Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי 3 שאלות:

 

1. על איזו מצלמה אתה ממליץ יותר -V2 A119 או MINI2?

 

2. VIOFFO A119 V2

מחבר את זה לתיבת הפיוזים ורוצה לצלם בחנייה אבל בלי לפגוע במצבר או לפגוע בו מבלי להשתמש בעזרים נוספים (כמו הVICO).

יש פתרון?

הסיבה שאני לא רוצה להשתמש בVICO היא שיש 3 רכבים (שלי ושל אחי) ואני מעוניין לשים מצלמות בכולם אבל לשלם 200+ ש"ל על הVICO בכל רכב מייקר משמעותית את מחיר כל העסק

 

3. כמה עולה לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים ומה אני צריך להגיד למוסכניק כשאני מגיע שיתקין לי? כלומר, צריך להגיד לו על איזה פיוז ספצפית להתקין?

אני ממליץ על הddpai, מהניסיון שלי אמינה מאוד.

יש מכשירים זולים יותר אבל ללא בקרת טמפ', לכן לא מומלצים מבחינתי.

 

לגבי המוסכניק, יש סכמה ברורה, רצוי לבקש ממנו להתעלק על הנתיך של השמשות או גג נפתח או מצת. כשמדובר בקו שאמור לתת מתח כשמסובבים את הסויץ.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי,

עברתי על בערך ה 50 עמודים האחרונים בשרשור ונהייתי ממש מבולבל באיזו מצלמה לבחור.

אני מוכן להשקיע עד 500-700 שקל לזוג מצלמות דרך , קדמית ואחורית ואין לי בעיה להזמין מחו"ל. מעדיף מצלמה שגם יכולה להתחבר לאפליקציה בטלפון ורכישה מאתר אמין עם אחריות( אמזון וכאלה).

אשמח להמלצה למצלמה(:

פורסם (נערך)
היי,

עברתי על בערך ה 50 עמודים האחרונים בשרשור ונהייתי ממש מבולבל באיזו מצלמה לבחור.

אני מוכן להשקיע עד 500-700 שקל לזוג מצלמות דרך , קדמית ואחורית ואין לי בעיה להזמין מחו"ל. מעדיף מצלמה שגם יכולה להתחבר לאפליקציה בטלפון ורכישה מאתר אמין עם אחריות( אמזון וכאלה).

אשמח להמלצה למצלמה(:

קדימה + אחורה ללא ספק VIOFO A129. מצלמה מעולה. לי יש כזאת אצלי ברכב ומאוד מרוצה

https://amzn.to/2LTTVSk

 

סרטון מהבוקר בשביל להתרשם ;) (שים לב איזה יופי המצלמה מתמודדת עם זה שאני מול השמש)

https://streamable.com/nli7z

עריכה אחרונה על ידי wooja
פורסם

לא היה לי מושג שVIOFO הוציאו מצלמה חדשה.

נראית מצלמה מעולה, אם כי קצת יקרה.

גם קצת מבעס שאין אופציה לרזולוציה גבוהה יותר כמו ב-119 וגם אין אופציה לצילום ב-60FPS.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
קדימה + אחורה ללא ספק VIOFO A129. מצלמה מעולה. לי יש כזאת אצלי ברכב ומאוד מרוצה

https://amzn.to/2LTTVSk

 

סרטון מהבוקר בשביל להתרשם ;) (שים לב איזה יופי המצלמה מתמודדת עם זה שאני מול השמש)

https://streamable.com/nli7z

 

קודם כל תודה, הצילום נראה ממש טוב !

יש לי כמה שאלות, איזה כרטיס זיכרון כדאי לרכוש איתה? נדרש 1 לקדמית או שצריך 2 אחד לקדמית ואחד לאחורית?

יש לה אפליקציה לאנדרואיד או שהמסך שיש לה מספק ?

ומה ההבדל בין הדגם עם ה CPL ובלי? והאם כדאי להוסיף את ה 30$?

פורסם
לא היה לי מושג שVIOFO הוציאו מצלמה חדשה.

נראית מצלמה מעולה, אם כי קצת יקרה.

