 

פשוט מצלמה טובה ובסיסית על מנת שאוכל לשלוף את הסרט מכרטיס הזיכרון במקרה של תאונה/ מפגש עם שוטר.

 

תודה מראש,

איציק

פורסם
טוב אז אחרי קריאת עשרות תגובות בשרשור הזה נותרתי מבולבל :)

 

אני מחפש מצלמה קדמית באיכות צילום טובה ליום וללילה (כדי שניתן יהיה לקרוא לוחית רישוי במידת הצורך, לא מעבר לזה), כאשר:

1. אין לי צורך ב-GPS

2. אין לי צורך לשלוף אותה

3. אין לי צורך בצילום אחורי

4. אין לי צורך בצילום בזמן חניה

5. צריכה להיות עמידה בחום הישראלי

6. תקציב: עד 100$, עדיפות לכמה שפחות מאחר ואני צריך שתיים כאלו

7. אני מעוניין לבצע התקנה בחיבור מתח קבוע

 

פשוט מצלמה טובה ובסיסית על מנת שאוכל לשלוף את הסרט מכרטיס הזיכרון במקרה של תאונה/ מפגש עם שוטר.

 

תודה מראש,

איציק

 

מצטרף לחיפושים של איציק, מלבד דבר אחד: מחפש מצלמה שכן ניתן לשלוף אותה, ובתקציב נמוך מ100 דולר.

פורסם

מיועד לקהל הDDPai mini2,

מישהו נתקל בבעיה של חוסר יכולת להתחבר לwifi של המצלמה?

ניסיתי:

-לכבות נתונים

-מצב טיסה

-איתחול המכשיר

-איתחול המצלמה

-איפוס המצלמה (עם כפתור הריסט)

-מחיקת נתוני הwifi במכשיר ונסיון להתחבר מחדש

 

במקרה הטוב אני מקבל הודעת שגיאה של Failure to Authenticate כשברוב המקרים הנסיון להתחבר נכשל ללא הערה תוך שניות ספורות.

הנסיון להתחבר הוא באמצעות galaxy s7, טרם נוסה מכשיר אחר. משהו שפספסתי?

פורסם
מיועד לקהל הDDPai mini2,

מישהו נתקל בבעיה של חוסר יכולת להתחבר לwifi של המצלמה?

ניסיתי:

-לכבות נתונים

-מצב טיסה

-איתחול המכשיר

-איתחול המצלמה

-איפוס המצלמה (עם כפתור הריסט)

-מחיקת נתוני הwifi במכשיר ונסיון להתחבר מחדש

 

במקרה הטוב אני מקבל הודעת שגיאה של Failure to Authenticate כשברוב המקרים הנסיון להתחבר נכשל ללא הערה תוך שניות ספורות.

הנסיון להתחבר הוא באמצעות galaxy s7, טרם נוסה מכשיר אחר. משהו שפספסתי?

לך להגדרות מתקדמות של רשתות אלחוטיות.

וכבה מעבר לנתונים ניידים.

20180801_233107.jpeg

פורסם

באותה המצלמה, DDPAI, הפעלתי אותה לאחרונה ושמרתי מספר סצנות.

האם ניתן לצפות בהם בטלפון דרך WIFI או רק במחשב? אם כן, איך?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
באותה המצלמה, DDPAI, הפעלתי אותה לאחרונה ושמרתי מספר סצנות.

האם ניתן לצפות בהם בטלפון דרך WIFI או רק במחשב? אם כן, איך?

דרך האפליקציה עצמה.
היה כבוי במהלך הנסיונות, עדיין מסרב להתחבר
נסה למחוק את האפליקציה ולהתחבר למצלמה בשנית.

רק לפני הכל, כנס לרשתות הסלולאריות ותעשה שכח רשת למצלמה.

פורסם

למה שלא הפוסט הראשי יכיל בתוכו את ההמלצות ל-TOP 5, מתעדכן, במקום שכל אחד ירוץ ויחפש המלצות בתוך 855 דפי הפוסט?

פורסם
דרך האפליקציה עצמה.נסה למחוק את האפליקציה ולהתחבר למצלמה בשנית.

רק לפני הכל, כנס לרשתות הסלולאריות ותעשה שכח רשת למצלמה.

נוסה, ללא הועיל.

במקביל חבר ניסה עם סמסונג מדגם אחר, התחבר מיידית ללא כל בעיה (ברגע שנתוני הנייד כובו)

אז ככל הנראה הבעיה היא הנייד.

פורסם
נוסה, ללא הועיל.

במקביל חבר ניסה עם סמסונג מדגם אחר, התחבר מיידית ללא כל בעיה (ברגע שנתוני הנייד כובו)

אז ככל הנראה הבעיה היא הנייד.

כנראה משהו בהגדרות אצליך.

אצלי זה גם סאמסונג 7 קצה ועובד מעולה, מריץ 3 מצלמות.

פורסם

אלכס, המלצת לי בזמנו על המצלמה שבלינק הזה. האם היא עדיין מומלצת בתור קדמי+אחורי או שיש שחקן משמעותי חדש בשוק שעדיף ללכת עליו? אני 2 קליקים והזנת ססמא מהקנייה :-D

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אלכס, המלצת לי בזמנו על המצלמה שבלינק הזה. האם היא עדיין מומלצת בתור קדמי+אחורי או שיש שחקן משמעותי חדש בשוק שעדיף ללכת עליו? אני 2 קליקים והזנת ססמא מהקנייה :-D

תודה.

זו טובה יותר מבחינתי.

תתחדש!

https://m.joybuy.com/1426459.html

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...