Jump to content

orel40401

  • פרסום הודעות

    39
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות orel40401

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,097 צפו בפרופיל
  1. האמת שאם לא היית מספר לי על הלבורג אין מצב שהייתי שומע על הרכב. בחיפוש דרך יד 2 / פייסבוק לא מוצעת אפילו אחת למכירה. לצערי אין לי כלכך זמן לחכות שתעלה מודעה, אני עם רכב חלופי לעוד שבוע..
  2. היי. אחרי 5 שנים עם טידה והוצאות על צירייה, סליל הגה, וביטול רדיאטור חימום. סה"כ מרוצה מהתקלות שלא גרמו לחודש קשה. אחרי רכב "משעמם" חיפשתי רכב יותר מאובזר מעניין בעיקר סטיישן. בשורה התחתונה לאון הכי משכה אותי. מה שהכי מוזר לי שאני כמעט ולא נתקל בה בכביש. בחיפוש ביד 2 כולן ליסינג או בעיקר השכרה לשעבר, וזה מדליק לי נורה אדומה. בהתייעצות עם הסביבה יש סלידה אוטומטית מרכבי צמפיון אם באמינות ואם במחירי חלפים. אם יש למישהו נסיון אשמח לשמוע על חסרונות/תקלה/מחלה (על DSG 7 קראתי מספיק). וגם אם האמינות לא בשמיים אם עדיין מרוצה מהבחירה ומהרכב תודה אוראל
  3. סקירה מעניינת תודה. מדובר בגיר 4 הילוכים? אני עם i10 2019 בתור רכב חלופי ובאמת החיסרון הוא הגיר שטורק אותי מעמידה לתחילת נסיעה ולא משנה כמה אהיה עדין עם הדוושה. חוץ מזה הפתיע הרכב
  4. יש מצב שכן. אצלי בטידה זה קרה, במוסך עשו לי מעקף של הרדיאטור חימום והפסיק האיבוד נוזלים. נראה איך נעבור את החורף בלי חימום
  5. עזרתם לי מאוד, רכשתי מצבר חדש והרכב הניע כמו גדול. למען הסר ספק יש לי גריז נחושת של LIQUI MOLY, הוא יעשה את העבודה ?
  6. כמו שכתבתי בכותרת הרכב לא הניע לי (עמד דומם סה"כ 12 שעות), בדקתי מתח קטבים שעמד על 11.9V. נעזרתי ברכב עם כבלים והצלחתי להניע, אחרי נסיעה של 40 מחוץ לעיר ובחזרה דיממתי מנוע ובשביל הספונטניות ניסיתי להניע שוב אך ללא הצלחה. בדקתי שוב מתח קטבים שעמד על 13/12.9V . בזמן נסיון ההתנעה נשמעים נקישות מאיזור המנוע אך לא נשמע שהמתנע מסתובב. אציין שהמצבר בן שנתיים ועובד "קשה", שתי מצלמות מחוברות קבוע למתח אך יש לי קוטע מתח שמנתק אותם ב12.4V . חיפוש קליל בד"ר גוגל העלה טענה של מגע רופף מקורוזיה או סתם לא נעול טוב. פירקתי את הנעלי כבל מהמצבר וניקיתי קורוזיה, אבל עדיין לא עזר. אשמח לעזרה ממי שיצא לו
  7. התכוונתי לבוכנה במנוע, אבל חשבתי על זה ואם היה מצב כזה היו מזהים את זה מזמן..
  8. אציין מראש שאין לי שום רקע טכני בזה. יש מצב שאין פיצוץ בבוכנה אחת ? ככה נוצר חוסר איזון ורעד ממהירות כלשהי ?
  9. תפתח את התקע, במידה ונמצא שנאי שמוריד את המתח אז זה לא תקין( רוב הסיכויים שקיים). אם לא קיים אז לא אמורה להיות בעיה, רק לטובתך תעשה חיבור תיקני ולא איזולירבנד.
  10. אצלי היא הגיעה עם בעיה שהתמונה קפאה. לא החזרתי אותה כי הייתי צריך אותה דחוף. פתחתי אותה וראיתי שהכבל שמגשר בין המצלמה ללוח לא יושב טוב, סידרתי אותו אבל בפעם הראשונה שניסיתי המצלמה לא עלתה כי הוא ברח שוב. יש מצב שאיך שהוא זה קרה גם אצלך.. תציץ בתוך תראה אולי ברח או החלק שמהדק אותו התעוות, ממליץ לך לראות קודם סרטון איך לפרק שלא תפגע בכבל של המסך בפתיחה.
  11. סיקרת אותי אז בדקתי אצלי בטידה. מקדימה קיבעו עם בורג קודח אבל מאחור הפתיעו וחיברו לקדחים המקוריים.
  12. בתור בעלים של טידה 08 גם אצלי קיים הוויברציות האלו, לפי הבנתי ככה הרכב.
  13. ניסיתי להדביק מראה קטנה ועליה להדביק את תושבת הA119 בשביל שתספוג פחות שמש, סהכ זה עזר אבל זה שיבש את קליטת הGPS. אני מאמין שמגנט גם ישבש. אפשר אולי להדביק את המצלמה עם סקוץ איכותי למי שמעוניין בפירוק.
  14. לשני חברי פורום זה כבר קרה. בד"כ פרמוט כרטיס זיכרון ועדכון גרסא למצלמה עזרו. מסקרן אותי ממה זה נובע יכול להיות חברה ספציפית של כרטיס זיכרון? איזה מורכב אצלך?
×
×
  • Create New...