גם קצת מבעס שאין אופציה לרזולוציה גבוהה יותר כמו ב-119 וגם אין אופציה לצילום ב-60FPS.

לפי הבנתי (וגם במצלמה הזו שדומה לוויופו הנ"ל), הם לא יכולים לעלות רזולוציה כי כרטיס הזיכרון יתמלא מיד. הרי יש פה בעצם שני קבצים של 1080, קדימה ואחורה. כלומר כפול חומר.

 

אבל כן, ברגע שאחת המצלמות שלי יפגרו, אני קונה או את הוויופו הנ"ל, או את האאוקי הנ"ל.

פורסם

תשמע, אני כרגע עם A119 וכרטיס של 64GB על רזולוציה של 1440P. זה מספיק לי לכמה שעות טובות של צילום עד שהסרטון הישן ביותר נחמק.

הרי אם קורה משהו חשוב, אתה לא תשאיר אותו במצלמה, אתה תוציא משם את הסרטון בהזדמנות הראשונה.

 

הA129 הזאת תומכת בכרטיס עד 256GB, שזה המון. ממש המון.

 

לדעתי בהחלט יכלו לדאוג לרזולוציה טובה יותר ו/או FPS גבוה יותר, וכרטיס הזיכרון אינו הבעיה.

 

אה כן, והמחיר...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
קודם כל תודה, הצילום נראה ממש טוב !

יש לי כמה שאלות, איזה כרטיס זיכרון כדאי לרכוש איתה? נדרש 1 לקדמית או שצריך 2 אחד לקדמית ואחד לאחורית?

יש לה אפליקציה לאנדרואיד או שהמסך שיש לה מספק ?

ומה ההבדל בין הדגם עם ה CPL ובלי? והאם כדאי להוסיף את ה 30$?

 

ה cpl לא ניתן להזמנה באמזון אחרי שבדקתי..

אבל לגבי הכרטיס זיכרון? בשביל מצלמה קדמית ואחורית נדרש להזמין 2 או שאחד מספיק? ואיזה כרטיס זיכרון מומלץ?

ושאלה נוספת, האם זה שהשמשה האחורית אצלי מושחרת יפריע לצילום? האחורי או שזה לא משפיע?

פורסם
אני ממליץ על הddpai, מהניסיון שלי אמינה מאוד.

יש מכשירים זולים יותר אבל ללא בקרת טמפ', לכן לא מומלצים מבחינתי.

 

לגבי המוסכניק, יש סכמה ברורה, רצוי לבקש ממנו להתעלק על הנתיך של השמשות או גג נפתח או מצת. כשמדובר בקו שאמור לתת מתח כשמסובבים את הסויץ.

אני לא בטוח שהבנתי אותך, אז אני אחדד מעט יותר את השאלות שלי

 

יש לי כבר מצלמה אחת של A119 V2 ואני רוצה להתקין עוד 2 כאלה על עוד 2 מכוניות ולכן לקנות 3 ויקו זה הרבה כסף. חשבתי אולי לקנות למכוניות האחרות DDPAI במקום, אבל בינתיים אני מתלבט לגבי הA119 V2. האם כל מפסק כזה שחותך ב12.4V יעשה את העבודה הכמו הויקו?

אני יכול ללכת לבקש מהמוסכניק, אבל אני לא יודע מה תהיה האיכות שלו - בטח המחיר יהיה זול - לא סגור לגבי מה יהיה האיכות

חדש...

פורסם
אני לא בטוח שהבנתי אותך, אז אני אחדד מעט יותר את השאלות שלי

 

יש לי כבר מצלמה אחת של A119 V2 ואני רוצה להתקין עוד 2 כאלה על עוד 2 מכוניות ולכן לקנות 3 ויקו זה הרבה כסף. חשבתי אולי לקנות למכוניות האחרות DDPAI במקום, אבל בינתיים אני מתלבט לגבי הA119 V2. האם כל מפסק כזה שחותך ב12.4V יעשה את העבודה הכמו הויקו?

