Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאתמולתקוע ככה למישהו יש מושג מה לעשות?[ATTACH]506493[/ATTACH]
עדיין מחפש מי נתקל בתופעה

פרמטתי את הכרטיס וביצעתי את התהליכים שרשומים בפורומים שונים באינטרנט (הורדתי גרסא ישנה יותר) ועדיין.. נאדה.

פורסם
עדיין מחפש מי נתקל בתופעה

פרמטתי את הכרטיס וביצעתי את התהליכים שרשומים בפורומים שונים באינטרנט (הורדתי גרסא ישנה יותר) ועדיין.. נאדה.

 

אצלי היא הגיעה עם בעיה שהתמונה קפאה. לא החזרתי אותה כי הייתי צריך אותה דחוף. פתחתי אותה וראיתי שהכבל שמגשר בין המצלמה ללוח לא יושב טוב, סידרתי אותו אבל בפעם הראשונה שניסיתי המצלמה לא עלתה כי הוא ברח שוב. יש מצב שאיך שהוא זה קרה גם אצלך..

תציץ בתוך תראה אולי ברח או החלק שמהדק אותו התעוות, ממליץ לך לראות קודם סרטון איך לפרק שלא תפגע בכבל של המסך בפתיחה.

פורסם

גם לי יש אותה, המצלמה הזאת כל כך לא אמינה שאני לא מעיז להשתמש בה בכלל.

הייתה תקופה של חודש+- שהשתמשתי.

היו בעיות, טיפלתי בהן וארזתי את המצלמה באריזתה והכנסתי לארון, היא לא תראה אור יום בתקופה הקרובה,

לפחות עד שיעלו גרסה טובה יותר שאולי אולי תפתור את הבעיות אמינות שיש למצלמה הזאת.

כבר כמה שנים שאני עם 3 מצלמות מוביוס (2 מהן עם אותו כרטיס זיכרון עדיין), אפס תקלות.

פורסם

90% מהנסיעות שלי הן בשעות הלילה ואחרי שהבנתי שהA118C לא שווה כלום בתנאי תאורה חשוכים, ושכל מה שהיא תקליט יהיה חסר תועלת כמו הסרטונים של כל המצלמות הזולות החלטתי להתחדש בLS475W.

החיסרון הכי גדול שלה זה המחיר, אבל לפחות עכשיו יש סיכוי סביר שבמקרה הצורך אני אוכל להיעזר בסרטונים שלה.

בכל מקרה רציתי לשתף אותכם בהבדלים לפני שאני מעביר את הA118C לשמשה האחורית.

מה שבטוח שאם רוב הנסיעות שלי היו בשעות היום בחיים לא הייתי קונה את המצלמה הזאת.

LS475W 1.jpgA118C 1.jpgLS475W 2.jpgA118C 2.jpgLS475W 3.jpgA118C 3.jpg

פורסם

גם אני עשיתי את זה, קניתי את ה119s v2, מה שלא יהיה, חח, כבר מבולבל עם הדגמים, ושמתי את ה118c בחלק אחורי, תכלס... אם כבר אתה ברמזור ומישהו דופק אותך מאחורה, לא כזה משנה אם יש במצלמה או לא, אבל תמיד עדיף, גם ככה לא מפריע, חח, אם כבר היה, שישב שם עד שהיא תמות :-)

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם

שלום לכולם יש לי שאלה, קניתי מצלמה של XIAOMI ואני רוצה להגדיר את האיכות צילום שלה ונהייתי מבולבל, איזו איכות עדיפה יותר

2304x1296P30 או 1920x1080P60 ?



 

עדיף רזולוציה גבוהה יותר עם פחות פריימים לשניייה או רזוזולציה נמוכה יותר עם יותר פריימים לשנייה? תודה רבה לעונים.

פורסם

^ אם זכרוני אינו מטעה אותי..

 

אלכס המליץ בזמנו עבור Viofo A119 להגדיר רזולוציה מיטבית 2560x1440 ב-30 FPS

הכי טוב שתנסה את שני המצבים ותראה מה מבינהם עדיף..

פורסם

אז אף אחד לא משתמש בסוללה סולארית?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)
רוצה להזמין את המצלמה A118C-B40C, יש ברשותי כרטיס זיכרון חדש בגודל 16GB, מבחינת זמנים לכמה זמן הוא יספיק?

תודה.

 

למיטב זכרוני גודל קובץ ב- 118C הוא 80Mb לדקה כך שכרטיס של 16 יספיק לבערך 3 שעות הקלטה (192 דקות).

אגב, למה את ה- B40? קניתי כזו לאבא של אשתי והיא שבקה חיים די מהר.

עריכה אחרונה על ידי ArikB
פורסם

שוב אפשר להזמין לארץ את הDDPai Mini עם משלוח חינם.

קראתי כאן מיליון עמודים ולא הבנתי לגמרי,

אם המצלמה מחוברת לוויפי אז אי אפשר להשתמש בוויז?

אפשר להשתמש במצלמה בלי חיבור לוויפי ורק כשרוצים לראות סרטון אז מתחברים?

 

דגם מיני 2 נמכר ב69$ ודגם 3 נמכר ב139$ , שווה את ההפרש ?

 

תודה רבה מאד

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...