אני יכול ללכת לבקש מהמוסכניק, אבל אני לא יודע מה תהיה האיכות שלו - בטח המחיר יהיה זול - לא סגור לגבי מה יהיה האיכות

המצלמה לא מסוגלת לעבוד בטמפ' הקיצוניות בקיץ, אם תקח מכשיר ללא בקרת טמפ', המצלמה תתפגר מהר מאוד.

 

וכמו שכבר כתבתי, אני ממליץ על הddpai, לשיקולך.

פורסם (נערך)
המצלמה לא מסוגלת לעבוד בטמפ' הקיצוניות בקיץ, אם תקח מכשיר ללא בקרת טמפ', המצלמה תתפגר מהר מאוד.

 

וכמו שכבר כתבתי, אני ממליץ על הddpai, לשיקולך.

אבל אני כרגע עם A119 V2 אחד. ואני רוצה להתקין אותו במכונית, אבל אני לא יודע אם לשלם עוד 200 שקל על הVICO זה משתלם או כל קיט שיחתוך ב12.4V יעשה את העבודה? אני חושב שלמוסכניק שלי יש כזה מפסק והוא יותר זול מלקנות VICO, אבל לא יודע אם הוא איכותי כמוהו (כנראה שלא).

 

אחרי תקופת ניסיון במכונית אחת עם A119V2 אני אראה וכנראה שאשקול לחיוב לקנות בשתי המכוניות האחרות את הDDPAI. לDDPAI יש בקרת טמ"פ ומתח מובנית?

עריכה: ממה שקראתי אין, אז זה מחזיר אותי לשאלה מספר 1 - האם לקנות VICO ולא להתפשר למרות המחיר היקר או שכל מפסק ב12.4V יעשה את העבודה? גם כזה שהמוסכניק שלי הציע בזול יחסית

עריכה אחרונה על ידי davdavani

חדש...

פורסם

עוד שאלה (מצטער, אי אפשר לערוך עוד את התגובה האחרונה שלי)

 

הבנתי שכשהמצלמה תחתוך ב12.4V היא בעצם תספיק לצלם כחצי שעה מהדממת המנוע ואילו ב12.2V אפשר להגיע לשלוש שעות צילום במצב חנייה.

12.2V זה כבר מסוכן מדי, נכון?

אז אם אכן חצי שעה, עולה השאלה "בשביל מה" להשקיע עוד בחיבור CUT-OFF רק בשביל חצי שעה מהדממת המנוע? אם אני חונה, זה כנראה לפרק זמן ארוך (נניח שעתיים ומעלה). אולי כבר עדיף להשאיר את המצלמה במצב של צילום רק בהתנעה ולחסוך (?)

 

מה דעתך אלכס?

כאמור, מדובר כבר במצלמת A119 V2 שהזמנתי ועכשיו מנסה להבין איך הכי כדאי להתקין אותה...

למכוניות הבאות אזמין את הDDPAI MINI

 

תודה ושבוע טוב!

חדש...

פורסם

מחפש המלצה למצלמת דרך פשוטה וזולה ככל הניתן, עם רזולוציה סבירה שמאפשרת לראות טוב לוחיות רישוי.

 

האם היא צריכה להיות מחוברת כל הזמן לשקע המצית או רק לטעינה מידיי פעם? האם היא יכולה להדלק מרגע התחלת הנסיעה או שלשם כך חובה להתחבר לשקע המצית? יש פתרונות אלחוטיים היום?

 

תודה!

פורסם

לא יודע לגבי אחת זולה ופשוטה.

אני יכול להמליץ על Viofo119, לא זולה אבל 1080p ורואים מעולה.

אם אתה רוצה מצלמה שלא תתקלקל מהר, כדאי לבחור אחת שמבוססת על קבלים ולא על סוללת ליתיום.

מצלמת דרך צריכה להיות מחוברת למתח מהמפתח, אפשר להשיג את זה ע"י חיבור למצת או להוסיף מפצל פיוז בקופסת פיוזים.

פורסם

אם אתה צריך רק קידמית אז - xiaomi yi smart car dvr. יש לי אותה שנתיים כבר ועברה איתי שני רכבים ועדין עובדת ומצלמת באיכות מצויינת. עכשיו המחיר שלה גם בדיחה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...